ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ
Анотація
Стаття присвячена дослідженню поняття «цифрові комунікації» та його специфічного значення залежно від контексту. В статті здійснено критичний огляд поняття «цифрові комунікації», надано їх типологію та розглянуто цифрові комунікації як процес передачі інформації через цифрові канали, включаючи Інтернет, мобільні платформи, соціальні медіа та інші технології; проаналізовано вплив інформаційно-комунікаційних технологій на організаційні процеси в системі управління бізнесом. Цифрові комунікації структуровано на трьох рівнях: макро, мезо і мікро та зроблено акцент на особливості кожного рівня. Також в статті проаналізовано тренди цифрових комунікацій в українських компаніях, зокрема в сфері страхування, логістики, рітейлу та швидкого харчування; визначено, що ключовими напрямами розвитку цифрових комунікацій є інтеграція штучного інтелекту, розвиток хмарних технологій, зростання ролі соціальних медіа та посилення заходів безпеки; надано рекомендації щодо їх ефективного впровадження для покращення взаємодії з клієнтами та підвищення продуктивності організацій.
Посилання
Шваб К. Четверта промислова революція. Формуючи четверту промислову революцію. Київ : «Книжковий клуб «Клуб сімейного дозвілля», 2019. 194 с.
Shreya Mane (2022) Theoretical Aspects on Digital Communication Technologies. International Journal of All Research Education and Scientific Methods (IJARESM), Volume 10, Issue 12, December-2022. Р. 196-203. URL: https://www.researchgate.net/publication/366065967_Theoretical_Aspects_on_Digital_Communication_Technologies
McQuail, D. (2010). "McQuail's Mass Communication Theory". SAGE Publications. URL: https://nibmehub.com/opac-service/pdf/read/McQuail%27s%20Mass%20communication%20theory.pdf
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2012). "Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice". 5th Edition, Pearson Education Limited, London. URL: https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=2538979
Сагайдак М.П., Андрющенко А.Р. Цифрові комунікації в системі управління бізнес-організацією / Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 жовт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Лук’яненко Д. Г. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. Київ : КНЕУ, 2022. С. 169–171.
Глєбова А.О., Кравченко В.В. Розвиток цифрових комунікацій в умовах діджиталізації економіки України: проблеми та можливості. Ефективна економіка. 2021. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9277
Як вибудовувати цифрові комунікації, щоб покращити досвід взаємодії з клієнтами. URL: https://decisiontele.com/uk/news/how-to-build-digital-communications-to-improve-customer-experience.html
Олтаржевський Д.О. Цифрові комунікації: навчальниий посібник із дисципліни «Медіавиробництво: промоція». Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. 120 с.
Schwab K. (2019) Chetverta promyslova revoliutsiia. Formuiuchy chetvertu promyslovu revoliutsiiu [Fourth industrial revolution. Shaping the fourth industrial revolution]. Kyiv: Book Club "Family Leisure Club", 194 p. (in Ukrainian)
Shreya Mane (2022) Theoretical Aspects on Digital Communication Technologies. International Journal of All Research Education and Scientific Methods (IJARESM), Volume 10, Issue 12, December-2022. Р. 196–203. Available at: https://www.researchgate.net/publication/366065967_Theoretical_Aspects_on_Digital_Communication_Technologies
McQuail, D. (2010). "McQuail's Mass Communication Theory". SAGE Publications. Available at: https://nibmehub.com/opac-service/pdf/read/McQuail%27s%20Mass%20communication%20theory.pdf
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2012). "Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice". 5th Edition, Pearson Education Limited, London. Available at: https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=2538979
Sagaydak M.P., Andryushchenko A.R. (2022) Tsyfrovi komunikatsii v systemi upravlinnia biznes-orhanizatsiieiu [Digital communications in the management system of a business organization] / Strategic imperatives of modern management: coll. materials VI International science and practice conf. (October 21, 2022) / Ministry of Education and Science of Ukraine, Kyiv. national economy University named after Vadym Hetman; [org. com.: D. G. Lukyanenko (head) and others]. Electron. text. data. Kyiv: KNEU. P. 169–171.
Hlebova A.O., Kravchenko V.V. (2021) Rozvytok tsyfrovykh komunikatsii v umovakh didzhytalizatsii ekonomiky Ukrainy: problemy ta mozhlyvosti [Development of digital communications in the conditions of digitization of the economy of Ukraine: problems and opportunities]. Efficient economy. No. 9. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9277
Yak vybudovuvaty tsyfrovi komunikatsii, shchob pokrashchyty dosvid vzaiemodii z kliientamy [How to build digital communications to improve the customer experience]. Available at: https://decisiontele.com/uk/news/how-to-build-digital-communications-to-improve-customer-experience.html
Oltarzhevskyi D.O. (2023) Tsyfrovi komunikatsiï: navchalnyyi posibnyk iz dystsypliny «Mediavyrobnytstvo: promotsiia» [Digital communications: a study guide for the discipline "Media production: promotion"]. Kyiv: Taras Shevchenko National University of Science and Technology, 120 p. (in Ukrainian)
Авторське право (c) 2024 Микита Осокін, Алла Осокіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.