ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Анотація
У статті розглядаються практичні аспекти розвитку самоменеджменту майбутніх менеджерів у цифровому середовищі. Акцент зроблено на інтеграції інноваційних підходів, зокрема Agile та Scrum-методик, культури wellbeing, ментального менеджменту та гейміфікації, які сприяють формуванню навичок адаптивності, самоконтролю та психологічної стійкості студентів. Обґрунтовано значення цифрових інструментів як чинника підвищення ефективності освітнього процесу й підготовки конкурентоспроможних фахівців. Практичний блок дослідження реалізовано на прикладі студентів Придунайської філії ПрАТ «ВНЗ «МАУП», що дало змогу виявити рівень сформованості навичок самоменеджменту та ставлення до впровадження цифрових інновацій. Результати підтверджують доцільність поєднання організаційних і психологічних методів із сучасними технологіями, що забезпечує гармонійний розвиток майбутніх управлінців та їхню готовність діяти в умовах невизначеності.
Посилання
Волошина-Нарожна В. До проблеми саморегульованого навчання в умовах невизначеності. Науковий вісник НаУОА. Психологічні науки. 2023. № 3. С. 71–78.
Ганаба С. О. Саморегульоване навчання. Вища освіта України. 2023. № 2. С. 112–119.
Зелінська А., Тарасович Л., Лавриненко С. Цифрові компетенції як основа трансформації професійної освіти майбутніх менеджерів. Економіка та суспільство. 2023. № 49. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-51
Бортун К. О. Цифрова грамотність як важливий вектор навчання студентів економічних спеціальностей. Електронний архів НАВС. 2024. С. 87–95. URL: https://elar.navs.edu.ua/items/394aa7bb-1fa9-4649-a576-7d390389468d
Лук’янова Л. Самоменеджмент у професійній діяльності. Київ : Освіта України, 2020. 248 с.
Удовіченко Г. М., Тимченко В. О. Цифрова грамотність як складова гнучкого навчання. Інтелект ХХІ століття. 2023. № 4. С. 56–64.
Sinek S. The infinite game. New York : Penguin Random House, 2019. 251 p. URL: https://simonsinek.com/books/the-infinite-game/
McKinsey Global Institute. The State of AI in 2022. New York : McKinsey & Company, 2022. 32 p. URL: https://www.mckinsey.com/capabilities/quantumblack/our-insights/the-state-of-ai-in-2022-and-a-half-decade-in-review
Voloshyna-Narozhna V. (2023) Do problemy samorehulʹovanoho navchannya v umovakh nevyznachenosti [On the problem of self-regulated learning in conditions of uncertainty]. Naukovyi visnyk NaUOA. Psykholohichni nauky [Scientific Bulletin of NaUOA. Psychological Sciences], no. 3, pp. 71–78. (in Ukrainian)
Hanaba S.O. (2023) Samorehulʹovane navchannya [Self-regulated learning]. Vyshcha osvita Ukrayiny [Higher Education of Ukraine], no. 2, pp. 112–119. (in Ukrainian)
Zelinska A., Tarasovych L., Lavrynenko S. (2023) Tsyfrovi kompetentsiyi yak osnova transformatsiyi profesiynoyi osvity maybutnikh menedzheriv [Digital competencies as the basis for the transformation of professional education of future managers]. Ekonomika ta suspilstvo [Economy and Society], no. 49. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-51 (in Ukrainian)
Bortun K.O. (2024) Tsyfrova hramotnistʹ yak vazhlyvyy vektor navchannya studentiv ekonomichnykh spetsialʹnostey [Digital literacy as an important vector of training students of economic specialties]. Elektronnyy arkhiv NAVS [Electronic Archive of NAIA], pp. 87–95. Available at: https://elar.navs.edu.ua/items/394aa7bb-1fa9-4649-a576-7d390389468d (in Ukrainian)
Luk’yanova L. (2020) Samomenedzhment u profesiyniy diyalʹnosti [Self-management in professional activity]. Kyiv : Osvita Ukrayiny. 248 p. (in Ukrainian)
Udovichenko H.M., Tymchenko V.O. (2023) Tsyfrova hramotnistʹ yak skladova hnuchkoho navchannya [Digital literacy as a component of flexible learning]. Intelekt XXI stolittia [Intellect of the 21st Century], no. 4, pp. 56–64. (in Ukrainian)
Sinek S. (2019) The infinite game. New York : Penguin Random House. 251 p. Available at: https://simonsinek.com/books/the-infinite-game/
McKinsey Global Institute. (2022) The state of AI in 2022. New York : McKinsey & Company. 32 p. Available at: https://www.mckinsey.com/capabilities/quantumblack/our-insights/the-state-of-ai-in-2022-and-a-half-decade-in-review
Авторське право (c) 2025 Тамара Гуменникова, Любов Лютфалієва

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.