ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СТВОРЕННІ МАРКЕТИНГОВОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ

Ключові слова: генеративний штучний інтелект, штучний інтелект, маркетинг, контент, автоматизація

Анотація

Стаття присвячена сучасним тенденціям в розвитку використання українськими компаніями генеративного штучного інтелекту. Обґрунтовано основні засади та принципи використання штучного інтелекту у діяльності підприємств, зокрема їхніх маркетингових відділів. Проаналізовано різні моделі для генерації, їхні призначення, переваги та ризики. Розглянуто доступні дослідження про використання технологій штучного інтелекту Україні. Досліджено успішний досвід вітчизняних компаній у впровадженні моделей у власну діяльність. Визначено низку переваг, в результаті яких припущено, що використання генеративного штучного інтелекту може бути корисним для компаній при контрольованому впровадженні у діяльність різних підрозділів, зокрема маркетингового.

Посилання

Рокош М. Генеративний штучний інтелект і його вплив на світову економіку та ефективність бізнесу. VІI Міжнародна студентська науково - технічна конференція "ПРИРОДНИЧІ ТА ГУМАНІТАРНІ НАУКИ. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ". 2024. С. 112

Ai Lab Projector. Дослідження використання ШІ в українських компаніях, березень 2023. URL: https://prjctr.com/library/video/shtuchnij-intelekt-ta-dizajn-doslidzhennya (дата звернення: 25.03.2025)

Іваненко, А., Пічик, К. Генеративні моделі штучного інтелекту як ефективний інструмент для оптимізації бізнес-процесів. EMPIRIO 1, № 1. 2024. С. 118.

Нова рекламна кампанія COMFY: штучний інтелект наспівав пісні про техніку. URL: https://eba.com.ua/nova-reklamna-kampaniya-comfy-shtuchnyj-intelekt-naspivav-pisni-pro-tehniku/?utm_source=chatgpt.com (дата звернення: 25.03.2025)

Хто з українських ритейлерів активно використовує штучний інтелект. URL: https://ua-retail.com/2024/02/xto-z-ukrainskix-ritejleriv-aktivno-vikoristovuye-shtuchnij-intelekt/?utm_source=chatgpt.com (дата звернення: 25.03.2025)

Каук, В. І. Генеративний штучний інтелект–креативний помічник дизайнера. Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Сучасний стан: монографія. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид». 2023. С. 284-294.

Стельмах, А., Підлубна, І. Переваги впровадження штучного інтелекту. Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (м. Тернопіль, 26-27 травня 2023 року). Тернопіль: ЗУНУ, 2023. С. 202.

Rokosch M. (2024) Heneratyvnyy shtuchnyy intelekt i yoho vplyv na svitovu ekonomiku ta efektyvnistʹ biznesu [Generative Artificial Intelligence and its Impact on the World Economy and Business Efficiency]. VII Mizhnarodna student·sʹka naukovo - tekhnichna konferentsiya "PRYRODNYCHI TA HUMANITARNI NAUKY. AKTUALʹNI PYTANNYA" – VII International Student Scientific and Technical Conference "NATURAL SCIENCES AND HUMANITIES. CURRENT ISSUES". pp. 112.

Ai Lab Projector. Doslidzhennya vykorystannya SHI v ukrayinsʹkykh kompaniyakh, berezenʹ 2023 [Research on the use of AI in Ukrainian companies, March 2023]. Available at: https://prjctr.com/library/video/shtuchnij-intelekt-ta-dizajn-doslidzhennya (accessed March 25, 2025)

Ivanenko, A., Pichyk, K. (2024) Heneratyvni modeli shtuchnoho intelektu yak efektyvnyy instrument dlya optymizatsiyi biznes-protsesiv [Generative artificial intelligence models as an effective tool for optimizing business processes]. EMPIRIO 1, № 1. pp. 118.

Nova reklamna kampaniya COMFY: shtuchnyy intelekt naspivav pisni pro tekhniku [New COMFY advertising campaign: artificial intelligence sings songs about technology]. Available at: https://eba.com.ua/nova-reklamna-kampaniya-comfy-shtuchnyj-intelekt-naspivav-pisni-pro-tehniku/?utm_source=chatgpt.com (accessed March 25, 2025)

Khto z ukrayinsʹkykh ryteyleriv aktyvno vykorystovuye shtuchnyy intelekt [Which Ukrainian retailers are actively using artificial intelligence]. Available at: https://ua-retail.com/2024/02/xto-z-ukrainskix-ritejleriv-aktivno-vikoristovuye-shtuchnij-intelekt/?utm_source=chatgpt.com (accessed March 25, 2025)

Kauk, V. I. (2023) Heneratyvnyy shtuchnyy intelekt–kreatyvnyy pomichnyk dyzaynera [Generative artificial intelligence - a creative assistant to the designer]. Polihrafichni, mulʹtymediyni ta web-tekhnolohiyi. Suchasnyy stan: monohrafiya. – Kharkiv: TOV «Drukarnya Madryd». pp. 284-294. (in Ukrainian)

Stelmakh, A., Pidlubna, I. (2023) Perevahy vprovadzhennya shtuchnoho intelektu [Advantages of implementing artificial intelligence]. Neyromarketynh, shtuchnyy intelekt ta tsyfrovyy marketynh: problemy ta perspektyvy: zbirnyk tez dopovidey Vseukrayinsʹkoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi studentiv, aspirantiv ta molodykh vchenykh (Ternopilʹ, 26-27 may, 2023). Ternopilʹ: ZUNU. pp. 202. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-02-24
Як цитувати
Трапаідзе, С., & Швецова, К. (2025). ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СТВОРЕННІ МАРКЕТИНГОВОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ. Економіка та суспільство, (72). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-161
Розділ
МАРКЕТИНГ