ВПЛИВ РЕКЛАМИ ТА ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ДОВІРУ ДО БРЕНДУ
Анотація
У статті розглянуто вплив реклами та цифрових комунікацій на довіру до бренду. Виявлено, що значна частка комунікаційних стратегій зміщується у бік digital-технологій, що забезпечує ефективніший контакт зі споживачами. Запропоновано рекомендації щодо ефективного поєднання традиційних та цифрових інструментів комунікації задля підвищення ефективності маркетингового комунікаційного міксу при формуванні та підтриманні довіри до бренду, посилення іміджу компанії та підвищення її конкурентоспроможності. Систематизовано переваги і недоліки використання реклами та цифрових комунікацій при формуванні довіри до бренду. Зазначено, що механізми впливу реклами та цифрових каналів комунікації на формування довіри до бренду реалізується через прозорість у кризових ситуаціях, персоналізацію контенту, залучення споживачів через інтерактивність, стабільність і довготривалу комунікацію, оптимальний розподіл традиційних та digital-інструментів у комунікаційній стратегії, дозволяючи охопити ширшу аудиторію та підвищити ефективність комунікації, забезпечити сталий розвиток бренду.
Посилання
Васильченко Л. С. Вплив маркетингового комунікаційного середовища підприємства на формування поведінки споживача. Підприємництво та інновації. 2019. Вип. 9. С. 66–69.
Горохова Т. В. Вплив розвитку цифрових технологій на поведінку споживачів. Вісник аграрної науки Причорномор’я. 2021. Вип. 4. С. 45–54.
Капінус Л. В. Вплив соціальних мереж на маркетингову поведінку підприємства на онлайн-ринку. Таврійський науковий вісник. Серія «Економіка». 2023. Вип. 18. С. 86–93.
Осокін М., Осокіна А. Цифрові комунікації в системі управління бізнесом. Економіка та суспільство. 2024. №64. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-31 (дата звернення: 07.03.2025).
Ромат Є.В. Маркетингові комунікації: підручник. Київ: Студцентр, 2022. 336 с.
Стрій Л. О., Захарченко Л. А. Маркетинг електронних комунікацій в умовах цифрової економіки. Цифрова економіка та економічна безпека. 2023. Вип. 4 (04). С. 9–14.
Стрій Л. О., Чукурна О. П., Бондаренко О. М. Віртуальний маркетинг в комунікаціях. Інфраструктура ринку. 2023. Вип. 70. С. 27–32.
Ярмолюк О. Я., Фісун Ю. В., Шаповалова А. А. Соціальні мережі як сучасний інструмент просування. Підприємництво та інновації. 2020. № 11-2. С. 62–65.
Cristafovici P. The Impact of Digital Transformations on Consumer Behavior. Management Strategies and Policies in the Contemporary Economy. 2023. Vol. 8. P. 371–375.
Vasylchenko L.S. (2019). The influence of the marketing communication environment of the enterprise on the formation of consumer behavior. Entrepreneurship and Innovation, 9, 66-69 [in Ukrainian].
Horokhova T.V. (2021). The impact of digital technology development on consumer behavior. Bulletin of Agricultural Science of the Black Sea Region. 4, 45-54 [in Ukrainian].
Kapinus L.V. (2023). The influence of social networks on the marketing behavior of enterprises in the online market. Tavria Scientific Bulletin. Series «Economy», 18, 86-93 [in Ukrainian].
Osokin M., Osokina A. (2024). Digital communications in the business management system. Economy and Society, 64. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-31 (access date: 07.03.2025) [in Ukrainian].
Romat Ye.V. (2022). Marketing Communications: Textbook. Kyiv: Studtsentr [in Ukrainian].
Strii L.O., Zakharchenko L.A. (2023). Marketing of electronic communications in the digital economy. Digital economy and economic security, 4 (04), 9-14 [in Ukrainian].
Strii L.O., Chukurna O.Р., Bondarenko O.M. (2023). Virtual Marketing in Communications. Market Infrastructure, 70, 27-32 [in Ukrainian].
Iarmoliuk O.Ya., Fisun Yu.V., Shapovalova A.A. (2020). Social networks as a modern tool for promotion. Entrepreneurship and Innovation, 11-2, 62-65. [in Ukrainian].
Cristafovici P. The Impact of Digital Transformations on Consumer Behavior. Management Strategies and Policies in the Contemporary Economy. 2023. Vol. 8. P. 371–375.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.