АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ПРОЄКТАМИ

Ключові слова: переговори, стратегії ведення переговорів, маркетинг,, маркетиновий проєкт, управління маркетинговими проєктами

Анотація

Статтю присвячено дослідженню основних стратегій ведення переговорів у сфері управління маркетинговими проєктами. Відзначено, що таке управління є досить специфічним, оскільки це керування всім процесом розроблення та реалізації маркетингового проєкту. Зауважено, що основною метою переговорів є досягнення взаємоприйнятної угоди через обмін думками та пропозиціями щодо обговорюваної проблеми. Управління маркетинговими проєктами вимагає ефективних стратегій ведення переговорів, які сприяють досягненню компромісів і спільних цілей. Важливими аспектами цього процесу є ретельна підготовка, встановлення довіри, чітке визначення цілей та активне слухання. Гнучкість у прийнятті рішень, орієнтація на підхід «виграш-виграш» і здатність управляти емоціями дозволяють адаптуватися до змінних умов переговорів. Оцінювання альтернатив і ефективна презентація пропозицій підсилюють позицію кожної зі сторін, а чітке укладення угоди мінімізує ризики непорозумінь у майбутньому.

 

 

Посилання

Біловодська О.А., Кириченко Т.В. Управління конфліктами в системі управління людським потенціалом підприємств. Економіка і суспільство. 2017. № 10. С. 177–182. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/10_ukr/33.pdf

Бойко І.А., Турчина М.П., Тур О.В. Маркетингові проєкти: сутність та класифікація. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2023. Вип. 4 (96). С. 19–25. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/42817

Гарькава В. Ф., Славкова О. П., Волотовська Т. П. Управління ризиками в умовах нестабільності: виклики для менеджменту в Україні. Актуальні питання економічних наук. 2024. № 1. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.13347958

Глущенко О., Глізнуца М., Перерва П. Ділові переговори в системі маркетингових комунікацій. Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет. конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленко [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) [та ін.]. Київ : КНЕУ, 2023. С. 481–484. URL: https://drive.google.com/file/d/1Iglyp1Pe_BrwCvI5M2kHiQvAQIbEi011/view?pli=1

Голіцин А.М. Управління маркетинговими проєктами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу. Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України : колективна монографія / За заг. ред. О.Л. Гальцової. Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2019. С. 365–381. URL: https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36800

Данченко О.Б., Лепский В.В. Сучасні моделі та методи управління проєктами, портфелями проєктів та програмами. Управління розвитком складних систем. Київ : вид-во Київський національний університет будівництва і архітектури, 2017. № 29. С. 46–54. URL: https://urss.knuba.edu.ua/ua/zbirnyk-29/article-998

Заволічна Т.Р., Зрибнєва І.П. Синергія впливу лідерських компетенцій та навичок ведення переговорів на ефективність проектного менеджменту. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія Економіка. 2021. № 830. С. 89–96. URL: https://drive.google.com/file/d/1HrMhvlFDwoexhsgndAZRb7hWzPk86aZM/view

Кухарська Н.О., Смирнова Н.В. Стратегія ділових переговорів : навчальний посібник. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 260 с. URL: https://metod.suitt.edu.ua/download/840

Пепчук С., Бурцева Т., Ганжала І. Порівняльний аналіз моделей та методів управління маркетинговими проєктами. Економічний простір. 2024. № 190. С. 28–32. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-5

Стренковська А.Ю. Комунікативні компетенції ведення ділових переговорів в умовах діджиталізації. Маркетинг і цифрові технології. 2022. № 6(3). С. 80–89. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/265

Шевченко Н.В., Давиденко М.В. Особливості реалізації маркетингових проєктів у системі проєктного менеджменту. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2017. Вип. 47. С. 41–47. URL: http://nv.knutkt.edu.ua/index.php/2306-4420/article/view/119880

Bilovodska, O.A., & Kyrychenko, T.V. (2017). Upravlinnia konfliktamy v systemi upravlinnia liudskym potentsialom pidpryiemstv [Conflict management in the human resources management system of enterprises]. Ekonomika i suspilstvo, no 10, pp. 177–182. Available at: https://economyandsociety.in.ua/journals/10_ukr/33.pdf (in Ukrainian)

Boiko, I.A., Turchyna, M.P., & Tur, O.V. (2023). Marketynhovi proiekty: sutnist ta klasyfikatsiia [Marketing projects: essence and classification]. Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu, no 4 (96), pp. 19–25. Available at: https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/42817 (in Ukrainian)

Harkava, V.F., Slavkova, O.P., & Volotovska, T.P. (2024). Upravlinnia ryzykamy v umovakh nestabilnosti: vyklyky dlia menedzhmentu v Ukraini [Risk management in conditions of instability: challenges for management in Ukraine]. Aktualni pytannia ekonomichnykh nauk, no 1. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.13347958 (in Ukrainian)

Hlushchenko, O., Hliznutsa, M., & Pererva, P. (2023). Dilovi perehovory v systemi marketynhovykh komunikatsii [Business negotiations in the marketing communications system]. Marketynh v Ukraini = Marketing in Ukraine : zb. materialiv Mizhnar. nauk.-prakt. Internet. konf., m. Kyiv, 20 zhovt. 2023 r, pp. 481–484. Available at: https://drive.google.com/file/d/1Iglyp1Pe_BrwCvI5M2kHiQvAQIbEi011/view?pli=1 (in Ukrainian)

Holitsyn, A.M. (2019). Upravlinnia marketynhovymy proiektamy yak stratehichna neobkhidnist rozvytku suchasnoho biznesu [Management of marketing projects as a strategic necessity for the development of modern business]. Instytutsializatsiia yak faktor zabezpechennia rozvytku systemy investytsiino-innovatsiinoi bezpeky Ukrainy : kolektyvna monohrafiia / Za zah. red. O.L. Haltsovoi. Zaporizhzhia : Vydavnychyi dim «Helvetyka», pp 365–381. Available at: https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36800 (in Ukrainian)

Danchenko, O.B., & Lepskyi, V.V. (2017). Suchasni modeli ta metody upravlinnia proektamy, portfeliamy proektiv ta prohramamy [Modern models and methods of managing projects, project portfolios and programs]. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system. Kyiv : vyd-vo Kyivskyi natsionalnyi universytet budivnytstva i arkhitektury, no 29, pp. pp. 46–54. Available at: https://urss.knuba.edu.ua/ua/zbirnyk-29/article-998 (in Ukrainian)

Zavolichna, T.R., & Zrybnieva, I.P. (2021). Synergy of the influence of leadership competencies and negotiation skills on the effectiveness of project management. Scientific Bulletin of Chernivtsi University. Economy series, (830), 89–96. Available at: https://drive.google.com/file/d/1HrMhvlFDwoexhsgndAZRb7hWzPk86aZM/view (in Ukrainian)

Kukharska, N.O., & Smyrnova, N.V. (2024). Stratehiia dilovykh perehovoriv : navchalnyi posibnyk [Strategy of business negotiations: study guide]. Odesa : DUITZ. 260 p. Available at: https://metod.suitt.edu.ua/download/840 (in Ukrainian)

Pepchuk, S., Burtseva, T., & Hanzhala, I. (2024). Porivnialnyi analiz modelei ta metodiv upravlinnia marketynhovymy proektamy [Comparative analysis of models and methods of management of marketing projects]. Ekonomichnyi prostir, no 190, pp. 28–32. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-5 (in Ukrainian)

Strenkovska, A.Yu. (2022). Komunikatyvni kompetentsii vedennia dilovykh perehovoriv v umovakh didzhytalizatsii [Communicative competences of conducting business negotiations in conditions of digitalization]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, no 6(3), pp. 80–89. Available at: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/265 (in Ukrainian)

Shevchenko, N.V., & Davydenko M.V. (2017). Osoblyvosti realizatsii marketynhovykh proektiv u systemi proektnoho menedzhmentu [Peculiarities of implementation of marketing projects in the project management system]. Zbirnyk naukovykh prats Cherkaskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky, no 47, pp. 41–47. Available at: http://nv.knutkt.edu.ua/index.php/2306-4420/article/view/119880 (in Ukrainian)

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-10-28
Як цитувати
Зрибнєва, І. (2024). АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ПРОЄКТАМИ. Економіка та суспільство, (68). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-10
Розділ
МАРКЕТИНГ