АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Анотація
Стаття присвячена аналізу сучасних тенденцій розвитку маркетингової цінової політики в ресторанному бізнесі. В умовах складного ринкового середовища, що характеризується зростанням невизначеності та динаміки, ефективне управління підприємством ресторанного господарства вимагає впровадження всіх компонентів маркетингового комплексу. Застосування різноманітних стратегій, таких як програми лояльності, безкоштовна доставка, знижки та подарунки, не лише сприяє приверненню уваги нових клієнтів, але і підтримує постійних відвідувачів, що є ключовим фактором у формуванні стабільного клієнтського попиту. Важливим аспектом є також встановлення штучних обмежень в рамках акцій, що надає їм унікальність та створює враження ексклюзивності. Використання таких обмежень, як сезонні акції, дні народження, категорії меню чи кількість відвідувачів, сприяє підвищенню інтересу клієнтів та стимулює зростання продажів.
Посилання
Влащенко Н. М. Інноваційні технології у ресторанному, готельному господарстві та туризмі: навчальний посібник. Харків: Харківський національний університет міського господарства, 2018. 373 с. URL: https://core.ac.uk/download/162019759.pdf.
Гузар У. Є., Коркуна О. І. Особливості планування діяльності менеджерів готельно-ресторанного бізнесу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. № 6 (23). URL: http://www.easterneuropeebm.in.ua/journal/23_2019/41.pdf.
Гінда М.І. Тенденції розвитку ресторанного господарства. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи». Львів: МАУП, 2016. Ч. 1. С. 301¬306.
Гук Х. З. Ідентифікація концептуальних особливостей функціонування та державного врегулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесу держави. Глобальні та національні проблеми економіки. 2020. №6. С. 134–139.
Завадинська О.Ю. Інноваційні маркетингові методики підвищення лояльності споживачів послуг сфери ресторанного бізнесу. URL: https://www.researchgate.net/publication/328059713_. (дата звернення: 25.11.2023).
Кушнір О. Жигулін О. Відновлення ефективності методів управління підприємством: агропродовольча, готельна й ресторанна сфера. Food Industry Economics. 2022. Вип. 14 (2): https://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view /2322/2507 (дата звернення: 25.11.2023).
Михайлова М.В., Жегус О.В., Іванченко І.С. Маркетингове планування на підприємствах ресторанного господарства: монографія. 2019. 229 с.
Михайлова М.В. Удосконалення комплексу маркетингу закладів ресторанного господарства з урахуванням специфіки ресторанних послуг. Бізнес Інформ. 2023. С. 215 – 219.
Разінькова М. Ю. Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі. Економіка та держава. 2020. № 2. С. 62– 66..URL: http://www.economy.in.ua/pdf/2_2020/13.pdf. ( дата звернення: 29.11.2023).
Bardi James A. Hotel Front Office Management. 5th edition. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2021. 512 p. URL: https://drive.google.com/file/d/18t3N_8fxmQc_JYKAckIan0ZxVV7WHZpe/view. ( дата звернення: 29.11.2023).
Vlashchenko N. М. (2018). Innovatsiini tekhnolohii u restorannomu, hotelnomu hospodarstvi ta turyzmi: navchalnyi posibnyk. [Innovativetechnologies in restaurants, hotels and tourism: a study guide] Kharkiv: Kharkivskyi natsionalnyi universytet miskoho hospodarstva, 373 p. Available at: https://core.ac.uk/download/162019759.pdf. (in Ukrainian)
Huzar U. Ye., Korkuna O. I. (2019). Osoblyvosti planuvannia diialnosti menedzheriv hotelno-restorannoho biznesu. [Peculiarities of planning the activities of hotel and restaurant business managers]. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia. – Eastern Europe: Economy, Business and Management. Vol. № 6 (23). Available at: http://www.easterneuropeebm.in.ua/journal/23_2019/41.pdf.
Hinda M.I. (2016). Tendentsii rozvytku restorannoho hospodarstva. [Trends in the development of the restaurant industry]. «Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia v umovakh systemnoi kryzy» - 2016. Zbirnyk materialiv Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii. (Lviv: MAUP, Ch. 1. 2016). Lviv: MAUP, pp. 301¬306. (in Ukrainian).
Huk Kh. Z. (2020). Identyfikatsiia kontseptualnykh osoblyvostei funktsionuvannia ta derzhavnoho vrehuliuvannia rozvytku hotelno-restorannoho biznesu derzhavy. [Identification of concertual features of the functioning and state regulation of the development of the hotel and restaurant business in the state]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky - Global and national economic problems. Vol. №6. pp. 134–139.
Zavadynska O.Iu. Innovatsiini marketynhovi metodyky pidvyshchennia loialnosti spozhyvachiv posluh sfery restorannoho biznesu. [Innovative marketing methods of loyalty notification of consumers of services in the restaurant business]. Available at: https://www.researchgate.net/publication/328059713_. (accessed November 25, 2023).
Kushnir O. Zhyhulin O. (2022). Vidnovlennia efektyvnosti metodiv upravlinnia pidpryiemstvom: ahroprodovolcha, hotelna y restoranna sfera. [Restoration of efficiency of enterprise management methods: agro-food, hotel and restaurant sphere]. Food Industry Economics.- Food Industry Economics. Vol. 14 (2): Available at: https://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view /2322/2507 (accessed November 25, 2023).
Mykhailova M.V., Zhehus O.V., Ivanchenko I.S. (2019). Marketynhove planuvannia na pidpryiemstvakh restorannoho hospodarstva: monohrafiia. [Marketing planning at restaurant enterprises: monograph]. 229 p. (in Ukrainian).
Mykhailova M.V. (2023). Udoskonalennia kompleksu marketynhu zakladiv restorannoho hospodarstva z urakhuvanniam spetsyfiky restorannykh posluh. [Improvement of the marketing complex of restaurant establishments taking into account the specifics of restaurant services]. Biznes Inform.- Business Inform. pp. 215 – 219.
Razinkova M. Yu. (2020) Etapy provedennia marketynhovoho planuvannia v restorannomu biznesi. [Stages of marketing planning in the restaurant business]. Ekonomika ta derzhava. - Economy and the state. № 2. pp. 62– 66. Available at: http://www.economy.in.ua/pdf/2_2020/13.pdf. (accessed November 29, 2023).
Bardi James A. Hotel Front Office Management. 5th edition. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2021. 512 p. Available at: https://drive.google.com/file/d/18t3N_8fxmQc_JYKAckIan0ZxVV7WHZpe/view. (accessed November 29, 2023).
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.