МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ LIFECELL CAMPUS НА РИНКУ МОБІЛЬНИХ ПОСЛУГ З МЕТОЮ ОБРАННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Ключові слова: маркетингове дослідження, поведінка споживачів, мобільні послуги, стратегія, позиціонування

Анотація

У сучасному світі відбувається перехід від індустріального до інформаційного суспільства, якому властивий революційний розвиток інформаційних ресурсів, що змінює систему організації та управління економікою взагалі й бізнесом зокрема. Це ставить перед підприємцями завдання пошуку нових напрямків діяльності, реорганізації бізнесу, прийняття стратегічних рішень. Одним з напрямів є розробка маркетингової стратегії, побудованої на результатах комплексних маркетингових досліджень. Високий стан невизначеності, військові дії в державі та зрілість ринку мобільного зв’язку призводять до підвищення ролі маркетингових досліджень при прийнятті стратегічних рішень. В роботі запропоновано фасетне структурування стратегій. Визначено, що для бізнесу, що не є лідером на зрілому висококонцентрованому ринку, доцільно втілювати компромісну стратегію. Наведено процес та результати маркетингового дослідження споживачів послуги Lifecell Campus. Отримані результати дозволили сформувати складові маркетингової стратегії та запропонували ключові риси стратегії позиціонування

Посилання

Філіп Котлер, Гарі Армстронг. Основи маркетингу. Науковий Світ, 2022. 880 с.

Daniel Kahneman Thinking, Fast and Slow... in 30 Minutes: A Concise Summary of Daniel Kahneman's. 30 Minute Expert Summaries Series. Garamond Press, 2012. 42 p.

Замкова Н. Л., Поліщук І. І., Буга Н. Ю., Соколюк К. Ю. Поведінка споживачів: Навчальний посібник. Вінниця: Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. 200 с.

Ларіна Я. С., Рябчик А. В. Поведінка споживачів: Навчальний посібник. Київ: Видавництво Олді-Плюс, 2020. 284 с.

Arthur A., Thompson A. Strickland Strategic Management McGraw-Hill Education, 2001. 1079 p.

Ansoff H., Strategic Management. ‎ Palgrave Macmillan, 2007. 233 p.

Маркетингові дослідження. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/l_1232_18873350.pdf (дата звернення: 20.07.2024).

Шершньова З. С. Стратегічне управління. Київ: КНЕУ, 2004. 424 с.

Климчук С. А. Стратегія розвитку підприємства: проблематика використання фасетної класифікації. Економічний вісник НТУУ "КПІ" 2013. № 10. С. 206–211.

Харченко В. Як сформувати бізнес-стратегію. URL: http://itdirector.org.ua/Bullet_VOO/Statji/index.php?%20article=915# (дата звернення: 20.07.2024).

Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень ICC/ESOMAR: веб-сайт. URL: http://www.uam.in.ua/ukr/standarts/ (дата звернення: 20.07.2024).

Кількість абонентів мобільного зв’язку зросла на 1 мільйон у 2023 році. URL: https://skilky-skilky.info/kilkist-abonentiv-mobilnoho-zv-iazku-zrosla-na-1-milyon-u-2023-rotsi/ (дата звернення: 21.07.2024).

Річний звіт НКЕК за 2023 рік. URL: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=34&id=11109&language=uk (дата звернення: 21.07.2024).

Офіційний сайт ООО «Лайфсел»: Веб-сайт. URL: https://www.lifecell.ua/uk/mobilnij-zvyazok/taryfy/ (дата звернення: 22.07.2024).

Filip Kotler, Hari Armstronh. (2022). Osnovy marketynhu [Basics of marketing]. Naukovyi Svit – Scientific World, 880 p.

Daniel Kahneman Thinking, Fast and Slow... in 30 Minutes: A Concise Summary of Daniel Kahneman's. (2012). 30 Minute Expert Summaries Series. Garamond Press, 42 p.

Zamkova N. L., Polishchuk I. I., Buha N. Yu., Sokoliuk K. Yu. (2018). Povedinka spozhyvachiv: Navchalnyi posibnyk [Consumer behavior. Tutorial]. Vinnytsia: Redaktsiino-vydavnychyi viddil VTEI KNTEU – Editorial and publishing department of VTEI KNTEU, 200 p.

Larina Ya. S., Riabchyk A. V. (2020). Povedinka spozhyvachiv: Navchalnyi posibnyk [Consumer behavior. Tutorial]. Kyiv: Vydavnytstvo Oldi-Plius – Oldie Plus Publishing House, 284 p.

Arthur A., Thompson A. (2001). Strickland Strategic Management McGraw-Hill Education, 1079 p.

Ansoff H. (2007). Strategic Management. ‎ Palgrave Macmillan, 233 p.

Marketynhovi doslidzhennia [Marketing researches]. Available at: http://www.dut.edu.ua/uploads/l_1232_18873350.pdf (accessed July 20, 2024).

Shershnova Z. S. (2004). Stratehichne upravlinnia [Strategic management]. Kyiv: KNEU, 424 p.

Klymchuk S. A. (2013). Stratehiia rozvytku pidpryiemstva: problematyka vykorystannia fasetnoi klasyfikatsii [Enterprise development strategy: problems of using faceted classification]. Ekonomichnyi visnyk NTUU "KPI" – Economic bulletin of NTUU "KPI". Vol. 10. pp. 206–211.

Kharchenko V. Yak sformuvaty biznes-stratehiiu [How to form a business strategy]. Available at: http://itdirector.org.ua/Bullet_VOO/Statji/index.php?%20article=915# (accessed July 20, 2024).

Mizhnarodnyi protsesualnyi kodeks marketynhovykh i sotsialnykh doslidzhen ICC/ESOMAR: veb-sait [ICC/ESOMAR International Code of Conduct for Marketing and Social Research: website]. Available at: http://www.uam.in.ua/ukr/standarts/ (accessed July 20, 2024).

Kilkist abonentiv mobilnoho zviazku zrosla na 1 milion u 2023 rotsi [The number of mobile subscribers increased by 1 million in 2023]. Available at: https://skilky-skilky.info/kilkist-abonentiv-mobilnoho-zv-iazku-zrosla-na-1-milyon-u-2023-rotsi/ (accessed July 21, 2024).

Richnyi zvit NKEK za 2023 rik [Annual report of NKEK for 2023]. Available at:https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=34&id=11109&language=uk (accessed July 21, 2024).

Ofitsiinyi sait OOO «Laifsel»: Veb-sait [Official site of Lifecell LLC: Website]. Available at: URL: https://www.lifecell.ua/uk/mobilnij-zvyazok/taryfy/ (accessed July 22, 2024).

Переглядів статті: 9
Завантажень PDF: 8
Опубліковано
2024-06-24
Як цитувати
Лозовська, Г., Значек, Р., & Брайко , М. (2024). МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ LIFECELL CAMPUS НА РИНКУ МОБІЛЬНИХ ПОСЛУГ З МЕТОЮ ОБРАННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ. Економіка та суспільство, (64). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-108
Розділ
МАРКЕТИНГ