АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНИХ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ МІСТА ЛЬВОВА
Анотація
Ринок рекреаційно-туристичних послуг Львова є важливою складовою економіки міста, що формує його імідж як провідного туристичного центру України. В умовах сучасних викликів, зокрема зміни туристичних потоків, економічної нестабільності та необхідності адаптації до нових форматів туризму, виникає потреба в комплексному аналізі тенденцій та розробці ефективних стратегій розвитку. Дослідження спрямоване на оцінку чинників, що впливають на формування ринку, аналіз його структури та пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності. Практична значущість роботи полягає у можливості застосування отриманих результатів для оптимізації туристичної політики міста, покращення якості послуг та зміцнення позицій Львова на міжнародному ринку.
Посилання
Головне управлiння статистики у Львiвськiй областi | Статистична інформація. URL: http://www.lv.ukrstat.gov.ua/ukr/si/st_inf.php?1811 (дата звернення: 06.09.2025).
Красько А. Б., Майовець М. І. Підвищення якості рекреаційно-туристичних послуг Львівської області. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2024. –№ 9. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2057-2024-9-10264
Львів: комплексний атлас / ред. О. І. Шаблій. Київ : ДНВП «Картографія», 2012. 193 с.
Назарук М. М. Львів у XX столітті: соціально-екологічний аналіз. Львів : Укр. акад. друкарства, Вид. центр ЛНУ ім. Ів. Франка, 2008. 348 с.
Дослідження «Гості Львова у 2024. Хто вони?». lviv.travel. URL: https://lviv.travel/ua/news/hosti-lvova-u-2024-khto-vony-doslidzhennia
Офіційний туристичний сайт міста Львова. lviv.travel. URL: https://lviv.travel/ (дата звернення: 06.09.2025).
Олійник Д., Жук Ю. Зелені зони Львівської громади як об'єкти туризму та рекреації. Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід : матеріали XVІІI міжнар. наук. конф, 11 жовт. 2024 р. Львів, 2024. С. 207–211. URL: https://geography.lnu.edu.ua/materialy-18-Heohrafiia-ekonomika-i-turyzm_2024.pdf (дата звернення: 06.09.2025).
Н. Паньків, Н. Макарчук.. До проблеми туристичного навантаження старої частини міста Львова. Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали ювілейної X міжнародної наукової конференції. Львів, 2016. 476 с. С. 309-314.
Нагірняк А. Львівщина як складова туристичної галузі України. Економіка та суспільство. 2021. № 30. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-30-39 (дата звернення: 06.09.2025).
Семак Б. Б. Формування маркетингової стратегії просування туристичних продуктів для іноземних туристів. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2029. № 57. С. 19–25. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1205-2019-57-03
Holovne upravlinnia statystyky u Lvivskii oblasti | Statystychna informatsiia. URL: http://www.lv.ukrstat.gov.ua/ukr/si/st_inf.php?1811
Krasʹko A. B., Mayovetsʹ M. I. (2024). Pidvyshchennya yakosti rekreatsiyno-turystychnykh posluh Lʹvivsʹkoyi oblasti. Mizhnarodnyy naukovyy zhurnal “Internauka”, № 9. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2057-2024-9-10264
Lviv: kompleksnyi atlas / red. O. I. Shablii (2012) Kyiv : DNVP «Kartohrafiia», 193 p.
Nazaruk M. M. (2008) Lviv u XX stolitti: sotsialno-ekolohichnyi analiz. Lviv : Ukr. akad. drukarstva, Vyd. tsentr LNU im. Iv. Franka, 348 p.
Doslidzhennia «Hosti Lvova u 2024. Khto vony?». lviv.travel. URL: https://lviv.travel/ua/news/hosti-lvova-u-2024-khto-vony-doslidzhennia
Ofitsiinyi turystychnyi sait mista Lvova. lviv.travel. URL: https://lviv.travel/
Oliinyk D., Zhuk Yu. (2024). Zeleni zony Lvivskoi hromady yak obiekty turyzmu ta rekreatsii. Heohrafiia, ekonomika i turyzm: natsionalnyi ta mizhnarodnyi dosvid : Materialy XVIII Mizhnarodnoyi naukovoyi konferentsiyi. Lviv, pp. 207–211. URL: https://geography.lnu.edu.ua/materialy-18-Heohrafiia-ekonomika-i-turyzm_2024.pdf
Pankiv N., Makarchuk N. (2016). Do problemy turystychnoho navantazhennia staroi chastyny mista Lvova. Heohrafiia, ekonomika i turyzm: natsionalnyi ta mizhnarodnyi dosvid / Materialy yuvileinoi X mizhnarodnoi naukovoi konferentsii. Lviv, pp. 309-314.
Nahirniak A. (2021). Lvivshchyna yak skladova turystychnoi haluzi Ukrainy. Ekonomika ta suspilstvo, № 30. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-30-39
Semak B. B. (2019). Formuvannia marketynhovoi stratehii prosuvannia turystychnykh produktiv dlia inozemnykh turystiv. Visnyk Lvivskoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. № 57. S. 19–25. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1205-2019-57-03

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
 
							
