СУЧАСНІ ПОНЯТТЯ, ПРИНЦИПИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ НЕРУХОМОСТІ

Ключові слова: підприємство нерухомості, бізнес-процес, маркетинг, менеджмент, інструменти маркетингу, управління бізнес-процесами

Анотація

Ця стаття вивчає розвиток, концепцію та принцип управління бізнес-процесами та об’єднує передумови та тенденції розвитку підприємств нерухомості, обговорює специфічні характеристики бізнес-процесів підприємств нерухомості, ключові елементи розробки проекту, а потім аналізує загальні проблеми в реальному житті. Бізнес-процеси підприємств нерухомості та надають відповідні заходи та пропозиції, сподіваючись надати деякі посилання для розвитку підприємств нерухомості. Міжнародні дослідження бізнес-процесів розвиваються разом із зростанням руху тотального управління якістю. Управління процесами - це практика управління, яка покращує ефективність управління, покращує якість продукції та послуг і досягається шляхом зосередження на методах управління та людях. Управління процесами може допомогти підприємствам створити вартість. На стадії розвитку підприємства з нерухомості повинні вивчити та сформулювати стратегії розвитку підприємства та концепції управління змінами. Підприємствам необхідно перейти від зосередження лише на управлінні людьми та капіталом до зосередження на стратегії та управлінні процесами. Відмінні процеси відрізнятимуть компанію від конкурентів. Тому на етапі розвитку одним із важливих завдань підприємства є створення ефективної системи бізнес-процесів і якісне управління процесами. Бізнес-процес підприємств нерухомості включає багато професійних сфер, включаючи придбання землі, погодження планування, архітектурне проектування, інженерне будівництво та управління продажами тощо, тому складність бізнес-процесу є відносно високою. У сфері нерухомості ефективні заходи управління бізнес-процесами є вирішальними для розвитку підприємств. Підприємства з нерухомості повинні приділяти велике значення управлінню бізнес-процесами, повною мірою використовувати інформаційні технології, вживати ефективних заходів для покращення продуктивності процесів і посилювати оптимізацію спільного бізнесу для сприяння розвитку підприємств. Завдяки оптимізації процесів підприємства можуть ефективніше керувати проектами, ресурсами та потребами клієнтів, покращувати ефективність і якість роботи, а також зменшувати витрати та ризики. У той же час оптимізація спільного бізнесу може сприяти співпраці та комунікації між різними відділами, а також покращити здатність координації всієї команди. Завдяки ефективному управлінню бізнес-процесами компанії з нерухомості можуть краще реагувати на зміни ринку, підвищувати конкурентоспроможність і досягати сталого розвитку.

Посилання

Yang Yang, Lyshenko Margarita, Xiao Wanxin (2022). Marketing channel models of distribution in real estate companies. Economy and society, 44. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1899

Lyshenko M., Makarenko N. Theoretical foundations of the marketing concept of management and formation of a strategy for the development of the enterprise under conditions of sustainability (2023). Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology. Volume 8. № 1, рр. 33–40. URL: http://ujae.org.ua/wp-content/uploads/2023/04/ujae_2023_r01_a5.pdf

Mandych А., Babko N., Lyshenko M., & Kharchevnikova L. (2022). Digital transformation and the latest communications as a platform for sustainable business development. Modeling the development of the economic systems, 4, 15–19. DOI: https://doi.org/10.31891/mdes/2022-6-2

Dean Jr, J. W., & Bowen, D.E. (1994). Management theory and total quality: improving research and practice through theory development. Academy of management review, 19(3), 392–418.

Melville N., Kraemer K., & Gurbaxani V. (2004). Information technology and organizational performance: An integrative model of IT business value. MIS quarterly, 283–322.

Nkomo A., & Marnewick C. (2021). Improving the success rate of business process re-engineering projects: A business process re-engineering framework. South African Journal of Information Management, 23(1), 1–11.

Vishvakarma N. K., Sharma R. R. K., & Kumar A. (2021). An empirical analysis of impact of organizational strategies on critical success factors of business process reengineering. Global Journal of Flexible Systems Management, 22, 55–73.

Hammer M., & Stanton S. (1999). How process enterprises really work. Harvard business review, 77, 108–120.

Smith A. (1937). The wealth of nations [1776] (Vol. 11937). na.

Переглядів статті: 171
Завантажень PDF: 133
Опубліковано
2023-06-27
Як цитувати
Wanxin, X., & Лишенко, М. (2023). СУЧАСНІ ПОНЯТТЯ, ПРИНЦИПИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ НЕРУХОМОСТІ. Економіка та суспільство, (52). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-22
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ