СТРАТЕГІЯ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ВПЛИВУ АСПЕКТІВ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ЗРУШЕНЬ НА РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ

Ключові слова: стратегія, ділова комунікація, ринок будівельних матеріалів, прогноз, євроінтеграція, інструментарій, механізм

Анотація

У статті проаналізовано роль стратегії ділової комунікації на ринку будівельних послуг в Україні крізь призму аспектів впливу повномасштабного воєнного вторгнення, оцінено основоположні проблемні особливості формування стратегії ділової комунікації на ринку будівельних послуг у контексті трансформаційних економічних перетворень. Особливу увагу приділено пошуку сучасного інструментарію формування стратегії ділової комунікації, що обумовлює необхідність структурних зрушень на всіх етапах управлінських рішень. Акцентовано увагу на забезпеченні комплексності та всеохоплюючого характеру відповідних структурних зрушень в аспекті економічних перетворень. За матеріалами проведеного наукового дослідження виокремлено сучасні види стратегії ділової комунікації на ринку будівельних матеріалів в умовах євроінтегрування крізь призму повномасштабного воєнного вторгнення на територію України.

Посилання

Бабчинська О.І. Комунікаційний процес в управлінні: основні положення. Ефективна економіка. 2020. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6539

Бачинська О.М., Мірошник Р.О., Кундицька Г.С. Наукові комунікації: історія розвитку та сучасні тенденції. Norvegian Journal of development of the international Science. 2021. № 58. P. 28–31.

Гришина В.В. Організаційно-комунікаційне забезпечення управлінської діяльності персоналу підприємства: дис. … канд-та екон. наук / Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця. Харків, 2019. 311 с.

Кузьмін О.Є., Малиновська Ю.Б., Петришин Н.Я., Малиновський Ю.В. Комунікаційні системи підприємств: оцінювання, активізування та ефективність: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 184 c.

Мельник Т.Ю. Державна підтримка та стимулювання розвитку бізнесу в Україні під час дії воєнного стану. Економіка, управління та адміністрування. 2022. Вип. 2. Т. 100. С. 3–11.

Юр’єва І.О., Гаряєва Г.С. Ділове спілкування. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Економічні науки. 2020. Вип. 5. С. 39–42.

Гамерська І.С., Смирнова Т.А. Елементи ділових переговорів у комунікаціях бізнес-структур. Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю : матеріали ІІІ Міжнар. наук. – практ. конф. (м. Полтава, 21 квітня 2021 р.) / за ред. Пилипенко К. А. Полтава : ПДАУ, 2021. С. 761–765.

Хмелевський Д.О. Сучасні аспекти та стратегії розвитку бізнесу. Економіка та держава. 2021. № 12. С. 135–138.

Фролова Н.Л. Сучасний стан і перспективи розвитку малого та середнього бізнесу в Україні в умовах коронакризи. Інвестиції : практика та досвід. 2021. № 19. С. 16–21.

Крисько Ж.О. Роль ділових комунікацій в управлінні організацією. Економіка та суспільство. 2021. № 24. С. 1–6.

Bаbchynskа О. І. (2018) Komunikatsiinyi protses v upravlinni: osnovni polozhennia [Communication process in management: basic provisions]. Efficient economy. vol. 9, Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6539

Bаchynskа О. М., Міroshnyk R. О., Кundyckа G. S. (2021) Naukovi komunikatsii: istoriia rozvytku ta suchasni tendentsii [Scientific communications: history of development and current trends]. Norvegian Journal of development of the international Science. vol. 58, Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/naukovi-komunikatsiyi-istoriya-rozvitku-ta-suchasni-tendentsiyi

Gryshynа V. V. (2019) Organizational and communication support of management of personnel of the enterprise: dis. … PhD / Kharkiv National Economic University named after Semyon Kuznets. Kharkiv.

Кuzmin О. Ye., Маlynovska Yu. B., Pеtryshyn N. Ya., Маlynovskyi Yu. V. (2019) Komunikatsiini systemy pidpryiemstv: otsiniuvannia, aktyvizuvannia ta efektyvnist: monohrafiia [Communication systems of enterprises: evaluation, activation and efficiency: monograph]. Lviv: Rаstr-7.

Melnyk T. Yu. (2022) Derzhavna pidtrymka ta stymuliuvannia rozvytku biznesu v Ukraini pid chas dii voiennoho stanu [State support and stimulation of business development in Ukraine during martial law]. Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia – Economics, management and administration, vol. 2(100), pp. 3–11. [in Ukrainian]

Yurieva I., & Hariaieva H. (2020) Dilove spilkuvannia [Business communication]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «Kharkivskyi politekhnichnyi instytut» (ekonomichni nauky) – Bulletin of the National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute» (Еconomic Science), vol. 5, pp. 39–42 [in Ukrainian]

Hamerska I. S., & Smyrnova T. A. (2021) Elementy dilovykh perehovoriv u komunikatsiiakh biznes-struktur [Elements of business negotiations in communications of business structures]. Problemy oblikovo-analitychnoho zabezpechennia upravlinnia pidpryiemnytskoiu diialnistiu – Problems of accounting and analytical support for business management, рр. 761-765. [in Ukrainian]

Khmelevskyi D. O. (2021) Suchasni aspekty ta stratehii rozvytku biznesu [Modern aspects and strategies of business development]. Ekonomika ta derzhava – Economy and the State, 12, pp. 135–138 [in Ukrainian]

Frolova N. L. (2021) Suchasnyi stan i perspektyvy rozvytku maloho ta serednoho biznesu v Ukraini v umovakh koronakryzy [Current state and prospects for the development of small and medium-sized businesses in Ukraine in the conditions of the corona crisis]. Investytsii: praktyka ta dosvid – Investments: practice and experience, vol. 19, pp. 16–21 [in Ukrainian]

Krysko Zh. (2021) Rol dilovykh komunikatsii v upravlinni orhanizatsiieiu [The role of business communications in organization management]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 24, pp. 1–6 [in Ukrainian]

Переглядів статті: 1
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-05-27
Як цитувати
Фісуненко, П., & Шевцова , С. (2024). СТРАТЕГІЯ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ВПЛИВУ АСПЕКТІВ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ЗРУШЕНЬ НА РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ. Економіка та суспільство, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-93
Розділ
ЕКОНОМІКА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають