ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ТА ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Анотація
Стаття присвячена актуальним питанням стратегічного розвитку підприємств. Проаналізовано сутнісне наповнення поняття «стратегічний розвиток суб’єкта господарювання», запропоновувати авторських підхід до трактування даного поняття. Визначено, оцінка стратегічного розвитку підприємства є комплексним процесом, що дозволяє визначити ефективність реалізації довгострокових цілей, адаптацію до змін зовнішнього середовища та рівень конкурентоспроможності. Досліджено особливості оцінки стратегічного розвитку суб’єктів господарювання в умовах євроінтеграції та окреслено основні проблеми з якими зіштовхуються суб’єкти господарювання в процесі здійснення оцінки. Визначено, що методика оцінки стратегічного розвитку передбачає використання різних підходів і аналітичних інструментів. Запропоновано основні етапи оцінки стратегічного розвитку підприємств.
Посилання
Гладкова А. О. Стратегічний розвиток підприємства в умовах глобальної конкуренції. Економiка i органiзацiя управлiння. 2019. № 4 (36) С. 198–209. DOI 10.31558/2307-2318.2019.4.19
Шведкий В.А. Управління стратегічним розвитком підприємств-постачальників на енергетичному ринку України: оцінка ефективності. Економіка: реалії часу. 2022. № 5 (63). С. 42-48. DOI: 10.15276/ETR.05.2022.5
Мартиненко М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2019. № 2 (28). С. 121–125. DOI: 10.31673/2415-8089.2019.022125
Паламаренко Я. В. Сучасні підходи до оцінювання рівня стратегічного розвитку підприємства. Ефективна економіка. 2020. № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7902 (дата звернення: 10.02.2025).
Побережна М. П., Тур О.В., Нагавичко Т.О. Комунікаційний та стратегічний розвиток підприємства. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2019. № 23. С. 125-132.
Демиденко С. Л. Особливості стратегічного аналізу середовища підприємства. Ефективна економіка. 2015. №9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4290 (дата звернення: 10.01.2025).
Hladkova A.O. (2019) [Strategic development of the enterprise in the context of global competition]. Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia. – Economics and organization of management, no. 4 (36), pp. 198–209. DOI 10.31558/2307-2318.2019.4.19 (in Ukrainian)
Shvedkyi V.А. (2022). [Management of strategic development of suppliers in the energy market of Ukraine: evaluation of efficiency]. Ekonomika: realii chasu. –Economics: time realities, no. 5 (63). pp. 42-48. DOI: 10.15276/ETR.05.2022.5. DOI: 10.5281/zenodo.7492935 (in Ukrainian)
Martynenko M. O. (2019). Sutnistʹ stratehichnoho rozvytku pidpryyemstva [The essence of strategic development of the enterprise]. Ekonomika. Menedzhment. Biznes – Economy. Management. Business, no. 2 (28), pp. 121–125. DOI: 10.31673/2415-8089.2019.022125 (in Ukrainian)
Palamarenko Ya.V. (2020) [Modern approaches to assessing the level of strategic development of an enterprise]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, vol.5. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7902 (in Ukrainian)
Poberezhna M. P., Tur O.V., Nahavychko T.O. (2019) [Communication and strategic development of the enterprise]. Visnyk Volynskoho instytutu ekonomiky ta menedzhmentu. – Bulletin of the Volyn Institute of Economics and Management, no.23, pp. 125-132. (in Ukrainian)
Demydenko S. L. (2015) Osoblyvosti stratehichnoho analizu seredovyshcha pidpryiemstva [Peculiarities of strategic analysis of the enterprise environment]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, vol.9. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4290 (in Ukrainian)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.