ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

Ключові слова: зелений маркетинг, сільський зелений туризм, SWOT-аналіз, ресурсний потенціал

Анотація

Стаття присвячена актуальному питанню маркетингового забезпечення розвитку сільського зеленого туризму в умовах російської агресії. У процесі здійснення дослідження проаналізовано відмінність підходів вітчизняних та закордонних науковців у дослідженні категоріального апарату зеленого маркетингу. Виявлено переваги здійснення маркетингового планування у сфері надання послуг сільського зеленого туризму. Сформовано перспективні маркетингові моделі розвитку агроосель. Виділено заходи, необхідні для досягнення сталого розвитку галузі зеленого туризму Львівської області. За результатами здійсненого SWOT-аналізу сільського зеленого туризму у Львівській області виокремлено сприятливі та несприятливі чинники його розвитку, можливості, що його стимулюватимуть а також загрози, котрі перешкоджатимуть розвитку СЗТ у Львівській області. На основі здійсненої оцінки подано перспективні напрямки вдосконалення досліджуваної галузі.

Посилання

. Гловацька В.В. Формування попиту і пропозиції на туристичний продукт сільського (зеленого) туризму. Інноваційна економіка. 2010. № 16. С. 34-47.

Грищенко О.Ф. Дослідження проблем та перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі. Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького (м. Суми, 21-25 квітня 2017 р.). Суми: СумДУ, 2017. С. 265-267.

Вартанян Г. В. Роль екологічного маркетингу в організації туристичної діяльності. Вісник Одеського державного екологічного університету. 2012. №13. С. 100-105.

Шевченко І.В. Маркетинг у сільському зеленому туризмі. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. 2012. №4. С. 317-321.

Коберніченко Т. О. Сільський зелений туризм: програма навчання. Київ : Видавництво: “Аграрна освіта”, 2005. 76 с.

Худоба В.В., Лабарткава В.К. Сільський та екологічний туризм: курс лекцій. Львів: Видавництво Львівського державного університету фізичної культури імені І. Боберського, 2021. 136 с.

Сімків Л. Є. Теоретичні аспекти стратегії розвитку сільського зеленого туризму в регіоні. Науковий вісник НЛТУ України. 2012. № 22 (12). С. 74-81.

Рутинський М.Й. Сільський туризм. Київ : Видавництво “Знання”, 2006. 271 с.

Haponenko, H., Vasylenko, A., Shamara, I. (2021). Green Tract Organizing Prospects in Ukraine as an Internal Tourism Market Development Priority Direction, The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism. 15, 174-185.

Glovatska V. (2010) Formuvannia popytu i propozytsii na turystychnyi produkt silskoho (zelenoho) turyzmu [Formation of demand and supply for the tourist product of rural (green) tourism]. Innovatsiina ekonomika - Innovative economy, vol. 16, pp. 34-47.

Hryshchenko, O. (2017) Doslidzhennia problem ta perspektyv vykorystannia zelenoho marketynhu v turyzmi [Study of problems and prospects of using green marketing]. Ekonomichni problemy staloho rozvytku: materialy Vseukrainskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii studentiv, aspirantiv i molodykh, prysviachenoi 80-richchiu vid dnia narodzhennia profesora Oleha Balatskoho (Sumy, April 21nd-25rd, 2017), pp. 265-267.

Vartanyan H. (2012) Rol ekolohichnoho marketynhu v orhanizatsii turystychnoi diialnosti [The role of ecological marketing in the organization of tourist activities]. Visnyk Odeskoho derzhavnoho ekolohichnoho universytetu - Bulletin of Odessa State Ecological University, vol. 13, pp. 100-105.

Shevchenko I. (2012) Naukovi pratsi Poltavskoi derzhavnoi ahrarnoi akademii. Marketynh u silskomu zelenomu turyzmi [Marketing in rural green tourism]. Naukovi pratsi Poltavskoi derzhavnoi ahrarnoi akademii - Scientific works of the Poltava State Agrarian Academy, vol. 4, pp. 317-321.

Kobernichenko T. (2005) Silskyi zelenyi turyzm: prohrama navchannia [Rural green tourism: training program]. Kyiv : Vydavnytstvo: “Ahrarna osvita”, 76 p. (in Ukrainian).

Khudoba V., Labartkava V. (2021) Silskyi ta ekolohichnyi turyzm: kurs lektsii [Rural and ecological tourism: a course of lectures Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoho derzhavnoho universytetu fizychnoi kultury imeni I. Boberskoho,, 136 p. (in Ukrainian)

Simkiv L. (2012) Teoretychni aspekty stratehii rozvytku silskoho zelenoho turyzmu v rehioni [Theoretical aspects of the strategy for the development of rural green tourism in the region]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy - Scientific bulletin of NLTU of Ukraine, vol. 22(12), pp. 74-81.

Rutynskyi M. (2006) Silskyi turyzm [Rural tourism]. Kyiv : Vydavnytstvo “Znannia”, 271 p. (in Ukrainian)

Haponenko, H., Vasylenko, A., Shamara, I. (2021). Green Tract Organizing Prospects in Ukraine as an Internal Tourism Market Development Priority Direction, The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism. 15, 174-185.

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Хірівський, Р., Линдюк, А., & Томашевський , Ю. (2024). ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ. Економіка та суспільство, (66). вилучено із https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4563
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають