ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: ПОТОЧНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Анотація
Цифровий маркетинг – це можливість просування бренду чи продукту компанії за допомогою використання різноманітних цифрових каналів. Цифровий маркетинг є динамічною і широкою галуззю маркетингу, що швидко розвивається. Цифровий маркетинг необхідний для привертання уваги клієнтів до компанії, бренду, продукції та послуг. Єдина особливість цього виду маркетингу полягає в тому, що багато дій відбуваються в Інтернеті або пов'язані з цифровими технологіями. Використання технології штучного інтелекту та цифрового маркетингу допомагає компаніям підвищити якість обслуговування клієнтів та більш ефективно просувати бренд компанії. У статті досліджується глибокий вплив штучного інтелекту (ШІ) на сучасні маркетингові стратегії, підкреслюються значні переваги та розглядаються проблеми та етичні міркування, притаманні його застосуванню. Наголошується на використанні ШІ для персоналізації пропозицій, демонструючи, як індивідуальні маркетингові зусилля підвищують залученість та лояльність клієнтів. Далі досліджується роль ШІ в аналізі великих даних, ілюструючи, як компанії використовують його для розшифрування складних наборів даних, розкриваючи ідеї, що визначають обґрунтовані маркетингові рішення. Крім того, у статті оцінюється ефективність штучного інтелекту у покращенні взаємодії з клієнтами, зокрема, шляхом впровадження чат-ботів та віртуальних помічників, які забезпечують цілодобове обслуговування клієнтів та підтримку. У статті стверджується, що, хоча штучний інтелект надає величезні можливості для інновацій у цифровому маркетингу, майбутній розвиток цих технологій має ґрунтуватися на етичних засадах та прихильності до захисту прав споживачів. Висновок вказує на зростання перспектив ШІ в маркетингу, виступаючи за збалансований підхід, який використовує його потенціал при одночасному вирішенні етичних та операційних проблем, які він створює. Широке поширення штучного інтелекту у цифровому маркетингу доводить важливість цієї технології у світі.
Посилання
Гноєвий В.Г., Корень О.М. Сучасні тенденції цифрового маркетингу та їх вплив на формування маркетингової стратегії. Академічний огляд. 2021. № 1 (54). С. 49–55
Гревал Д., Нобл С. М., Роггевен А. Л., Нордфельт Дж. Майбутнє технологій у магазинах. Журнал Академії маркетингових наук, 2020, 48, С. 96–113
Іванова І.В., Боровик Т.М., Залозна Т.Г., Руденко А.Ю. Використання штучного інтелекту в маркетингу. Marketing and Digital Technologies. Volume 7, No 2, 2023. С. 32–42
Кудрянь І. Якість контенту: ключовий фактор у впливі штучного інтелекту на SEO. URL: https://www.theantmedia.com/post/yakist-kontentu-klyuchoviy-faktor-u-vplivi-shtuchnogo-intelektu-na-seo (дата звернення 18.05.2024 р.)
Кузнецова А. Штучний інтелект в маркетингу: переваги і приклади використання. 2023. URL: http://web-promo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladi-vikoristannya/ (дата звернення 17.05.2024 р.)
Кузьомко В.М., Репнікова І.П. Використання штучного інтелекту у цифровому маркетингу. Економіка та управління підприємствами. Випуск 13. 2017. С. 112–118
Проскурніна Н.В. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2020. № 4. С. 129–140.
Станкевич І.В., Сакун Г.О., Сакун О.В. Соціально-економічний феномен «великих даних» в стратегії цифрового маркетингу. Вісник ХНТУ No 2(85), 2023 р. С. 235–239
Стеблюк Н.Ф., Копєйкіна Є.В. Технології штучного інтелекту в маркетингу. Приазовський економічний вісник, Випуск 3(14) 2019. С. 462–466
Хрупович С.Є., Борисова Т.М. Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних. Маркетинг і цифрові технології. 2021. №1. С. 17–26.
Хуан М.-Х., Раст Р. Т. Штучний інтелект на службі. Journal of Service Research, 2018, 21 (2), С. 155–172
Шалабодін С. Штучний інтелект в маркетингу: нова ера просування вже настала? URL: https://shalabodin.com/shtuchnyj-intelekt-v-marketyngu-nova-era-prosuvannya-vzhe-nastala/ (дата звернення 18.05.2024 р.)
Hnoievyi V.H., Koren O.M. (2021). Suchasni tendentsii tsyfrovoho marketynhu ta yikh vplyv na formuvannia marketynhovoi stratehii [Modern trends in digital marketing and their influence on the formation of a marketing strategy]. Akademichnyi ohliad. № 1 (54). рр. 49–55
Hreval D., Nobl S. M., Rohheven A. L., Nordfelt Dzh. (2020). Maibutnie tekhnolohii u mahazynakh [The future of technology in stores]. Zhurnal Akademii marketynhovykh nauk. № 48, рр. 96–113
Ivanova I.V., Borovyk T.M., Zalozna T.H., Rudenko A.Iu. (2023). Vykorystannia shtuchnoho intelektu v marketynhu [Use of artificial intelligence in marketing]. Marketing and Digital Technologies. Volume 7, No 2. pp. 32–42
Kudrian I. Yakist kontentu: kliuchovyi faktor u vplyvi shtuchnoho intelektu na SEO [Content quality: a key factor in the impact of artificial intelligence on SEO]. Available at: https://www.theantmedia.com/post/yakist-kontentu-klyuchoviy-faktor-u-vplivi-shtuchnogo-intelektu-na-seo (accessed 18 May 2024)
Kuznetsova A. Shtuchnyi intelekt v marketynhu: perevahy i pryklady vykorystannia [Artificial intelligence in marketing: advantages and examples of use]. Available at: http://web-promo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladi-vikoristannya/ (accessed 17 May 2024).
Kuzomko V.M., Repnikova I.P. (2017). Vykorystannia shtuchnoho intelektu u tsyfrovomu marketynhu. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy. Volume 13. рр. 112–118
Proskurnina N.V. (2020). Shtuchnyi intelekt u marketynhovii diialnosti [Artificial intelligence in marketing activities]. Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, pravo. № 4. рр. 129–140.
Stankevych I.V., Sakun H.O., Sakun O.V. (2023). Sotsialno-ekonomichnyi fenomen «velykykh danykh» v stratehii tsyfrovoho marketynhu [Socio-economic phenomenon of "big data" in digital marketing strategy]. Visnyk KhNTU, No 2(85). рр. 235–239
Stebliuk, N.F, & Kopieikina, Ye.V. (2019) Tekhnolohii shtuchnoho intelektu v marketynhu [Technologies of Artificial Intelligence in Marketing]. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 3 (14), pp. 462–466.
Khrupovych S.Ie., Borysova T.M. (2021). Vykorystannia shtuchnoho intelektu pry marketynhovomu analizi nestrukturovanykh danykh [Use of artificial intelligence in marketing analysis of unstructured data]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. №1. рр. 17–26
Khuan M.-Kh., Rast R. T. (2018). Shtuchnyi intelekt na sluzhbi [Artificial intelligence at work.]. Journal of Service Research, 21 (2), рр. 155–172
Shalabodin S. Shtuchnyi intelekt v marketynhu: nova era prosuvannia vzhe nastala? [Artificial intelligence in marketing: has the new era of promotion already arrived?]. Available at: https://shalabodin.com/shtuchnyj-intelekt-v-marketyngu-nova-era-prosuvannya-vzhe-nastala/ (accessed 18 May 2024)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.