УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням управління корпоративним публічним іміджем у контексті зовнішньоекономічної діяльності, що є одним із основних стратегічних пріоритетів у глобальній економіці. Розглянуто ключові аспекти, що впливають на міжнародний корпоративний імідж. Визначено роль корпоративного брендингу та комунікацій у формуванні іміджу на зовнішньому ринку через скоординоване застосування культурної компетентності, прозорого управління та інноваційної комунікації. Виділено ключові стратегії ефективної корпоративної комунікації. Проаналізовано покращення іміджу на зовнішньому ринку виробника молочної продукції з західного регіону України який бажає вийти на нові зовнішні ринки. Визначено ключові напрямки розвитку цифрової іміджевої політики українського підприємства на зовнішньому ринку.

Посилання

Heding T., Knudtzen C.F., Bjerre M. Brand Management: Research, Theory and Practice (3rd ed.). Routledge. London. 2020. 338 p. DOI: https://doi.org/10.4324/9780367172596 (дата звернення: 24.08.2025).

Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства. Економіка і суспільство. 2016. Випуск № 7. С. 473-477.

Cornelissen J. Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice (6th ed.). SAGE Publications. 2020. 336 p.

Artificial Intelligence and its impact on Corporate Reputation Management. 2024. URL: https://blogs.vorecol.com/blog-artificial-intelligence-and-its-impact-on-corporate-reputation-management-9533 (дата звернення: 23.08.2025).

Баша І., Ремезь Ю. Теоретичні та практичні засади іміджу підприємства в сучасних умовах. Економіка та суспільство. 2021 № 28. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-22 (дата звернення: 24.08.2025).

Семенчук Т.Б., Гера О.Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2014. № 7. С. 178-181. URL: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_07/156.pdf (дата звернення: 23.08.2025).

Nitika Saini. The Power of Corporate Communication in Building Brand Reputation. 2023. URL: https://www.linkedin.com/pulse/power-corporate-communication-building-brand-reputation-nitika-saini (дата звернення: 24.08.2025).

Corporate Identity and Branding: Techniques for Businesses. URL: https://reputation.com/resources/articles/corporate-identity/ (дата звернення: 24.08.2025).

John M.T. Balmer, Greyser S. Corporate marketing: Integrating corporate identity, corporate branding, corporate communications, corporate image and corporate reputation. European Journal of Marketing. July 2006. DOI: https://doi.org/10.1108/03090560610669964 (дата звернення: 23.08.2025).

Rodrigues J., Mazzola B. The Corporate Branding In International Operations. Revista Eletrônica de Negócios Internacionais (Internext), vol. 12, no. 1, pp. 01-15, 2017. DOI: https://doi.org/10.18568/1980-4865.1211-15 (дата звернення: 22.08.2025).

Ліпич Л., Хілуха О., та Мирослава К. Система формування іміджу підприємства. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. 2018. №19. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/53 (дата звернення: 24.08.2025).

Рябова Т.А., Воєдило Н.Ю. Роль іміджу у забезпеченні ринкового успіху підприємства. Ефективна економіка. 2020. № 12. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.12.107 (дата звернення: 22.08.2025).

Heding T., Knudtzen C.F., Bjerre M. (2020) Brand Management: Research, Theory and Practice (3rd ed.). Routledge. London. 338 p. DOI: https://doi.org/10.4324/9780367172596 (accessed August 24, 2025).

Semenchuk T.B., Basarab N.A. (2016) Formuvannia imidzhu pidpryiemstva [Formation of the company's image]. Ekonomika ta suspilstvo. № 7. S. 473-477 (in Ukrainian)

Cornelissen J. (2020) Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice (6th ed.). SAGE Publications. 336 p.

Artificial Intelligence and its impact on Corporate Reputation Management. (2024) URL: https://blogs.vorecol.com/blog-artificial-intelligence-and-its-impact-on-corporate-reputation-management-9533 (accessed August 23, 2025).

Basha I., Remez Yu. (2021) Teoretychni ta praktychni zasady imidzhu pidpryiemstva v suchasnykh umovakh [Theoretical and practical principles of corporate image in modern conditions]. Ekonomika ta suspilstvo. № 28. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-22 (in Ukrainian) (accessed August 24, 2025).

Semenchuk T.B., Hera O.H. (2014) Suchasna model formuvannia imidzhu orhanizatsii. [A modern model of forming an organization's image] Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky». № 7. S. 178-181. URL: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_07/156.pdf (in Ukrainian) (accessed August 23, 2025).

Nitika Saini. (2023) The Power of Corporate Communication in Building Brand Reputation. URL: https://www.linkedin.com/pulse/power-corporate-communication-building-brand-reputation-nitika-saini (accessed August 24, 2025).

Corporate Identity and Branding: Techniques for Businesses. URL: https://reputation.com/resources/articles/corporate-identity/ (accessed August 24, 2025).

John M.T. Balmer, Greyser S. (2006). Corporate marketing: Integrating corporate identity, corporate branding, corporate communications, corporate image and corporate reputation. European Journal of Marketing. July 2006. DOI: https://doi.org/10.1108/03090560610669964 (accessed August 23, 2025).

Rodrigues J., Mazzola B. (2017) The Corporate Branding In International Operations. Revista Eletrônica de Negócios Internacionais (Internext), vol. 12, no. 1, pp. 01-15, DOI: https://doi.org/10.18568/1980-4865.1211-15 (accessed August 22, 2025).

Lipych L., Khilukha O., ta Myroslava K. (2018) Systema formuvannia imidzhu pidpryiemstva [Corporate image formation system]. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava, №19. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/53 (in Ukrainian) (accessed August 24, 2025).

Ryabova T.A., Voedylo N.Yu. (2020) Rol imidzhu u zabezpechenni rynkovoho uspikhu pidpryiemstva [The role of image in ensuring the market success of an enterprise]. Efektyvna ekonomika. № 12. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.12.107 (in Ukrainian) (accessed August 22, 2025).

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-08-25
Як цитувати
Болквадзе, Н., & Братко, О. (2025). УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ. Економіка та суспільство, (78). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-78-150
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ