ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ТА ЗАХОДИ ПРОТИДІЇ ЯКІСНОМУ РОЗВИТКУ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ НА ПІВНОЧІ ПРОВІНЦІЇ АНЬХОЙ В КИТАЇ

  • Лі Вей Сумський національний аграрний університет; Школа безперервної освіти Бенгбуйського університету Китаю https://orcid.org/0009-0002-9997-6005
  • Наталія Стоянець Сумський національний агарний університет https://orcid.org/0000-0002-7526-6570
Ключові слова: менеджмент, відкрита освіта, якість освіти, вища освіта, державна підтримка

Анотація

В даній статті здійснена спроба проаналізувати проблеми управління та запропонувати заходи протидії для забезпечення якісного розвитку відкритої освіти на півночі провінції Аньхой в Китаї. В останні роки відкрита освіта в північній частині провінції Аньхой в Китаї зробила певний внесок у сприяння місцевому економічному та соціальному розвитку. Однак у північній частині провінції Аньхой все ще існує помітна проблема відкритої освіти: професійні здібності вчителів, як правило, не сильні; Причин цих проблем чотири: економіка в північній частині провінції Аньхой в цілому недостатньо розвинена, деякі партійні та урядові керівні кадри не звертають на неї уваги, деякі відкриті університети не є самостійними юридичними особами, а деякі відкриті університети мають неприйнятні професійні умови; Рекомендується вжити наступних чотирьох контрзаходів: відповідні департаменти уряду провінції Аньхой повинні збільшити фінансові вливання в економіку регіону та виділити цільові кошти на підтримку відкритої освіти, а також запровадити політику залучення висококваліфікованих кадрів; партійні комітети та уряди всіх міст і повітів північного регіону провінції Аньхой рекомендується включити розвиток відкритої освіти в плани розвитку регіону, забезпечити належне фінансування та скористатися національною політикою партнерства між містами, щоб організувати навчання та обмін досвідом для викладачів у розвинених регіонах, таких як Шанхай, Цзянсу та Чжецзян; Аньхойський відкритий університет має посилити систему оцінювання, сприяти наданню місцевим університетам певної автономії у виборі програм та контролювати дотримання вимог щодо незалежного статусу; підвищення самостійності місцевих університетів через участь в оцінюванні, науково обґрунтовано розробляти навчальні програми з урахуванням місцевих потреб, а також посилювати управління навчальним процесом, щоб підвищити професійний рівень викладачів. Ці рекомендації спрямовані на створення сприятливих умов для сталого розвитку відкритої освіти в північній частині провінції Аньхой, що, своєю чергою, сприятиме економічному та соціальному розвитку регіону, відповідаючи вимогам «високоякісного розвитку».

Посилання

Anhui Open University Admissions Office (2022). Several Opinions on Strengthening the Construction of Anhui Open University's School-running System. Available at: https://www.ahou.edu.cn/zsb/detail?id=jg6wajkuuapbw-gdxpalrq. (accessed 20.08.2025).

Deng Hao, Chai Deyi, Yang Lili, Zhang Chunyan (2018). Research on the Evaluation of the Construction of Teaching Staff in Higher Vocational Colleges - Taking Accounting as an Example. China Management Informatization (04), P. 200-201. DOI: https://doi.org/10.3969/j.issn.1673-0194.2018.04.097

Ding Xiaxia (2023). Construction of logistics professional teaching staff in universities and evaluation methods for representative achievements. Logistics Technology (02), P. 164-168. DOI: https://doi.org/10.13714/j.cnki.1002-3100.2023.02.045

Li Lei (2019). Construction and Evaluation of Teaching Staff in Higher Vocational Colleges. Journal of Tianjin Vocational College Union (12), P. 93-99.

Li Shengping (2022). Research on industrial docking in the Yangtze River Delta region: A case study of twinning cooperation and assistance in Shanghai, Jiangsu, Zhejiang and Anhui cities. Hangzhou: Zhejiang University of Finance and Economics. P. 43-56.

Liu Di (2022). Exploring the Path of Strengthening the Construction of Teaching Staff and Deepening the Reform of Teacher Evaluation in the New Era. Education in Beijing (Higher Education) (02), P. 82-88.

Li Zhihang, Zhou Guangli (2024). High-quality higher education system: internal implications, measurement standards and construction paths. Tsinghua University Education Research,2024 (4) P. 68-78.

People's Daily (2024) During his inspection of Anhui, Xi Jinping emphasized that we should give full play to the superimposed advantages of multiple national development strategies and strive to write a chapter of Chinese-style modernization in Anhui. Party Building. (11) P. 101-121. (In Chinese)

Ren Feng, Sun Ningyun (2022). Research on the Construction and Evaluation Strategy of University Teaching Staff Inner. Mongolia Science and Technology and Economy V. (09) P. 42-49.

Zhao Yanchun, Wu Shu'an. (2014). Investigation and Enlightenment on the Employment Status of Vocational and Construction College Students. Journal of Yangzhou University of Education Newspaper, 32 (2) P. 88-95.

Huang Fengyuan, Cai Lijuan&Chen Qifan (2021). Research on the Evaluation Mechanism of Teachers in Applied Undergraduate Colleges - Based on the Perspective of Building an Applied Teaching Staff. Comparative Research on Cultural Innovation (29), 18-21.

Zeng Yingwei (2019). Discussion on the Construction of Teaching Staff in Vocational Demonstration Schools. China Construction Education, 20 (7) P 32-37.

Si Wenjun (2017). International Comparison of Vocational School Teachers' Qualifications and Its Implications. Vocational Education Communication, (05), P. 37-41.

Wang Bing (2024). Research and Exploration on the Transformation and Development of Continuing Education with Higher Education in Colleges and Universities.Vocational Education. (5) P.1760-1769.

Wu Dandan (2010). Research on the Status Quo and Countermeasures of the Construction of Teaching Staff in Higher Vocational Colleges in China. Chongqing Normal University. P.67-78.

Xi Jinping. (2023). Solidly promote the construction of an educational power. Qiushi, (18) P. 39-45.

Yuanyuan Xia, Dongxu Qu, Nataliya Stoyanets and Hejun Zhao (2022). Policy evolution of personnel management in Chinese educational institutions: A comprehensive policy circle analysis. Problems and Perspectives in Management,20(4), 544-559. DOI: https://doi.org/10.21511/ppm.20(4).2022.41

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-08-25
Як цитувати
Вей, Л., & Стоянець, Н. (2025). ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ТА ЗАХОДИ ПРОТИДІЇ ЯКІСНОМУ РОЗВИТКУ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ НА ПІВНОЧІ ПРОВІНЦІЇ АНЬХОЙ В КИТАЇ. Економіка та суспільство, (78). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-78-6
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ