ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Ключові слова: підприємство, соціальні медіа, цільова аудиторія, таргетована реклама, персональний підхід

Анотація

Стаття присвячена розгляду актуальних питань використання соціальних медіа для ефективної роботи сучасних підприємств. Розглянуто основні шляхи вдосконалення та розвитку соціальних мереж підприємства для досягнення найкращих результатів, збільшення потенційних клієнтів та прибутку. Проаналізовано сучасні методи просування, переваги та недоліки використання соціальних медіа, проблеми з якими можуть стикнутися підприємства у соціальних мережах. Окреслено особливості таргетованої реклами та важливість персонального підходу та побудови портрета цільової аудиторії підприємства, що надасть можливість спростити маркетингову діяльність підприємства. Також розглянуто, як використання соціальних медіа дає можливість фактично побачити, в яких напрямках діяльності підприємство досягає успіху з клієнтами, а де потрібно зосередитися на вдосконаленні.

Посилання

Cotriss D. Small Business Guide to Social Media. Business News Daily. 2023. URL: https://goo.su/lVvbfP (date of access: 26.02.2023).

Evans D., McKee J., Bratton S. Social Media Marketing: The Next Generation of Business Engagement. Paperback, 2010. 408 p.

Levinson J., Forbes C., Adkins F. Guerrilla Marketing for Nonprofits: 250 Tactics to Promote, Motivate, and Raise More Money. Entrepreneur Press, 2010. 336 p.

Stelzner M. Scaling Your Facebook Ads: A Proven Strategy : Social Media Examiner. Social Media Examiner. URL: http://surl.li/fdstl (date of access: 25.02.2023).

Trattner C., Kappe F. Social Stream Marketing on Facebook: A Case Study. International Journal of Social and Humanistic Computing. 2013. Vol. 2, no. 1/2. P. 86–103.

Schaefer M. Belonging to the Brand: Why Community is the Last Great Marketing Strategy. Schaefer Marketing Solutions, 2022. 195 p.

Shaw A. Council Post: How Social Media Can Move Your Business Forward. Forbes. URL: https://cutt.ly/B8shatX (date of access: 26.02.2023).

Переваги та недоліки соціальних мереж. Economy-Pedia. URL: https://goo.su/O7z23 (дата звернення: 26.02.2023).

Плюси і мінуси соціальних мереж коротко. Новини високих технологій. URL: https://goo.su/J2CHS2Q (дата звернення: 26.02.2023).

Smith A. The impact of social media across every part of your business. Sprout Social. URL: https://goo.su/9Cw20S (date of access: 26.02.2023).

Cotriss, D. (2023). Small Business Guide to Social Media. Business News Daily. Available at: https://goo.su/lVvbfP

Evans, D., McKee, J., & Bratton, S. (2010). Social Media Marketing: The Next Generation of Business Engagement. Paperback.

Levinson, J., Forbes, C., & Adkins, F. (2010). Guerrilla Marketing for Nonprofits: 250 Tactics to Promote, Motivate, and Raise More Money. Entrepreneur Press.

Stelzner, M. (2023). Scaling Your Facebook Ads: A Proven Strategy : Social Media Examiner. Social Media Examiner. Available at: http://surl.li/fdstl

Trattner, C., & Kappe, F. (2013). Social Stream Marketing on Facebook: A Case Study. International Journal of Social and Humanistic Computing, 2(1/2), 86–103.

Schaefer, M. (2022). Belonging to the Brand: Why Community is the Last Great Marketing Strategy. Schaefer Marketing Solutions.

Shaw, A. (2018). Council Post: How Social Media Can Move Your Business Forward. Forbes. Available at: https://cutt.ly/B8shatX

Perevahy ta nedoliky sotsialnykh merezh [Advantages and disadvantages of social networks]. Economy-Pedia. Available at: https://goo.su/O7z23

Pliusy i minusy sotsialnykh merezh korotko [Pros and cons of social networks in brief]. Novyny vysokykh tekhnolohii. Available at: https://goo.su/J2CHS2Q

Smith, A. (2023). The impact of social media across every part of your business. Sprout Social. Available at: https://goo.su/9Cw20S

Переглядів статті: 105
Завантажень PDF: 234
Опубліковано
2023-01-31
Як цитувати
Максимова, Ю., Рудик, О., & Залецька, І. (2023). ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, (47). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-75
Розділ
ЕКОНОМІКА