УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЄКТАМИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ У ГРОМАДСЬКОМУ БУДІВНИЦТВІ
Анотація
Постійне часткове або повне вдосконалення виробничого процесу чи послуги може призвести до отримання продукції вищої якості за нижчих витрат та до значного підвищення продуктивності з часом. Багато компаній успішно впроваджують постійне вдосконалення шляхом впровадження та належного управління інноваціями. Основною метою цієї статті є з'ясування сутності процесу управління інноваціями, конкурентоспроможності підприємства та визначення взаємозв'язку між ними для успішного розвитку компанії та досягнення більшої конкурентоспроможності порівняно з іншими компаніями. Було здійснено комплексний аналіз економічної ефективності ТОВ «Елпол», ризиків та можливостей для нього. Результати дослідження показали, що впровадження новітніх технологій є надзвичайно перспективним кроком для розвитку на підприємстві, але потребує ретельного планування та управління особливо на підприємствах у галузі будівництва.
Посилання
Охріменко О.О., Скоробогатова Н.Є., Манаєнко І.М., Яресько Р.С. 2018: Управління інноваційними проектами в умовах міжнародної інтеграції : монографія. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. 262 с.
Chen Y. 1997: Marketing innovation. Journal of Economics and Management Strategy. №1. 101–123.
Новошинська Л.В. 2008: Інновації у стратегічному маркетингу . Механізм регулювання економіки. №4(1). 122-128.
Elpol. https://elpol.com.ua/uk/ (дата звернення: 15.10.2025)
Разводовська В. О., Заяц О. В., Парохненко О. С., Гнатенко І. А. 2021: Інноваційність в підприємницькій діяльності в системі ефективного управління операційною діяльністю, конкурентоспроможністю та маркетингом. Український журнал прикладної економіки.. Т. 6, № 1. С. 290-297.
Собко О., Крисоватий І. 2021: Вдосконалення управління інноваційними проєктами та пожвавлення інноваційної активності підприємств України. Вісник Економіки, (3), с. 84–97 URL: https://doi.org/10.35774/visnyk 2021.03.084 (дата звернення: 15.10.2025)
Завербний А., Шаровський Я. 2024: Застосування інноваційних інструментів оптимізування бізнес-процесівпідприємств в умовах євро інтегрування: виклики і перспективи. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. №2(12). URL: https://doi.org/10.23939/smeu2024.02.048 (дата звернення: 15.10.2025)
Летуновська Н. Є., Сигида Л. О. 2019: Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики. Бізнес Інформ. № 4 (495.). С. 97-105
Гнатенко І. А. 2021: Моделювання сценаріїв стійкого розвитку підприємств в умовах глобалізації та діджиталізації: управлінський аспект. Інвестиції: практика та досвід. № 16. С. 20-25.
Гамідов Г.С., Тепсаєв А.М., Гаджимуратова Д.З. 2009: Інновації та конкурентоспроможність - головні фактори сталого розвитку промислових підприємств. Інновації. 14 с.
Микитюк, П. П, Крисько, Ж. Л., Овсянюк-Бердадіна, О. Ф., Скочиляс, С.М. 2015: Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник. Тернопіль: Принтер Інформ. 224 с.
Лозовський, О. М., Іванцова, І. В. Інноваційний проект як пріоритетний напрям розвитку сучасного підприємства. Молодий вчений. 2018. № 2 (54).С. 723–726.
Okhrimenko O.O., Skorobohatova N.Ye., Manaienko I.M., Yaresko R.S. (2018) [Management of innovation projects in the context of international integration]. Upravlinnia innovatsiinymy proektamy v umovakh mizhnarodnoi intehratsii : monohrafiia. Kyiv: KPI im. Ihoria Sikorskoho. 262 s. (in Ukrainian)
Chen, Y. (1997). Marketing innovation. Journal of Economics and Management Strategy, (1), 101–123.
Novoshynska, L. V. (2008). Innovatsii u stratehichnomu marketynhu [Innovations in strategic marketing]. Mekhanizm rehulyuvannya ekonomiky, 4(1), 122–128. (in Ukrainian)
Elpol. (n.d.). Retrieved from https://elpol.com.ua/uk/ (date of application: 10/15/2025)
Razvodovska, V. O., Zayats, O. V., Parokhnenko, O. S., & Hnatenko, I. A. (2021). Innovatsiynist v pidpryyemnytskiy diyalnosti v systemi efektyvnoho upravlinnya operatsiynoyu diyalnistyu, konkurentospromozhnistyu ta marketynhom [Innovativeness in entrepreneurial activity in the system of effective management, competitiveness, and marketing]. Ukrayinskyy Zhurnal Prykladnoyi Ekonomiky, 6(1), 290–297. (in Ukrainian)
Sobko, O., & Krysovatyy, I. (2021). Vdoskonalennya upravlinnya innovatsiynymy proyektamy ta pozhvavlennya innovatsiynoyi aktyvnosti pidpryyemstv Ukrayiny [Improving innovation project management and revitalizing innovation activity of Ukrainian enterprises]. Visnyk Ekonomiky, (3), 84–97. https://doi.org/10.35774/visnyk2021.03.084 (date of application: 10/15/2025) (in Ukrainian)
Zaverbnyy, A., & Sharovskyy, Ya. (2024). Zastosuvannya innovatsiynykh instrumentiv optymizuvannya biznes-protsesiv pidpryyemstv v umovakh yevro intehruvannya: vyklyky i perspektyvy [Application of innovative tools for optimizing business processes of enterprises in the context of European integration: Challenges and prospects]. Menedzhment ta Pidpryyemnytstvo v Ukrayini: Etapy Stanovlennya ta Problemy Rozvytku, 2(12). https://doi.org/10.23939/smeu2024.02.048 (date of application: 10/15/2025) (in Ukrainian)
Letunovska, N. Ye., & Syhyda, L. O. (2019). Marketynhovi doslidzhennya yak instrument vyznachennya stratehichnykh napryamiv innovatsiynoho rozvytku promyslovoho pidpryyemstva u sferi tovarnoyi polityky [Marketing research as a tool for defining strategic directions of innovative development of an industrial enterprise in product policy]. Biznes Inform, 4(495), 97–105. (in Ukrainian)
Hnatenko, I. A. (2021). Modelyuvannya stsenariyiv stiykoho rozvytku pidpryyemstv v umovakh hlobalizatsiyi ta didzhytalizatsiyi: upravlinskyy aspekt [Modeling scenarios of sustainable enterprise development under globalization and digitalization: managerial aspect]. Investytsiyi: Praktyka ta Dosvid, (16), 20–25. (in Ukrainian)
Hamidov, H. S., Tepsaev, A. M., & Gadzhimuratova, D. Z. (2009). Innovatsii ta konkurentospromozhnist - holovni faktory staloho rozvytku promyslovykh pidpryyemstv [Innovation and competitiveness as the main factors of sustainable development of industrial enterprises]. Innovatsii, 14 s. (in Ukrainian)
Mykytyuk, P. P., Krysko, Zh. L., Ovsyanyuk-Berdadina, O. F., & Skochylias, S. M. (2015). Innovatsiynyi rozvytok pidpryyemstva: Navchalnyi posibnyk [Innovative development of the enterprise: A textbook]. Ternopil: Printer Inform, 224 s. (in Ukrainian)
Lozovskyi, O. M., & Ivantsova, I. V. (2018). Innovatsiinyi proekt yak priorytetnyi napryam rozvytku suchasnoho pidpryyemstva [Innovation project as a priority direction of modern enterprise development]. Molodyi Vchenyi, 2(54), 723–726. (in Ukrainian)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

