ЕМОЦІЙНЕ СПРИЙНЯТТЯ ВЛАСНОГО «Я» З ПОЗИЦІЇ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ

Ключові слова: емоційне сприйняття власного «Я», соціально-емоційні потреби, стать

Анотація

Розвиток персонального бренду є стресовою діяльністю, яка вимагає постійного дотримання визначених соціальних стандартів та норм. З рівнем стресу, пов’язаного з веденням блогу, емоційне сприйняття власного «Я» повинне теж відповідати певним стандартам. У цьому дослідженні вивчалися гендерні відмінності в психологічному сприйнятті себе, як особу-бренд, серед чоловіків 146 (65,8%) віком від 25 до 64 років із середнім віком 39,02 років (SD = 8,38) та жінок 76 (34,2%) віком від 22 до 61 років; із середнім терміном формування персонального бренду 5,8 років (SD = 7,80). T-тест для результатів незалежної вибірки не виявив суттєвих гендерних відмінностей щодо більшості аспектів персонального самовдосконалення, самосприйняття, а також потреб у підтримці та приналежності. Результати показують, що гендерні відмінності в емоційному сприйняття власного «Я» з часом зменшуються. Це доводить, що розробляючи майбутню політику розвитку бізнесу, що грунтується на персональному бренді, менеджери та інші зацікавлені сторони не повинні турбуватися про гендерні відмінності. Значно важливішим завданням при цьому є зосередження уваги на визначенні цільової аудиторії, яка активно реагуватиме на обраний психотип Людини-Бренду.

Посилання

Banal, R., Thappa, J., Shah, H. U., Hussain, A., Chowhan, A., Kaur, H. et al. Psychiatric morbidity in adult Kashmiri migrants living in a migrant camp at Jammu. Indian Journal of Psychiatry, 52 – 2010. – 154-158.

Landa, J. M. A., Marios, M. P., & LópezZafra, E. Emotional intelligence and personality traits as predictors of psychological well-being in Spanish undergraduates. Social Behaviour and Personality, 38 (6). – 2010. – 783-794.

Petersen, A. C., & Kellam, S. G. (1977). Measurement of the psychological wellbeing of adolescents: The psychometric properties and assessment of how I feel. Journal of Youth and Adolescents, 6 (3). – 1977. – 229-247.

Católico, O. (1997). Psychological well-being of the Cambodian women in resettlement. Advances in Nursing Science, 19(4). – 1997. – 75-84.

Harrington, R., & Loffredo, D. A. Insight, rumination, and self-reflection as predictors of well-being, The Journal of Psychology, 145(1) – 2011 – 39-57.

Tomas, J. M. Sanchoa, P., Melendez, J. C., & Mayordomob, T. Resilience and coping as predictors of general well-being in the elderly: A structural equation modeling approach. Aging & Mental Health, 16 (3). – 2011. – 317-326.

Maslow, A. H (1943). A theory of human motivation. Psychological Review, 50 (4), 370-96.McDonough, P., & Walters, V. Gender and health: reassessing patterns and explanations. Social Science & Medicine, 52. – 2001. – 547-559.

Deci, E. L., & Ryan. R. M. (1985). Intrinsic motivation and self-determination in human behavior. New York, NY: Plenum.

Alderfer, C.P. (1969). An empirical test of a new theory of human needs. Organizational Behaviour and Human Performance, 4. – 1969 – 142-175.

Scott, J., & Marshall, G. (2009). A Dictionary of sociology (3rd ed). New York, NY: Oxford University Press. Retrieved from: https://www.oxfordreference.com/display/10.1093/acref/9780199533008.001.0001/acref-9780199533008;jsessionid=C8FF4B33BAB8AD54EBE2E1007BA32D1211

Chen, Y. Job stress and performance: A study of police officers in Taiwan. Social Behaviour and Personality, 37. – 2009 – 1341-1356.

Bruch, M. A., Berko, E., & Haase, R. F. Shyness, masculine ideology, physical attractiveness, and emotional inexpressiveness: Testing a mediational model of men's interpersonal competence. Journal of Counseling Psychology, 45. – 1998 – 84-97.

Pollastri, A. R., Cardemil, E. V., & O'Donnell, E. H. Self-esteem in pure bullies and bully/ victims: A longitudinal analysis. Journal of Interpersonal Violence, 20 (10). – 2009 – 1-14.

Hebert, J. R., Clemow, L., Pbert, L et al. Social desirability bias in dietary self-report may compromise the validity of dietary intake measures. International Journal of Epidemiology, 24. – 1995 – 389-98.

Kling, K. C., Hyde, J. S., Showers, C. J., & Buswell, B. N. Gender differences in self-esteem: A meta-analysis. Psychological Bulletin, 25. – 1999 – 470-500.

Ryff, C. D. (1995). Psychological well-being in adult life. Current Directions in Psychological Science, 4, 99-103. Retrieved from http://www.jstor.org/stable/20182342

Martin, H. J. (1984). A revised measure of approval motivation and its relationship to social desirability. Journal of Personality Assessment, 48 (5). – 1984 – 508-519.

Переглядів статті: 70
Завантажень PDF: 80
Опубліковано
2023-02-28
Як цитувати
Калинець, К. (2023). ЕМОЦІЙНЕ СПРИЙНЯТТЯ ВЛАСНОГО «Я» З ПОЗИЦІЇ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ. Економіка та суспільство, (48). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-56
Розділ
МАРКЕТИНГ