ВПЛИВ SMM-МАРКЕТИНГУ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА РОЗВИТОК ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СУЧАСНИХ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Ключові слова: маркетингові інструменти, людський капітал, соціальні мережі, комунікації, конкурентоспроможність

Анотація

У статті досліджено вплив SMM-маркетингу та компетентності персоналу на розвиток логістичного менеджменту сучасних вітчизняних підприємств будівельного сектору економіки в умовах трансформацій національної економіки та воєнних викликів. Обґрунтовано, що ефективне використання інструментів соціальних мереж сприяє підвищенню рівня комунікації із клієнтами та партнерами, покращенню управління попитом і прогнозуванню потреб споживачів. Визначено ключову роль компетентності персоналу у впровадженні сучасних цифрових технологій, оптимізації логістичних процесів та підвищенні конкурентоспроможності підприємств. Зроблено висновок про необхідність сталого вдосконалення логістичного менеджменту підприємств шляхом інтеграції цифрових маркетингових інструментів та розвитку людського капіталу відповідно до нових реалій ведення бізнесу в сфері будівництва.

Посилання

Семикіна М. В., Нісфоян С. С. Логістичний менеджмент у торговельному підприємництві: від оптимізації витрат до розвитку професійної компетентності. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). 2025. № 2. С. 101-108. URL: https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/17002 (дата звернення: 19.08.2025)

Мостова А.Д. Оцінювання ефективності просування бізнесу в соціальних мережах. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-27 (дата звернення: 20.08.2025)

Дайновський Ю.А., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства. Підприємництво і торгівля. 2018. № 22. С. 69-74.

Lupak R., Mizyuk B., Zaychenko V., Kunytska-Iliash M., Vasyltsiv T. Migration processes and socio-economic development: interactions and regulatory policy. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal. 2022. Vol. 8 № 1. Р. 70-88.

Возний Н.Р., Левко М.М., Черниш Р.Е. Проблеми та перспективи регулювання світової торгівлі товарами в Україні. Науковий вісник НЛТУ. 2012. Вип. 22.7. С. 151-159.

Гриненко О.М., Пічугіна Т.С. Маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Вісник НТУ «ХПІ». 2013. № 24 (997). С. 23-28.

Красовська О.Ю. Маркетингові інструменти в діяльності підприємства. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 29. С. 104-108.

Кривешко О.В., Замроз М.В., Кундицька Г.С. Сучасна концепція маркетингу на вітчизняних підприємствах. Ефективна економіка. 2021. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8977 (дата звернення: 22.08.2025)

Шпилик С.В. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf (дата звернення: 23.08.2025)

Голюк В.Я, Нерянова І.В. Сучасний стан і перспективи розвитку українського ринку будівельних матеріалів. Економіка та суспільство. 2024. № 68. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-70 (дата звернення: 23.08.2025)

Локалізація відновлення в Україні. URL: https://era-ukraine.org.ua/wp-content/uploads/2023/05/Ukraine-ERA-Reconstruction-Capacity-Report-BFO_web_ua.pdf (дата звернення: 23.08.2025)

Аналіз ринку будівництва та будівельних матеріалів в Україні. 2024 рік. PROCONSULTING. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-70 (дата звернення: 23.08.2025)

Дослідження стану українських індустрій під час війни: наявні проблеми, стратегічні фокуси, завдання. URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/doslidzhennya-stanu-ukrayinskyh-industrij-pid-chas-vijny-nayavni-problemy-strategichni-fokusy-zavdannya (дата звернення: 23.08.2025)

Структурні зміни та виклики в будівельній індустрії України: аналіз та прогнози. URL: https://kse.ua/wp-content/uploads/2024/09/02_09_24_Zvit_Strukturni_zmini_ta_vikliki_v_budivelnii--_industrii--.pdf (дата звернення: 24.08.2025)

Аналіз ринку DIY в Україні. URL: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-diy-v-ukraine-2023-i-pol-2024-gg (дата звернення: 24.08.2025)

В епіцентрі бізнесу: які торговельні напрямки та підприємства розвиває група Епіцентр К. URL: https://rau.ua/novyni/novini-partneriv/biznes-grupa-epitsentr-k/ (дата звернення: 24.08.2025)

Semykina M.V., Nisfoyan S.S. (2025) Logistics management in trade entrepreneurship: from cost optimization to professional competence development. Bulletin of the National Technical University «KhPI». Economic Sciences. № 2, рр. 101-108. Available at: https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/17002 (accessed August 19. 2025)

Mostova A.D. (2022) Evaluation of the efficiency of business promotion in social media. Economy and society. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-27 (accessed August 20.2025)

Daynovskyy Y.A., Semak B.B., Vovchanska O.M. (2018) Strategic significance of communications as enterprise’s marketing potential constituen. Entrepreneurship and trade. № 22, pp. 69-74.

Lupak R., Mizyuk B., Zaychenko V., Kunytska-Iliash M., Vasyltsiv T. (2022). Migration processes and socio-economic development: interactions and regulatory policy. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal, vol. 8 № 1, pp. 70-88.

Voznyi N.R., Levko M.M. and Chernysh R.E. (2012) Problems and prospects of regulation of world trade in Ukraine. Scientific Bulletin of UNFU, vol. 22.7, pp. 151-159.

Grynenko O.M., Pichugina T.S. (2013) Marketing strategy of foreign economic activity of an enterprise. Bulletin of NTU «KhPI». № 24 (997), рр. 23-28.

Krasovska O.Yu. (2018) Modern marketing tools in the enterprise’s activity. Black Sea Economic Studies, vol. 29, рр. 104-108.

Kryveshko O., Zamroz M. and Kynditska G. (2021) Modern concept of marketing at domestic enterprises. Efficient economy, vol. 6. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8977 (accessed August 22.2025).

Shpylyk S.V. (2011) Marketing process as a basis for developing a competitive strategy. Socio-economic problems and the state, vol. 1 (4). Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf (accessed August 22.2025)

Holiuk V.Ya., Nerianova I.V. (2024). Current state and development prospects of the Ukrainian construction materials market. Economy and society. № 68. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-70 (accessed August 23.2025)

Localization of recovery in Ukraine. Available at: https://era-ukraine.org.ua/wp-content/uploads/2023/05/Ukraine-ERA-Reconstruction-Capacity-Report-BFO_web_ua.pdf (accessed August 23.2025)

Market research report on construction and building materials in Ukraine. 2024 year. PROCONSULTING. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-70 (accessed August 23.2025)

Research on the state of Ukrainian industries during the war: existing problems, strategic focuses, tasks. Kyivstar Business Hub. Available at: https://hub.kyivstar.ua/articles/doslidzhennya-stanu-ukrayinskyh-industrij-pid-chas-vijny-nayavni-problemy-strategichni-fokusy-zavdannya (accessed August 23.2025)

Structural changes and challenges in the construction industry of Ukraine: analysis and forecasts. Available at: https://kse.ua/wp-content/uploads/2024/09/02_09_24_Zvit_Strukturni_zmini_ta_vikliki_v_budivelnii--_industrii--.pdf (accessed August 24.2025)

Analysis of the DIY market in Ukraine. Available at: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-diy-v-ukraine-2023-i-pol-2024-gg (accessed August 24.2025)

Structural changes and challenges in the construction industry of Ukraine: analysis and forecasts. Available at: https://rau.ua/novyni/novini-partneriv/biznes-grupa-epitsentr-k/ (accessed August 24.2025)

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2025-08-25
Як цитувати
Березовський, Ю., Ляліна, Н., & Самойленко, А. (2025). ВПЛИВ SMM-МАРКЕТИНГУ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА РОЗВИТОК ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СУЧАСНИХ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, (78). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-78-55
Розділ
МАРКЕТИНГ