ОЦІНКА ВПЛИВУ SMM-МАРКЕТИНГУ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ЛОГІСТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Ключові слова: логістичний менеджмент, SMM-маркетинг, компетентність персоналу, комунікації, соціальні мережі, відбудова

Анотація

Метою дослідження є узагальнення та розвиток теоретичних і науково-методичних підходів до підвищення ефективності логістичного менеджменту підприємств України шляхом інтеграції елементів SMM-маркетингу та зростання професійної компетентності персоналу. У статті приділяється увага ролі цифрових комунікацій та кадрового потенціалу у формуванні стійких логістичних потоків і маркетингових каналів просування в умовах воєнних ризиків та трансформації ринку. Методологія дослідження включає системний і порівняльний аналіз, узагальнення практичного досвіду національних компаній. Виявлено, що поєднання цифровізованих логістичних рішень, розвиток компетентностей персоналу та активного використання SMM-маркетингу сприяє підвищенню прозорості операцій, оптимізації витрат і зміцненню позицій компаній на ринку будівництва та нерухомості в умовах невизначеності.

Посилання

Семикіна М. В., Нісфоян С. С. Логістичний менеджмент у торговельному підприємництві: від оптимізації витрат до розвитку професійної компетентності. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». 2025. № 2. С. 101-108. URL: https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/17002 (дата звернення: 2.11.2025)

Мостова А.Д. Оцінювання ефективності просування бізнесу в соціальних мережах. Економіка та суспільство. 2022. № 43. URL: https://doi.org/10.3 2782/2524-0072/2022-43-27 (дата звернення: 6.11.2025)

Дайновський Ю.А., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства. Підприємництво і торгівля. 2018. № 22. С. 69-74.

Lupak R., Mizyuk B., Zaychenko V., Kunytska-Iliash M., Vasyltsiv T. (2022) Migration processes and socio-economic development: interactions and regulatory policy. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal. Vol. 8 № 1. Р. 70-88.

Красовська О.Ю. Маркетингові інструменти в діяльності підприємства. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 29. С. 104-108.

Шпилик С.В. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf (дата звернення: 6.11.2025)

Україна піднялася на 57-ме місце у рейтингу найбільших економік світу. URL: https://finance.liga.net/ua/ekonomika/novosti/ukraina-pidnialas-na-57-mistse-u-reitynhu-naibilshykh-ekonomik-svitu (дата звернення: 6.11.2025)

Структурні зміни та виклики в будівельній індустрії України: аналіз та прогнози. URL: https://kse.ua/wp-content/uploads/2024/09/02_09_24_Zvit_ Strukturni_zmini_ta_vikliki_v_budivelnii--_industrii--.pdf (дата звернення: 12.11.2025)

Дослідження стану українських індустрій під час війни: наявні проблеми, стратегічні фокуси, завдання. URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/ doslidzhennya-stanu-ukrayinskyh-industrij-pid-chas-vijny-nayavni-problemy-strategichni-fokusy-zavdannya (дата звернення: 15.11.2025)

Оцінка потреб України на відновлення та відбудову. URL: https://www.niss.gov.ua/doslidzhennya/mizhnarodni-vidnosyny/otsinka-potreb-ukrayiny-na-vidnovlennya-ta-vidbudovu-0 (дата звернення: 15.11.2025)

Semykina M.V., Nisfoyan S.S. (2025) Lohistychnyi menedzhment u torhovelnomu pidpryiemnytstvi: vid optymizatsii vytrat do rozvytku profesiinoi kompetentnosti [Logistics management in trade entrepreneurship: from cost optimization to professional competence development]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI» – Bulletin of the National Technical University «KhPI», vol. 2, рр. 101-108. Available at: https://dspace.kntu.kr.ua/handle/ 123456789/17002 (accessed November 2, 2025)

Mostova A.D. (2022) Otsiniuvannia efektyvnosti prosuvannia biznesu v sotsialnykh merezhakh [Evaluation of the efficiency of business promotion in social media]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 43. Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-27 (accessed November 6, 2025)

Daynovskyy Y.A., Semak B.B., Vovchanska O.M. (2018) Stratehichne znachennia komunikatsii yak skladovoi marketynhovoho potentsialu pidpryiemstva [Strategic significance of communications as enterprise’s marketing potential constituen]. Pidpryiemnytstvo i torhivlia – Entrepreneurship and trade, vol. 22, pp. 69-74.

Lupak R., Mizyuk B., Zaychenko V., Kunytska-Iliash M., Vasyltsiv T. (2022) Migration processes and socio-economic development: interactions and regulatory policy. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal, vol. 8, № 1, pp. 70-88.

Krasovska O.Yu. (2018) Marketynhovi instrumenty v diialnosti pidpryiemstva [Modern marketing tools in the enterprise’s activity]. Prychornomorski ekonomichni studii – Black Sea economic studies, vol. 29. рр. 104-108.

Shpylyk S.V. (2011) Marketynhovyi protses yak osnova rozrobky konkurentnoi stratehii [Marketing process as a basis for developing a competitive strategy]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava – Socio-economic problems and the state, vol. 1 (4). Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/20 11/11ssvrks.pdf (accessed November 6, 2025)

Ukraina pidnialasia na 57-me mistse u reitynhu naibilshykh ekonomik svitu [Ukraine rises to 57th place in world's largest economies ranking]. Available at: https://finance.liga.net/en/ekonomika/novosti/ukraine-rises-to-57th-place-in-worlds-largest-economies-ranking (accessed November 6, 2025)

Strukturni zminy ta vyklyky v budivelnii industrii Ukrainy: analiz ta prohnozy [Structural changes and challenges in the construction industry of Ukraine: analysis and forecasts]. Available at: https://kse.ua/wp-content/uploads/2024/09/02_09_24_Zvit_Strukturni_zmini_ta_vikliki_v_budivelnii--_industrii--.pdf (accessed November 12, 2025)

Doslidzhennia stanu ukrainskykh industrii pid chas viiny: naiavni problemy, stratehichni fokusy, zavdannia [Research on the state of Ukrainian industries during the war: existing problems, strategic focuses, tasks]. Available at: https://hub.kyivstar.ua/articles/ doslidzhennya-stanu-ukrayinskyh-industrij-pid-chas-vijny-nayavni-problemy-strategichni-fokusy-zavdannya (accessed November 15, 2025)

Otsinka potreb Ukrainy na vidnovlennia ta vidbudovu [Assessment of Ukraine recovery and reconstruction needs]. Available at: https://www.niss.gov.ua/dosl idzhennya/mizhnarodni-vidnosyny/otsinka-potreb-ukrayiny-na-vidnovlennya-ta-vidbudovu-0 (accessed November 15, 2025)

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-10-27
Як цитувати
Березовський, Ю., & Рибчук, А. (2025). ОЦІНКА ВПЛИВУ SMM-МАРКЕТИНГУ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ЛОГІСТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ . Економіка та суспільство, (80). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-80-93
Розділ
МАРКЕТИНГ