ІННОВАЦІЙНИЙ КОНТЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
У статті розглянуто концепцію інноваційного контенту маркетингу та його впливу на поведінку споживачів через призму комплексу методів та прийомів, поєднаних креативом, новітніми цифровими технологіями та стратегічними цілями. Проаналізовано «функціональне перезавантаження» предмета маркетингу у розрізі основних його функцій: аналітичної, продуктово-виробничої, збутової, управлінської. Наведено ключові фактори та обгрунтовано їх вплив на трансформаційні зміни функцій маркетингу: аналітичної, виробничої, збутової, управлінської через розвиток Big data, прогнозної аналітики, автоматизації бізнес-процесів, застосування BI-систем, використання штучного інтелекту. Проаналізовано доцільність імплементації наведених інновацій у методологічну площину та маркетингову практику, що дало можливість виокреслити нові завдання для наукових досліджень інноваційних впливів на контент сучасного маркетингу.
Посилання
Adamopoulos, P., V. Todri, and A. Ghose (2021). Demand Effects of the Internet-of-Things Sales Channel: Evidence from Automating the Purchase Process. Information Systems Research, no. 32(1), pp. 238-267. DOI: https://doi.org/10.1111/jpim.12741
Гризовська Л.О. Інноваційний маркетинг як інструмент переведення економіки України на новий шлях розвитку. Маркетинг в Україні. 2019. № 61. С. 18-29. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/46.pdf
Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія. Суми : ТОВ «Діса плюс», 2016. 192 с.
Маркетинг інновацій та його головні відмінності. URL: https://fractus.com.ua/uk/blog/korysni-statti/marketyng/marketing-innovacij-ta-jogo-golovni-vidminnosti
Мельниченко О.О. Роль маркетингових інновацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Modern Economics. 2023. № 41(2023). С. 79–85. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V41(2023)-12
Москаленко В.А. Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. 2018. № 5. С.72–76.
Сідельнікова В.К. Маркетинг інновацій як головна функція ведення бізнесу. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди «Економіка». 2017. Вип. 17. С. 100–105.
Смирнова Т.А. Сучасні аспекти інноваційного маркетингу. Проблеми та перспективи використання інноваційного маркетингу бізнесом в Україні. Економіка: реалії часу. 2024. № 6(76). С. 96–106. DOI: https://doi.org/10.15276/ETR.06.2024.10
Соколова Л.В., Верясова Г.М. Сучасні аспекти маркетингу інновацій. URL: https://Sokolova%20LV_Veriasova%20GM.pdf
Терехов Д. Управління онлайн-репутацією підприємства з використанням сучасних інструментів контент-маркетингу. Сталий розвиток економіки. 2024. Вип. 1(48). С. 201-205. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-28
Яшкіна О.І. Маркетингові дослідження інновацій : навч. посіб. Одеса : ОНПУ, 2018. 102 с.
Adamopoulos, P., V. Todri, and A. Ghose. (2021). Demand Effects of the Internet-of-Things Sales Channel: Evidence from Automating the Purchase Process. Information Systems Research, no. 32(1), pp. 238-267. DOI: https://doi.org/10.1111/jpim.12741
Gryzovska, L.O. (2019). Innovacijnyj marketyng yak instrument perevedennya ekonomiky Ukrayiny na novyj shlyax rozvytku [Innovave markeng as a tool for transferring Ukraine's economy to a new path of development]. Marketyng v Ukrayini, no. 61, pp. 18-29.
Illiashenko, S.M. (2016). Innovatsijnyj rozvytok: marketynh i menedzhment znan' [Innovative development, marketing and management knowledge], TOV «Disa plius», Sumy, Ukraine.
Innovation marketing and its main differences. Available at: https://fractus.com.ua/uk/blog/korysnistatti/marketyng/marketing-innovacij-ta-jogo-golovni-vidminnosti [in Ukrainian].
Melnychenko O.O. (2023). The Role of Marketing Innovations in Increasing the Competitiveness of the Enterprise. Modern Economics, no. 41(2023), pp. 79-85. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V41(2023)-12
Moskalenko, V.A. (2018). Improving the main directions of marketing policy to promote innovative developments. Vcheni zapysky Tavrijs'koho natsional'noho universytetu imeni VI Vernads'koho, no. 5, pp. 72-76.
Sidel'nikova, V.K. (2017). Marketing innovation as the main function of doing business. Zbirnyk naukovykh prats' Kharkivs'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni H.S. Skovorody «Ekonomika», no. 17, pp. 100–105.
Smyrnova T.A. (2024). Modern aspects of innovative marketing. Problems and prospects of using innovative marketing by business in Ukraine. Economics: time realities. Scientific journal, no. 6 (76), pp. 96-106. DOI: https://doi.org/10.15276/ETR.06.2024.10
Sokolova, L.V., & Veriasova, H.M. (2020). Modern aspects of innovation marketing. Available at: https://Sokolova%20LV_Veriasova%20GM.pdf [in Ukrainian].
Terekhov, D. (2024). Management of the company's online reputation using modern content marketing tools. Stalyi rozvytok ekonomiky, no. 1(48), pp. 201-205. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-28 [in Ukrainian].
Yashkina O.I. (2018). Marketing reseach of innovations: teaching aids. Odesa : ONPU, 102 p.
Авторське право (c) 2025 Євген Майовець, Оксана Кундря-Висоцька, Ірина Городняк

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.