СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО DIGITAL-МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Анотація
У статті розглянуто стратегічні підходи до digital-маркетингу, що набувають ключового значення в умовах цифрової трансформації, наслідком якої є зміна традиційних бізнес-моделей та маркетингових стратегій підприємств. Досліджено вплив цифрових технологій на формування маркетингових стратегій та інтеграцію інноваційних рішень для забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання. Проаналізовано функціональні можливості цифрових інструментів, що сприяють ефективному управлінню взаємодією з клієнтами. Визначено основні стратегічні орієнтири digital-маркетингу, включаючи використання data-driven підходів та розвиток інтегрованих онлайн-кампаній. Обґрунтовано необхідність впровадження стратегічного планування digital-маркетингових заходів з урахуванням динамічних змін у цифровому середовищі. Доведено, що успішна трансформація маркетингової діяльності потребує комплексного підходу щодо аналітики споживчого попиту та інтеграції новітніх цифрових технологій в систему управління. Визначено необхідність цифровізації маркетингових стратегій підприємств для досягнення ними довгострокової конкурентної переваги на ринку.
Посилання
Дзямулич М. І. Сутність електронних грошей в сучасній фінансовій системі. Економічні науки. Серія «Облік та фінанси». 2010. №7(25). Ч4. С. 181–185.
Дзямулич М. І., Рейкін Ю. Ю. Цифровізація бізнес-середовища транскордонних регіонів України та Польщі в рамках євроінтеграції. Цифрова економіка та економічна безпека. 2024. №5 (14). С. 248–252.
Дзямулич М. І., Шматковська Т. О., Борисюк О. В. Великі дані та їх роль у формуванні цифрової економіки. Галицький економічний вісник. 2021. Том 70. №3. С. 16–21.
Міністерство цифрової трансформації України : веб-сайт. URL: https://thedigital.gov.ua/ (дата звернення 25.11.2024).
Шматковська Т. О., Коробчук Т. І., Борисюк О. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в системі обліково-аналітичного забезпечення щодо моделювання бізнес-процесів. Економіка та суспільство. 2023. №53.
Arakelova I., Shulpina N., Tokareva V., Nahorna O., Shulha O., Khomiuk N., Sodoma R., Shmatkovska T. Research and management of the price policy in the field of marketing services of the enterprise using modern information technologies in the conditions of sustainable development. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. 2024. Vol. 14(1). Special Issue XL. Pp. 240–244.
Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital marketing. London : Pearson Education, 2019. 576 p.
Kannan P. K. Digital marketing: A framework, review and research agenda. International journal of research in marketing. 2017. Vol. 34(1). Pp. 22–45.
Dziamulych, M. I. (2010). Sutnist elektronnykh groshei v suchasnii finansovii systemi [The essence of electronic money in the modern financial system]. Ekonomichni nauky. Seria “Oblik ta finansy”, vol. 7(25), part 4, pp. 181–185 (in Ukrainian).
Dziamulych, M. I., & Reikin, Yu. Yu. (2024). Tsyfrovizatsiia biznes-seredovyshcha transkordonnykh rehioniv Ukrainy ta Polshchi v ramkakh evrointehratsii [Digitalization of the business environment of cross-border regions of Ukraine and Poland within the framework of European integration]. Tsyfrova ekonomika ta ekonomichna bezpeka, vol. 5(14), pp. 248–252 (in Ukrainian).
Dziamulych, M. I., Shmatkovska, T. O., & Borysiuk, O. V. (2021). Velyki dani ta yikh rol u formuvanni tsyfrovoi ekonomiky [Big data and its role in shaping the digital economy]. Galytskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 70(3), pp. 16–21 (in Ukrainian).
Ministry of Digital Transformation of Ukraine. Available at: https://thedigital.gov.ua/ (accessed November 25, 2024).
Shmatkovska, T. O., Korobchuk, T. I., & Borysiuk, O. V. (2023). Suchasni informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v systemi oblikovo-analitychnoho zabezpechennia shchodo modeliuvannia biznes-protsesiv [Modern information and communication technologies in the system of accounting and analytical support for modeling business processes]. Ekonomika ta suspilstvo, vol. 53 (in Ukrainian).
Arakelova, I., Shulpina, N., Tokareva, V., Nahorna, O., Shulha, O., Khomiuk, N., Sodoma, R., & Shmatkovska, T. (2024). Research and management of the price policy in the field of marketing services of the enterprise using modern information technologies in the conditions of sustainable development. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research, vol. 14(1), Special Issue XL, pp. 240–244.
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing. London: Pearson Education, 576 p.
Kannan, P. K. (2017). Digital marketing: A framework, review and research agenda. International journal of research in marketing, vol. 34(1), pp. 22–45.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

