ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВОГО ПРОДУКТУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ

Ключові слова: цифрова трансформація, цифровізація, фізичний продукт,, цифровий продукт, діджитал-формат, бізнес-процеси

Анотація

У статті наведено передумови та поточний стан цифрової трансформації бізнес-процесів підприємств, а також тенденції цифрової трансформації економіки загалом. Проведено аналіз останніх досліджень та публікацій, в результаті якого виявлено, що недостатня увага приділена власне особливостям та ролі цифрового продукту в процесі цифрової трансформації підприємств та економіки загалом. Проведено аналіз поняття «цифровий продукт», виділено основні види сучасних цифрових продуктів та їхні характеристики. Проведено порівняльний аналіз фізичного та цифрового продуктів, сформовано основні переваги та недоліки обох. Виділено основні особливості цифрових продуктів, такі як швидкість запуску та відсутність певних ланок ланцюга поставок, зо впливає на загальну ефективність та прибутковість розробки і запуску цифрових продуктів.

Посилання

Як цифрова трансформація допомагає зростати бізнесу. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/cifrovaya-transformaciya-pomogaet-rasti-biznesu (дата звернення: 22.01.2024).

Сьогодні бізнес потребує цифрової трансформації: чому? URL: https://it-artel.ua/blog/sogodni-biznes-potrebuye-czyfrovoyi-transformacziyi-top-pytan/ (дата звернення: 22.01.2024).

Дергачова Г.М., Колешня Я.О. Цифрова трансформація бізнесу: сутність, ознаки, вимоги та технології. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2020. С. 280¬290.

Павловський М.В., Гацька Л.П., Завадська О.М. Діджитал трансформація бізнесу в умовах сучасних змін. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2388/2309 (дата звернення: 24.01.2024).

Пчелинська Г.В., Васильєва Т.С. Digital-трансформація бізнесу в умовах пандемії. Вісник східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. 2021. №6(270). С. 55¬59.

Бей Г.В. Стратегічні та тактичні питання успішної трансформації бізнесу в умовах нової цифрової реальності. Економіка і організація управління. 2020. №4. С. 260¬270.

Пиріг С. Digital transformation of business in context of Ukraine digital competitiveness. Економічний форум. 2023. №3. С. 134¬140.

Юрченко О.А., Чернишова О.О., Стойка І.І. Digital-трансформація бізнесу в умовах війни. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1464/1409 (дата звернення: 26.01.2024).

Круп’яник А. Цифрова економіка України: основні фактори розвитку. URL: https://voxukraine.org/tsyfrova-ekonomika-ukrayiny-osnovni-faktory-rozvytku (дата звернення: 26.01.2024).

Селіщев М. Цифрові товари: що це, різновиди, де продавати. URL: https://horoshop.ua/ua/blog/what-is-digital-goods/ (дата звернення: 26.01.2024).

What is a digital product? URL: https://productfolio.com/what-is-a-digital-product/ (дата звернення: 26.01.2024).

What Is the Difference Between Product Roadmaps for Physical vs. Digital Products? URL: https://blog.gocious.com/difference-between-product-roadmaps-for-physical-vs.-digital-products (дата звернення: 26.01.2024).

Yak tsyfrova transformatsiya dopomahaye zrostaty biznesu [How digital transformation helps businesses grow]. Available at: https://wezom.com.ua/ua/blog/cifrovaya-transformaciya-pomogaet-rasti-biznesu (accessed January, 22, 2024).

Sʹohodni biznes potrebuye tsyfrovoyi transformatsiyi: chomu? [Today, business needs digital transformation: why?]. Available at: https://it-artel.ua/blog/sogodni-biznes-potrebuye-czyfrovoyi-transformacziyi-top-pytan/ (accessed January, 22, 2024).

Derhachova H.M., Koleshnya YA.O. (2020) Tsyfrova transformatsiya biznesu: sutnistʹ, oznaky, vymohy ta tekhnolohiyi [Digital transformation of business: essence, features, requirements and technologies.]. Ekonomichnyy visnyk NTUU «KPI» [Economic bulletin of NTUU "KPI"]. (Ukraine). Publisher: “KPI”, P. 280¬290.

Pavlovsʹkyy M.V., Hatsʹka L.P., Zavadsʹka O.M. (2023) Didzhytal transformatsiya biznesu v umovakh suchasnykh zmin [Business digital transformation in modern changes conditions]. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2388/2309 (accessed January, 24, 2024).

Pchelynsʹka H.V., Vasylʹyeva T.S. (2021) Digital-transformatsiya biznesu v umovakh pandemiyi [Business digital transformation in pandemic conditions]. Visnyk skhidnoukrayinsʹkoho natsionalʹnoho universytetu im. V. Dalya. [Bulletin of the Eastern Ukrainian National University named after V. Dalya]. (Ukraine). P. 55¬59.

Bey H.V. (2020) Stratehichni ta taktychni pytannya uspishnoyi transformatsiyi biznesu v umovakh novoyi tsyfrovoyi realʹnosti [Strategic and tactical issues of successful business transformation in the conditions of the new digital reality]. Ekonomika i orhanizatsiya upravlinnya [Economics and management organization]. (Ukraine). P. 260¬270.

Pyrih S. (2023) Digital transformation of business in context of Ukraine digital competitiveness. Ekonomichnyy forum [Economic Forum]. P. 134-140.

Yurchenko O.A., Chernyshova O.O., Stoyka I.I. (2022). Digital-transformatsiya biznesu v umovakh viyny [Digital transformation of business in war conditions]. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1464/1409 (accessed January, 26, 2024).

Krup’yanyk A. (2023) Tsyfrova ekonomika Ukrayiny: osnovni faktory rozvytku [Digital economy of Ukraine: main development factors]. Available at: https://voxukraine.org/tsyfrova-ekonomika-ukrayiny-osnovni-faktory-rozvytku (accessed January, 26, 2024).

Selishchev M. (2023) Tsyfrovi tovary: shcho tse, riznovydy, de prodavaty [Digital goods: what are they, varieties, where to sell]. Available at: https://horoshop.ua/ua/blog/what-is-digital-goods/ (accessed January, 26, 2024).

What is a digital product? Available at: https://productfolio.com/what-is-a-digital-product/ (accessed January, 26, 2024).

What Is the Difference Between Product Roadmaps for Physical vs. Digital Products? Available at: https://blog.gocious.com/difference-between-product-roadmaps-for-physical-vs.-digital-products (accessed January, 26, 2024).

Переглядів статті: 30
Завантажень PDF: 47
Опубліковано
2024-01-30
Як цитувати
Васильців, Н., & Заставний, В. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВОГО ПРОДУКТУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ. Економіка та суспільство, (59). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-98
Розділ
МАРКЕТИНГ