ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЗА ДОПОМОГОЮ КОНТЕНТУ, СТВОРЕНОГО З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Анотація
Ця стаття присвячена вивченню переваг і недоліків стратегій цифрового маркетингу в сучасній бізнес-практиці. Метою цього аналізу є оцінка вкладу контенту згенерованого штучним інтелектом в ефективність цифрового маркетингу в соціальних мережах (SMM) та впливу на поведінку споживачів. Дослідження показує можливість ефективного використання контенту створеного за допомогою ШІ для просування продуктів в цифровому просторі. Важливість цієї теми підкреслюється швидким розвитком цифрових технологій що вимагає від бізнесу пристосування до динаміки бізнес середовища. Практичне значення полягає у розкритті методів підвищення конкурентоспроможності організацій за допомогою використання інструментів штучного інтелекту. Майбутні напрямки досліджень можуть включати вивчення технологій штучного інтелекту, для подальшого підвищення ефективності цифрових маркетингових зусиль.
Посилання
Романуша Ю.В. Використання штучного інтелекту при розробці SMM стратегії бізнесу. Економіка та суспільство. 2024. № 63. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-41
Турлакова C., Шуміло Я. Вплив інструментів штучного інтелекту на управління поведінкою споживачів у цифровому маркетингу. Science and Innovation. 2025. № 21(1). С. 67–81. DOI: https://doi.org/10.15407/scine21.01.067
Тардаскіна Т.М. Штучний інтелект у маркетингу: сучасні тренди та перспективи розвитку. Наука технології інновації. 2024. № 2(30). С. 43-49. DOI: http://doi.org/10.35668/2520-6524-2024-2-06
Білик І.І., Лаврик К.Р. Використання штучного інтелекту в маркетингу: перспективи, переваги та недоліки. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2023. Том № 1. Вип. 19. С. 109–115. DOI: https://doi.org/10.15330/apred.1.19.109-115
Євсєєв О.С., Грабовський Є.М. Створення контенту для інтерактивних мультимедійних проєктів на основі штучного інтелекту. Наука технології інновації. 2024. № 3(31). С. 91-98. DOI: http://doi.org/10.35668/2520-6524-2024-3-10
Нова рекламна кампанія COMFY: штучний інтелект наспівав пісні про техніку. 21.05.2024. URL: https://eba.com.ua/nova-reklamna-kampaniya-comfy-shtuchnyj-intelekt-naspivav-pisni-pro-tehniku/
Остапюк В., Голуб С. Методи штучного інтелекту для вирішення задачі виявлення ключових слів публікацій у соціальних мережах XIIІ Міжнародна наукова конференція «Інформація, комунікація, суспільство – 2024» праці 13-ї Міжнародної наукової конференції ІКС-2024, м. Львів, 23–25 травня 2024, Львів, 2024. С. 137-139. URL: https://skid.lpnu.ua/wp-content/uploads/2024/05/ICS2024_Proceedings.pdf
Болотна О., Ляшевська В., Сивкин Д. Особливості побудови стратегії цифрового маркетингу в організації електронного бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2024. № 326 (1). С. 9–13. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-1
Струнгар А.В. Вплив штучного інтелекту на стратегії цифрового маркетингу: поточні можливості та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2024. № 62. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-160
Бондаренко В.М., Омельяненко О.В. Цифровий маркетинг сьогодення: переваги та недоліки. Економіка та суспільство. 2024. № 67. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-3
Romanusha Yu.V. (2024) Vykorystannia shtuchnoho intelektu pry rozrobtsi SMM stratehii biznesu. [The use of artificial intelligence in the development of SMM business strategy]. Ekonomika ta suspilstvo, no 63. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-41
Turlakova C., & Shumilo, Ya. (2025). Vplyv instrumentiv shtuchnoho intelektu na upravlinnia povedinkoiu spozhyvachiv u tsyfrovomu marketynhu [Infusing artificial intelligence tools to manage the behavior of digital marketers]. Science and Innovation, no 21(1), pp. 67–81. DOI: https://doi.org/10.15407/scine21.01.067
Tardaskina T. M. (2024) Shtuchnyi intelekt u marketynhu: suchasni trendy ta perspektyvy rozvytku [Piece intelligence in marketing: current trends and development prospects]. Nauka tekhnolohii innovatsii. №2(30)-2024, pp. 43-49. DOI: http://doi.org/10.35668/2520-6524-2024-2-06
Bilyk I.I., Lavryk K.R. (2023) Vykorystannia shtuchnoho intelektu v marketynhu: perspektyvy, perevahy ta nedoliky [The use of artificial intelligence in marketing: prospects, advantages and shortcomings]. Aktualni problemy rozvytku ekonomiky rehionu. no 1. Vyp. 19. pp. 109–115. DOI: https://doi.org/10.15330/apred.1.19.109-115
Yevsieiev O.S., Hrabovskyi Ye.M. (2024) Stvorennia kontentu dlia interaktyvnykh multymediinykh proiektiv na osnovi shtuchnoho intelektu [Creation of content for interactive multimedia projects based on piece intelligence]. Nauka tekhnolohii innovatsii. no (31)-2024, pp. 91-98. DOI: http://doi.org/10.35668/2520-6524-2024-3-10
Nova reklamna kampaniia COMFY: shtuchnyi intelekt naspivav pisni pro tekhniku [New advertising campaign COMFY: piece intelligence singing songs about technology]. URL: https://eba.com.ua/nova-reklamna-kampaniya-comfy-shtuchnyj-intelekt-naspivav-pisni-pro-tehniku/
Ostapiuk V., Holub S. (2024) Metody shtuchnoho intelektu dlia vyrishennia zadachi vyiavlennia kliuchovykh sliv publikatsii u sotsialnykh merezhakh [Methods of artificial intelligence for the most important task of identifying key words of publication in social networks]. XIII Mizhnarodna naukova konferentsiia «Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo – 2024» pratsi 13-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2024, m. Lviv, 23–25 travnia 2024, Lviv, 2024 pp. 137-139. URL: https://skid.lpnu.ua/wp-content/uploads/2024/05/ICS2024_Proceedings.pdf
Bolotna O., Liashevska V., Syvkyn D. (2024) Osoblyvosti pobudovy stratehii tsyfrovoho marketynhu v orhanizatsii elektronnoho biznesu [Features of the strategy behind digital marketing in the organization of electronic business]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky. no 326 (1). pp. 9–13. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-1
Strunhar A.V. (2024) Vplyv shtuchnoho intelektu na stratehii tsyfrovoho marketynhu: potochni mozhlyvosti ta perspektyvy rozvytku [Infusion of piece intelligence into digital marketing strategies: current possibilities and prospects for economic development and prosperity]. Ekonomika ta suspilstvo, no 62. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-160
Bondarenko V.M. (2024) Omelianenko O. V., Tsyfrovyi marketynh sohodennia: perevahy ta nedoliky [Digital marketing today: advantages and disadvantages]. Ekonomika ta suspilstvo, no 67. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-3
Авторське право (c) 2025 Ростислав Пономарьов, Андрій Длігач

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.