МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОГО КАНАЛУ РОЗПОДІЛУ В ПІДПРИЄМСТВАХ НЕРУХОМОСТІ

Ключові слова: будівельна нерухомість, канали збуту, типи каналів, контрзаходи розвитку, маркетинг нерухомості

Анотація

Після швидкого та стійкого зростання нерухомість поступово увійшла в стадію помірного розвитку в останні роки, і споживачі поступово почали раціонально купувати будинки. Розробники нерухомості повинні поєднувати власні характеристики нерухомості та потреби споживачів, а також постійно реформувати та впроваджувати інновації в маркетингові канали для підвищення ефективності маркетингу. Виходячи з поточної соціально-економічної ситуації, у цій роботі аналізуються та досліджуються канали маркетингу нерухомості. Метою написання статті є : визначення стратегічної важливості маркетингових каналів для компаній, що займаються нерухомістю; перегляд сильних та слабких сторін основних типів маркетингових каналів; надання нових ідей та застосування методів просування товарів та послуг для підприємств нерухомості в проектуванні та реконструкції маркетингових каналів. В статті визначено, що оптимізацію стратегії каналу маркетингу нерухомості слід розглядати з багатьох аспектів. Завдяки значній комплексності маркетингу нерухомості, що включає багато впливових факторів, маркетингові канали проходять через весь маркетинговий процес, щоб досягти оптимізації маркетингових каналів, необхідно всебічно розглядати з точки зору маркетингової стратегії, щоб гарантувати, що маркетинг канали можуть стати поштовхом для безперебійної реалізації маркетингових стратегій. В даний час канали продажів компаній, що займаються нерухомістю, поступово стандартизуються, і багато середніх і великих компаній, що займаються розвитком нерухомості, сприйняли навчання команд маркетингу каналів як важливу стратегію розвитку кадрів. У майбутньому навчання та практика канального маркетингу ставатимуть все більш важливими, некомпетентний торговий персонал каналу буде поступово ліквідовано, лише ті, хто продовжує вчитися, багаті ресурси, професійний персонал каналу адаптуватиметься до розвитку часу. Для компаній, що займаються нерухомістю, їх ринкова конкурентоспроможність значною мірою визначається маркетинговими каналами, лише відповідно до їхнього власного розвитку, у поєднанні з ринковими тенденціями та реальними потребами споживачів, для побудови досконалої та здійсненної архітектури маркетингових каналів, щоб розширити маркетингову ширину та глибину. підприємств нерухомості, максимізувати кількість продажів, збільшити економічні вигоди підприємств, сприяти швидкому та стабільному розвитку галузі нерухомості.

Посилання

SUN Ning. Research on the performance evaluation of network marketing channel of Company A [D]. Lanzhou University of Technology, 2016.

ZHANG Yu. Research on real estate marketing channel strategy [D]. Chongqing University, 2010.

Deng Gang. Research on marketing channel construction and overall performance evaluation [D]. Southwest Petroleum Institute, 2005. URL: https://www.researchgate.net/institution/Southwest-Petroleum-University

Gu Wei. Research on real estate sales mode and marketing channels under the new situation [J]. Modern Economic Information, 2019(19), 167.

WANG Yuexin, ZHOU Yueyi. Research on marketing channels of SY City's LH Real Estate [J].China Collective Economy, 2022, 722(30), 82-84.

GUO Xin. Strategic thinking on enterprise marketing channels: Taking real estate enterprises as an example [J]. China Business Review, 2016, 696(29), 13-14.

Yu Fengwu. The real estate distribution model from HD-FI project [J]. Knowledge Economy, 2018, 476(19), 83-85.

TANG Anwei. 8 major changes and trends of real estate channel marketing [J]. China Real Estate, 2020, 688(23), 69-72.

Xiang Gao, John Topuz. Firm location and systematic risk: the real estate channel [J]. Review of Accounting and Finance, 2020, ahead-of-print.

Andrew B. Crittenden,Victoria L. Crittenden,William F. Crittenden. Industry Transformation via Channel Disruption [J]. Journal of Marketing Channels, 2017, 24(1-2). 13-26. URL: http://dsef.org/wp-content/uploads/2018/01/Crittenden-Industry-Transformation-via-Channel-Disruption.pdf

Accurate Ensures Building Material and Technology Manufacturers Expand Their Sales Pipelines, Facilitates Bonds Between Architects and Manufacturers [J]. Journal of Engineering, 2015. URL: https://www3.weforum.org/docs/WEF_Shaping_the_Future_of_Construction_full_report__.pdf

Colin Jones,Nicola Livingstone. Emerging implications of online retailing for real estate[J]. Journal of Corporate Real Estate, 2015, 17(3).

Переглядів статті: 164
Завантажень PDF: 195
Опубліковано
2022-10-25
Як цитувати
Ян, Я., Лишенко, М., & Вансін, С. (2022). МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОГО КАНАЛУ РОЗПОДІЛУ В ПІДПРИЄМСТВАХ НЕРУХОМОСТІ . Економіка та суспільство, (44). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-118
Розділ
МАРКЕТИНГ