ОСНОВНІ ВИДИ ТА ФОРМАТИ КОНТЕНТУ ДЛЯ SMM

Ключові слова: контент-маркетинг, SMM, соціальна мережа, бренд, аудиторія

Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасних видів та форматів контенту для SMM. У 2024 році контент-маркетинг продовжував активно розвиватись. Станом на сьогодні необхідно врахувати ті або інші тенденції, що відображають спосіб взаємодії клієнтів з контентом. Сучасні користувачі очікують від брендів автентичного і вартісного контенту, розуміння їхніх потреб, корисного спілкування. Йдеться насамперед про формування стратегії розвитку бренду, його соціальної відповідальності, створення ефективного способу комунікації з аудиторією, публікацію практичних відомостей. З іншого боку, важливо оптимізувати контент відповідно до оновлень алгоритмів пошукових систем і рекомендацій щодо змісту і форматування контенту. Правильні дії в цьому аспекті – це запорука того, що клієнти звернуться до вас, а не до конкурентів.

Посилання

Facebook та Instagram: порівняння платформ. URL: https://itforce.ua/blog/facebook-instagram-porivniannia-platform/ (дата звернення: 23.01.2025)

Smart-маркетинг: як створювати контент, що залучає, у соціальних мережах. URL: https://genius.space/lab/smart-marketing-yak-stvoryuvati-kontent-shho-zaluchaye-u-sotsialnih-merezhah/# (дата звернення: 20.01.2025)

Бубенець І.Г. Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесу. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). Полтава : ПУЕТ, 2023.230 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/47139/1/S_Bubenets_Marketing-21-23.pdf (дата звернення: 23.01.2025)

Основні види контенту та правила оформлення залежно від виду. URL: https://netpeak.net/uk/blog/osnovni-vidi-kontentu-ta-pravila-oformlennya-zalezhno-vid-vidu/ (дата звернення: 20.01.2025)

Похилько С. В., Єременко А. Ю. Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів. URL: https://visnyk.fem.sumdu.edu.ua/issues/3_2020/14.pdf (дата звернення: 20.01.2025)

Цифровий звіт за жовтень 2024 року. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2024-october-global-statshot (дата звернення: 20.01.2025)

Чміль Г. Л. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування послуг підприємства індустрії гостинності. Ефективна економіка. 2020. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8126 (дата звернення: 20.01.2025) DOI: 10.32702/2307-2105-2020.8.55

Чолак С.О. Соціальні мережі як одна з платформ здійснення вірусного маркетингу. Проблеми та перспективи розвитку бізнесу в Україні: матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. молодих вчених та здобувачів вищої освіти (м. Львів, 22 лютого 2024 р.) : тези доповідей. Львів : Львівський торговельно-економічний університет, 2024. 562 с. URL: https://www.lute.lviv.ua/fileadmin/www.lac.lviv.ua/data/pidrozdily/Naukovo_Doslidna_Chastyna/Docs/Zbirnik_konferenciji_m._Lviv__22_ljutogo_2024_r._dlja_saitu.pdf#page=425 (дата звернення: 20.01.2025).

Яка соціальна мережа найкраща для просування стартапу. URL: https://blog.sikorskychallenge.com/2022/08/Yaka-sotsialna-merezha-naikrashchadlia-prosuvannia-startapu.html (дата звернення: 20.01.2025).

Facebook ta Instagram: porivniannia platform. [Facebook and Instagram: comparison platforms]. Availiable at: https://itforce.ua/blog/facebook-instagram-porivniannia-platform/ (accessed January 23, 2025).

Smart-marketynh: yak stvoriuvaty kontent, shcho zaluchaie, u sotsialnykh merezhakh. [Smart marketing: how to create engaging content on social networks]. Availiable at: https://genius.space/lab/smart-marketing-yak-stvoryuvati-kontent-shho-zaluchaye-u-sotsialnih-merezhah/# (accessed January 20, 2025).

Bubenets I.H. (2023) Marketynh v sotsialnykh merezhakh yak diievyi instrument rozvytku biznesu. [Marketing in social networks as an effective toolfor business development]. Marketynh v umovakh didzhytalizatsii ekonomiky krainy: materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii (Poltava, November 23rd–24, 2023). Poltava. 230 с. Availiable at: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/47139/1/S_Bubenets_Marketing-21-23.pdf (accessed January 23, 2025).

Osnovni vydy kontentu ta pravyla oformlennia zalezhno vid vydu. [Main types of content and design rules depending on the type]. Availiable at: https://netpeak.net/uk/blog/osnovni-vidi-kontentu-ta-pravila-oformlennya-zalezhno-vid-vidu/ (accessed January 20, 2025).

Pokhylko S. V., Yeremenko A. Yu. Sotsialni merezhi yak maidanchyk dlia stvorennia ta rozvytku biznes-proektiv. [Social networks as a platform for the creation and development of business projects]. Availiable at: https://visnyk.fem.sumdu.edu.ua/issues/3_2020/14.pdf (accessed January 20, 2025).

Tsyfrovyi zvit za zhovten 2024 roku. [Digital report for October 2024]. Availiable at: https://datareportal.com/reports/digital-2024-october-global-statshot (accessed January 20, 2025).

Chmil, H. (2020), “Social media marketing as a tool for promoting services of a hospitality company”, Efektyvna ekonomika, [Online], vol. 8. Availiable at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8126 (accessed January 20, 2025). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.8.55

Cholak S.O. (2024) Sotsialni merezhi yak odna z platform zdiisnennia virusnoho marketynhu. [Social networks as one of the platforms for viral marketing]. Problemy ta perspektyvy rozvytku biznesu v Ukraini: materialy IV Mizhnarodnoi nauk.-prakt. konf. molodykh vchenykh ta zdobuvachiv vyshchoi osvity (Lviv, February 22, 2024 р.) : tezy dopovidei. Lviv : Lvivskyi torhovelno-ekonomichnyi universytet, 2024. – 562 с. Availiable at: https://www.lute.lviv.ua/fileadmin/www.lac.lviv.ua/data/pidrozdily/Naukovo_Doslidna_Chastyna/Docs/Zbirnik_konferenciji_m._Lviv__22_ljutogo_2024_r._dlja_saitu.pdf#page=425 (accessed January 20, 2025).

Iaka sotsialna merezha naikrashcha dlia prosuvannia startapu. [Which social network is best for promoting a startup]. Availiable at:https://blog.sikorskychallenge.com/2022/08/Yaka-sotsialna-merezha-naikrashchadlia-prosuvannia-startapu.html (accessed January 20, 2025).

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2025-01-27
Як цитувати
Зіньцьо, Ю., & Федорук, М. (2025). ОСНОВНІ ВИДИ ТА ФОРМАТИ КОНТЕНТУ ДЛЯ SMM. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-86
Розділ
МАРКЕТИНГ