ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ З ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМ РЕВЕНЮ-МЕНЕДЖМЕНТУ
Анотація
У статті розглядається проблема вдосконалення методики фінансового аналізу ефективності інноваційних заходів з впровадження систем ревеню-менеджменту (RMS). Мета дослідження полягає в уточненні теоретико-методологічних підходів до фінансового аналізу та систематизації інтегрованої системи показників ефективності RMS. Авторами уточнено ключові аспекти фінансового аналізу, систематизовано систему показників, що охоплює операційні метрики, стратегічні індикатори та розширені KPI. Обґрунтовано необхідність комплексного підходу, що поєднує кількісні фінансові метрики з якісною оцінкою з метою забезпечення всебічної діагностики зрілості процесів ревеню-менеджменту. Особливу увагу приділено діагностичному взаємозв'язку показників та їх інтерпретації з точки зору верифікації успішності впровадження RMS.
Посилання
Millauer T., Vellekoop M. Artificial intelligence in today’s hotel revenue management: opportunities and risks. Research in Hospitality Management. 2019. Vol. 9. P. 121-124. https://doi.org/10.1080/22243534.2019.1689702
Jayabharathi S., Revathy A., Krishna S. Hotel Revenue Management System. International Research Journal of Modernization in English Technology and Science. 2025. Vol. 07. Issue 04. P. 4851-4857.
Lieberman W. Getting the most from revenue management. Journal of Revenue & Pricing Management. 2003. Vol. 2. https://doi.org/10.1057/palgrave.rpm.5170055
Rodríguez-Algeciras A., Talón-Ballestero P. An empirical analysis of the effectiveness of hotel Revenue Management in five-star hotels in Barcelona, Spain. Journal of Hospitality and Tourism Management. 2017. Vol. 32. P. 24-34. https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2017.04.004
Herath R., Tham J., Khatibi A., Azam S. An investigation into the Relationship between Revenue Management Practices and Financial Performance in Star-Rated Hotels in Sri Lanka. Journal of law and sustainable development. 2023. Vol. 11. No. 11. P. 01-38. https://doi.org/10.55908/sdgs.v11i11.1538
Murimi M., Wadongo B.. Olielo T. Determinants of revenue management practices and their impacts on the financial performance of hotels in Kenya: A proposed theoretical framework. Future Business Journal. 2021. Vol. 7, Iss. 1. P. 1-7. https://doi.org/10.1186/s43093-020-00050-9
Remy D. Revenue Management Metrics Study. Singapure: SIT, 2018. 44 p.
Matviienko M. The financial aspect of revenue management at the hospitality business. Development of Management and Entrepreneurship Methods on Transport. 2019. Vol. 4(69). P. 119-130. https://doi.org/10.31375/2226-1915-2019-4-119-130
Korzh N., Onyshchuk N. Selection of the optimal set of revenue management tools in hotels. Technology audit and production reserves. 2018. Vol. 1/4(39). P. 16-21. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124414
Mazaraki A., Kulyk M., Zubko, T. Revenue forecasting scenarios for international hotel chains. Baltic Journal of Economic Studies. 2024. Vol. 10(3). P. 207-214. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2024-10-3-207-214
Talón-Ballestero P., González-Serrano L., Figueroa-Domecq C. A model for evaluating revenue management implementation (MERMI) in the hotel industry. Journal of Revenue and Pricing Management. 2014. Vol. 13. P. 309-321. https://doi.org/10.1057/rpm.2013.47

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

