АНАЛІЗ РИНКУ УПАКОВКИ ДЛЯ ЧАЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИРОБНИЦТВА ПАКУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ 3D-МОДЕЛЮВАННЯ
Анотація
Стаття присвячена сучасним тенденціям в розвитку та поширенні упаковки для чайної продукції створеної на основі 3D-моделювання. Обґрунтовано необхідність розвитку виробництва пакування на основі 3D-моделювання. Проаналізовано цінову ситуацію на ринку пакувальної продукції, види продукції та їхня характеристика і переваги. Розглянуто доступні дослідження про споживання чаю в Україні. Розроблено способи виробництва та просування упаковки для чаю на основі 3D-моделювання. Розглянуто методи адаптивного виробництва, переваги та процес 3D-друку. Визначено, що стратегія просування розробленої упаковки для чайної продукції в Україні може включати такі ключові елементи: співпраця з виробниками та дистриб'юторами чаю, акцент на екологічність, інноваційний дизайн та функціональність, створення ексклюзивних колекцій.
Посилання
Корнієнко А. А. Чайний ринок і тенденції його розвитку в Україні. Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. 2017. Ч. ІV С. 220.
Огляд ринку чаю в Україні. 2023 рік. URL: https://pro-consulting.ua/bases/obzor-rynka-chaya-v-ukraine-2023-god-1
Список найпопулярніших брендів чаю в Україні у 2023-2024 роках. URL: https://dv-gazeta.info/news/spisok-naypopulyarnishih-brendiv-chayu-v-ukrayini-u-2023-2024-rokah.html
Андрощук Г. О., Копил Я. В. 3D-друк в епоху інноваційних технологій: проблеми регулювання. Інтелектуальна власність в Україні. 2016. № 5. С. 17.
Андрощук Г. О. Адитивні технології: перспективи і проблеми 3D-друку (І частина). 2017. С. 69
Адитивне виробництво: технологія, матеріали та переваги 3D-друку URL: https://salo.li/F5921b1
Лошенюк, О. В., Галан, Л. В., Посохов, І. М. Сучасні стратегії в міжнародному маркетингу. Вчені записки Університету «КРОК». 2022. 2(66) (Чер 2022), С. 123–131. DOI: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-66-123-131
Шостак, Л. В., Ліпич Л. Г., Морохова В. О., Миронова Н. С. Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємства в умовах цифрової трансформації, економіко-політичних змін та воєнного часу. Трансформаційна економіка. 2023. Вип. 4. С. 86-90. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-4-15
Kornienko A. A. (2017) Chaynyy rynok i tendentsiyi yoho rozvytku v Ukrayini [Tea market and trends of its development in Ukraine]. Informatsiyni tekhnolohiyi: nauka, tekhnika, tekhnolohiya, osvita, zdorovʺya [Information technology: science, engineering, technology, education, health]. part IV p. 220.
Overview of the tea market in Ukraine. 2023. URL: https://pro-consulting.ua/bases/obzor-rynka-chaya-v-ukraine-2023-god-1
List of the most popular tea brands in Ukraine in 2023-2024. URL: https://dv-gazeta.info/news/spisok-naypopulyarnishih-brendiv-chayu-v-ukrayini-u-2023-2024-rokah.html
Androshchuk G. А., Kopyl Y. V. (2016) 3D-druk v epokhu innovatsijnykh tekhnolohij: problemy rehuliuvannia [3D-printing technology in the era of innovation, regulatory issues]. Intelektualna vlasnist v Ukraini [Intellectual property in Ukraine], no. 5, р.17.
Androshchuk G. А. (2017) Adytyvni tekhnolohiyi: perspektyvy i problemy 3D-druku (I chastyna) [Additive technologies: perspectives and problems of 3D printing (part I)]. p. 69.
Additive manufacturing: technology, materials and advantages of 3D printing URL: https://salo.li/F5921b1
Loshenyuk, O. V., Galan, L. V., Posokhov, I. M. Suchasni stratehiyi v mizhnarodnomu marketynhu [Modern strategies in international marketing]. Vcheni zapysky Universytetu «KROK» [Scientific notes of the "KROK" University]. 2022. 2(66) (June 2022), P. 123–131. DOI: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-66-123-131
Shostak, L. V., Lipych L. G., Morokhova V. O., Myronova N. S. Osoblyvosti formuvannya marketynhovoyi stratehiyi rozvytku pidpryyemstva v umovakh tsyfrovoyi transformatsiyi, ekonomiko-politychnykh zmin ta voyennoho chasu [Peculiarities of forming a marketing strategy for enterprise development in the conditions of digital transformation, economic and political changes, and wartime]. Transformatsiyna ekonomika [Transformational Economics], vol. 4. 2023. P. 86-90. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-4-15