УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ОБСЛУГОВУВАННЯ ГОСТЕЙ В БАРАХ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Ключові слова: засіб розміщення, бар, обслуговування, персоналізація, готель.

Анотація

Стаття присвячена питанням, пов'язаним з вдосконаленням та впровадженням персоналізованого підходу до обслуговування гостей у барах готельного підприємства. В роботі висвітлено аналітичний огляд різноманітного спектру стратегій, методів та технік, спрямованих на оптимізацію процесів обслуговування та підвищення ефективності комунікації з гостями в закладах ресторанного господарства. В даній праці розглядаються сучасні тенденції в галузі барного обслуговування, включаючи використання інноваційних методів та підходів для персоналізації взаємодії з гостями. На основі комплексного аналізу різноманітних підходів до оптимізації обслуговування гостей, публікація висуває конкретні рекомендації щодо покращення загального досвіду відвідування барів при готелях та збільшення рівня їхнього задоволення.

Посилання

The state of personalization report. Twilio. URL: https://segment.com/state-of-personalization-report/

What is Personalization? McKinsey&Company. URL: https://www.mckinsey.com/featured-insights/mckinsey-explainers/what-is-personalization

How Marriott is Changing the Hotel Game with Personalization. Worth. URL: https://worth.com/marriott-changing-hotel-game-personalization/

Пушка О.С. Барна справа та організація роботи сомельє: Навчальний посібник. / О.С. Пушка, Р.В. Матюшенко, В.В. Цирульнікова, Т.А.Сильчук, Л.О Шаран, Т.І. Іщенко, О.В Коваль, О.В. Собін - Київ: Інкос, 2021. 434 с.

Сильчук Т. А. Пушка О. С, Золотарева Е. Шляхи оптимізації роботи закладів готельного та ресторанного господарства. Інфраструктура ринку. 2023. Вип. 70. С. 114–118.

Мирошник Ю. А, Абрамова А. Г, Пушка О. С. Використання можливостей соціальних мереж в індустрії гостинності. Економіка та суспільство. 2022. №38.

Ніколенко, Н.А, Доценко В. Ф, Пушка О. С, Шаран Л. О. Удосконалення сервісу в закладах сфери гостинності. SWorld. 2020. № 6. C. 68–74.

Устінова, К. Р, Пушка О. С. Барна індустрія в умовах пандемії. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес: реалії і перспективи : тези доповідей VІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції, 18 березня 2021 р., м. Київ. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. у-т, 2021. С. 538.

The state of personalization report. Twilio. Available at: https://segment.com/state-of-personalization-report/

What is Personalization? McKinsey&Company. Available at: https://www.mckinsey.com/featured-insights/mckinsey-explainers/what-is-personalization

How Marriott is Changing the Hotel Game with Personalization. Worth. Available at: https://worth.com/marriott-changing-hotel-game-personalization/

Pushka O.S. (2021) Barna sprava ta orhanizatsiia roboty somelie: Navchalnyi posibnyk [Bar work and organization of sommelier work: Training manual]. O.S. Pushka, R.V. Matyushenko, V.V. Tsyrulnikova, T.A. Sylchuk, L.O. Sharan, T.I. Ishchenko, O.V. Koval, O.V. Sobin. Kyiv: Inkos. 434 p. (In Ukrainian).

Sylchuk T.A., Pushka O.S., Zolotareva E. (2023) Shliakhy optymizatsii roboty zakladiv hotelnoho ta restorannoho hospodarstva [Ways to optimize the work of hotel and reustorant establishments]. Infrastruktura rynku – Market infrastructure, vol. 70, pp. 114–118 (In Ukrainian).

Myroshnyk Y.A., Abramova A.G., Pushka O.S. (2022) Vykorystannia mozhlyvostei sotsialnykh merezh v industrii hostynnosti [Using the possibilities of social networks in hospitality industry]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 38 (In Ukrainian).

Nikolenko, N.A, Dotsenko V.F., Pushka O.S., Sharan L.O. (2020) Udoskonalennia servisu v zakladakh sfery hostynnosti [Improvement of service in hospitality establishments]. Sworld, vol.6, pp. 68–74 (In Ukrainian).

Ustinova, K. R. , Pushka O.S. (2021) Barna industriia v umovakh pandemii [The bar industry in the conditions of a pandemic]. Hotelno-restorannyi ta turystychnyi biznes: realii i perspektyvy : tezy dopovidei VII Vseukrainskoi studentskoi naukovoi konferentsii (Kyiv, March 18th, 2021) Kyiv: Kyivskyi natsionalnyi torhovo-ekonomichnyi universytet, 538 p. (In Ukrainian).

Переглядів статті: 39
Завантажень PDF: 45
Опубліковано
2024-04-29
Як цитувати
Пушка , О., & Шаран , Л. (2024). УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ОБСЛУГОВУВАННЯ ГОСТЕЙ В БАРАХ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, (62). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-79
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА