СУЧАСНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В МЕНЕДЖМЕНТІ І МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ КОМПАНІЇ
Анотація
Стаття присвячена використанню результатів наукових досліджень в менеджменті і маркетингу у практичній діяльності сучасних підприємств, на прикладі Групи Епіцентр. Метою статті є аналіз здобутків сучасних наукових досліджень у сфері менеджменту та маркетингу, а також обґрунтування можливостей їх застосування у практиці діяльності компанії «Епіцентр». Увагу приділено як національному, так і міжнародному досвіду. Проаналізовані здобутки сучасних наукових досліджень в сфері менеджменту і маркетингу, які отримали своє застосування у операційній діяльності підприємств різного типу і довели свою ефективність через збільшення результативних показників. Проаналізовано застосування різних інструментів, моделей, методів в сфері менеджменту і маркетингу на прикладі Групи Епіцентр. Сформульовано змістовне наповнення понять «наукові дослідження в менеджменті», «наукові дослідження в маркетингу». Виділені напрями застосування результатів наукових досліджень в менеджменті і маркетингу. Сформульовані пропозиції щодо застосування сучасних здобутків наукових досліджень менеджменту та маркетингу для компанії ритейлера, які можуть бути впроваджені на інших підприємствах.
Посилання
Котлер Ф. Основи маркетингу / пер. з англ. Київ: КМ-Букс, 2018. 528 с.
Портер М. Е. Конкурентна стратегія: методи аналізу галузей і конкурентів / пер. з англ. Київ: Фоліо, 2020. 368 с.
Смотрова Д.В. Алгоритм організаційного забезпечення омніканального маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка тв управління. 2024. №13 URL: https://www.researchgate.net/publication/382285029_Algoritm_organizacijnogo_zabezpecenna_omnikanalnogo_marketingu_na_pidpriemstvah_rozdribnoi_torgivli (дата звернення: 2 грудня 2024 р.)
Дмитрик І.О., Загороднюк О.В. Роль BPM, CRM та ERP систем у цифровій трансформації українського бізнесу. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. 2024. Вип. 104. Ч.2. С.191 – 201. URL: https://journal.udau.edu.ua/assets/files/104.2/19.pdf .
Офіційний сайт Епіцентр. Про компанію. URL: https://epicentrk.ua/ua/about/ (дата звернення: 28 листопада 2024 р.)
Statista. Аналітика ринку електронної комерції: глобальний звіт 2024 року. URL: https://www.statista.com (дата звернення: 28 листопада 2024 р.).
Котлер Ф., Келлер К. Управління маркетингом / пер. з англ. Київ: КМ-Букс, 2019. 720 с.
Прахалад К.К., Крішнан М.С. Нова ера інновацій: створення цінності через глобальні мережі / пер. з англ. Київ: Наш Формат, 2019. 296 с.
Гребіняк Л. Як змусити стратегію працювати: ефективне виконання та зміни / пер. з англ. Київ: Центр навчальної літератури, 2021. 320 с.
McKinsey & Company. Дослідження щодо стратегії сталого розвитку компаній у високотехнологічній сфері. URL: https://www.mckinsey.com (дата звернення: 28 листопада 2024 р.).
Kotler, F. (2018). Osnovy marketynhu [Principles of Marketing]. Translated from English. Kyiv: KM-Books. 528 p. (in Ukrainian).
Porter, M. E. (2020). Konkurentna stratehiia: metody analizu haluzei i konkurentiv [Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors]. Translated from English. Kyiv: Folio. 368 p. (in Ukrainian])
Smotrova D.V. (2024) Alhorytm orhanizatsiinoho zabezpechennia omnikanalnoho marketynhu na pidpryiemstvakh rozdribnoi torhivli [Algorithm for organizational support of omnichannel marketing in retail enterprises]. Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: ekonomika tv upravlinnia - Problems of modern transformations. Series: economics of management. vol. 13 Available at: https://www.researchgate.net/publication/382285029_Algoritm_organizacijnogo_zabezpecenna_omnikanalnogo_marketingu_na_pidpriemstvah_rozdribnoi_torgivli (accessed: December 2, 2024).
Dmytryk, I. O., Zahorodnyuk, O. V. (2024). Rol' BPM, CRM ta ERP system u tsyfrovoi transformatsii ukrains'kogo biznesu [The Role of BPM, CRM, and ERP Systems in the Digital Transformation of Ukrainian Business]. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho natsionalnoho universytetu sadivnytstva - Collection of scientific papers of the Uman National University of Horticulture. vol. 104. Ch.2. pp. 191 – 201. Available at: https://journal.udau.edu.ua/assets/files/104.2/19.pdf. (accessed: December 2, 2024).
Ofitsiinyi sait Epitsentr. Pro kompaniiu. [About the company]. Available at: https://epicentrk.ua/ua/about/ (accessed: November 28, 2024)
Statista. Analityka rynku elektronnoi komertsii: hlobalnyi zvit 2024 roku [E-commerce market analytics: global report for 2024]. Available at: https://www.statista.com (accessed: November 28, 2024).
Kotler, F., Keller, K. (2019). Upravlinnia marketynhom [Marketing Management]. Kyiv: KM-Books. 720 p. (in Ukrainian).
Prahalad, C. K., Krishnan, M. S. (2019). Nova era innovatsii: stvorennia tsinnosti cherez hlobalni merezhi [The New Age of Innovation: Driving Cocreated Value Through Global Networks]. Kyiv: Nash Format. 296 p. (in Ukrainian).
Grebinyak, L. (2021). Yak zmusyty stratehiiu pratsiuvaty: efektyvne vykonannia ta zminy [Making Strategy Work: Leading Effective Execution and Change]. Kyiv: Center for Educational Literature. 320 p. (in Ukrainian).
McKinsey & Company. Doslidzhennia shchodo stratehii staloho rozvytku kompaniy u vysokotekhnolohichnii sferi [Research on sustainable development strategies in high-tech industries]. Available at: https://www.mckinsey.com (accessed: November 28, 2024).
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.