АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Стаття присвячена аналізу сучасних інструментів Інтернет-маркетингу та його впливу на поведінку споживача. В умовах динамічного ринкового середовища, що характеризується зростанням невизначеності, ефективне управління діяльністю підприємства вимагає впровадження всіх компонентів Інтернет-маркетингу. Завдяки стрімкому розвитку технологій та поширенню Інтернету, підприємства мають унікальну можливість залучати, зв'язуватися та спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією на новому рівні. Важливим аспектом є також використання Інтернет-маркетингу як одного з сучасних інструментів маркетингу, який дозволяє підприємствам налагодити ефективну взаємодію з покупцями. Цей підхід надає можливість забезпечити індивідуальне обслуговування, встановити ефективний зворотний зв'язок та отримувати маркетингову інформацію у режимі реального часу.
Посилання
Для лід-магнітів: 7 креативних форматів, які забезпечать конверсію. AG Marketing. 2020 URL: https://ag.marketing/blog/idei-dlya-lid-magnitiv/ (дата звернення: 20.12.2024).
Заклик до дії (CTA). Хорошоп: глосарій. URL: https://horoshop.ua/ua/glossary/call-to-action/ (дата звернення 24.11.2024).
Ключові показники ефективності в інтернет-маркетингу. Idea Digital Agency. 2022. ULR: https://ideadigital.agency/blog/kpi-pokazniki-efektivnosti/ (дата звернення: 24.11.2024).
Лід-магніт (lead magnet): що це і як він збільшує конверсію сайту. Gold Web Solutions. URL: https://goldwebsolutions.com/uk/blog/lid-magnit-lead-magnet-mozhe-suttyevo-zbilshiti-konversiyu-vashogo-sajtu/ (дата звернення: 20.12.2024).
Основні метрики і KPI в інтернет-маркетингу. Idea Digital Agency. 2022. ULR: https://ideadigital.agency/blog/osnovni-metriki-i-kpi-v-internet-marketingu/ (дата звернення: 21.12.2024).
Роль KPI в інтернет-маркетингу: 14 основних формул. MSYSTEM. 2020. ULR: https://rau.ua/novyni/vpliv-vijni-na-internet/ (дата звернення: 21.12.2024).
Тарасенко К. Ю., Гавриш Ю. В. Вплив інтернет-реклами на поведінку споживача. В2В marketing: зб. матеріалів XVI Міжнар. наук.-практ. конф. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. С. 39-41
Чим відрізняються покупці офлайн від онлайн. Horoshop.ua. 2022. URL: https://horoshop.ua/ua/blog/chem-otlichautsya-pokupateli-oflayn-ot-onlayn/ (дата звернення: 17.12.2024).
Як соціальні мережі впливають на продажі. Slaidik: Блог про інтернет-маркетинг. 2018. URL: http://slaidik.com.ua/yak-sotsialni-merezhi-vplivayut-na-prodazhi/ (дата звернення: 21.12.2024).
Dlia lid-mahnitiv: 7 kreatyvnykh formativ, yaki zabezpechat konversiiu AG Marketing. 2020. Availiable at: https://ag.marketing/blog/idei-dlya-lid-magnitiv/ (accessed December 20, 2024).
Zaklyk do dii (CTA). Khoroshop: hlosarii. Availiable at: https://horoshop.ua/ua/glossary/call-to-action/ (accessed November 24, 2024).
Kliuchovi pokaznyky efektyvnosti v internet-marketynhu. Idea Digital Agency. 2022. Availiable at: https://ideadigital.agency/blog/kpi-pokazniki-efektivnosti/ (accessed November 24, 2024).
Lid-mahnit (lead magnet): shcho tse i yak vin zbilshuie konversiiu saitu. Gold Web Solutions. Availiable at: https://goldwebsolutions.com/uk/blog/lid-magnit-lead-magnet-mozhe-suttyevo-zbilshiti-konversiyu-vashogo-sajtu/ (accessed December 20, 2024).
Osnovni metryky i KPI v internet-marketynhu. Idea Digital Agency. 2022. Availiable at: https://ideadigital.agency/blog/osnovni-metriki-i-kpi-v-internet-marketingu/ (accessed December 21, 2024).
Rol KPI v internet-marketynhu: 14 osnovnykh formul. MSYSTEM. 2020. Availiable at: https://rau.ua/novyni/vpliv-vijni-na-internet/ (accessed December 21, 2024).
Tarasenko K. Yu., Gavrish Yu. V. (2022) Vpliv internet-reklami na povedinku spozhivacha .[The influence of Internet advertising on consumer behavior] В2В marketing: zbirnik materialiv XVI Mizhnarodna naukovo-praktichna konferenciya (Kyiv: KPI im. Ihoria Sikorskoho 2022). pp. 39-41. (in Ukrainian)
Chym vidrizniaiutsia pokuptsi oflain vid onlain. Horoshop.ua. 2022. Availiable at: https://horoshop.ua/ua/blog/chem-otlichautsya-pokupateli-oflayn-ot-onlayn/ (accessed December 17, 2024).
Yak sotsialni merezhi vplyvaiut na prodazhi. Slaidik: Bloh pro internet-marketynh. 2018. Availiable at: http://slaidik.com.ua/yak-sotsialni-merezhi-vplivayut-na-prodazhi/ (accessed December 21, 2024).

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.