ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах, товари медичного призначення, просування

Анотація

Метою дослідження є визначення особливостей просування товарів медичного призначення у соціальних мережах. Актуальність теми полягає в тому, що нехтування умовами сучасного ринку, такими як використання маркетингу у соціальних мережах, може призводити до низького рівня впізнаваності серед цільової аудиторії. Враховуючи те, що соціальні мережі стали невід'ємною частиною бізнесу, не можна недооцінювати їхній вплив на вибір споживача. Методика досліджень передбачає аналіз досвіду просування у соціальних мережах всесвітніх медичних брендів. Виявлено, що просування медичних товарів у соціальних мережах має свої особливості та відрізняється від просування товарів продуктового та господарського призначення. Встановлено, що просування товарів такого вузького спектра, як медичний, дозволяє компанії охопити свою цільову аудиторію і підвищити рівень продажів.

Посилання

O’Reilly T. What is Web 2.0: design patterns and business models for the next generation of software. 2005. URL: https://www.oreilly.com/pub/a/web2/archive/what-is-web-20.html

Jurgenson N. The Social Photo: On Photography and Social Media. New York: Verso, 2019. 144 p.

Barrett, Meredith A., Humblet, Olivier, Hiatt, Robert A. Big data and disease prevention: From quantified self to quantified communities. Big Data, 2013. 168–75 p.

Українська аудиторія соцмереж збільшилася на 7 млн осіб. URL: https://ain.ua/2021/03/17/ukrainskaya-auditoriya-socsetej-2021-issledovanie/

Статистика населення України. URL: https://index.minfin.com.ua/reference/people/

Biosphere Professional. URL: https://biosphere-corp.com/ua/direction/tovari-dlya-profesijnogo-vikoristannya/

Налаштування Google. URL: https://support.google.com/merchants/answer/6150151?hl=ru

O’Reilly T. (2005) What is Web 2.0: design patterns and business models for the next generation of software. Retrieved from: https://www.oreilly.com/pub/a/web2/archive/what-is-web-20.html

Jurgenson N. (2019) The Social Photo: On Photography and Social Media. New York: Verso, 144 p.

Barrett, Meredith A., Humblet, Olivier, Hiatt, Robert A. (2013) Big data and disease prevention: From quantified self to quantified communities. Big Data, 168–75 p.

Ukrainska audytoriia sotsmerezh zbilshylasia na 7 mln osib [The Ukrainian audience of social networks has increased by 7 million people]. Retrieved from: https://ain.ua/2021/03/17/ukrainskaya-auditoriya-socsetej-2021-issledovanie/

Statystyka naselennia Ukrainy [Statistics of the population of Ukraine]. Retrieved from https://index.minfin.com.ua/reference/people/

Biosphere Professional. Retrieved from: https://biosphere-corp.com/ua/direction/tovari-dlya-profesijnogo-vikoristannya/

Nalashtuvannia Google [Google settings]. Retrieved from: https://support.google.com/merchants/answer/6150151?hl=ru

Переглядів статті: 135
Завантажень PDF: 162
Опубліковано
2021-11-30
Як цитувати
Куваєва, Т., & Баржак, Є. (2021). ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Економіка та суспільство, (33). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-33-66
Розділ
МАРКЕТИНГ