АНАЛІЗ СТАНУ ПРОСУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • Віктор Чертінов Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0009-0008-0189-9691
  • Наталя Болгарова Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0002-4212-6061
Ключові слова: сільськогосподарське підприємство, будівельні послуги, просування, традиційні методи, цифрове просування, вебсайт, соціальні мережі

Анотація

Метою дослідження є аналіз сучасного стану просування будівельних послуг для сільськогосподарських підприємств, які виступають замовниками у сфері будівництва. У статті досліджено сучасний стан просування будівельних послуг для сільськогосподарських підприємств в умовах трансформації економічного середовища. Проаналізовано динаміку капітальних інвестицій у будівництво з боку аграрних підприємств загалом та за видами активів, що дозволило виявити нерівномірність вкладень та пріоритети замовників. Розкрито використання традиційних каналів просування, таких як пряма реклама, участь у виставках і ділові контакти. Визначено низький рівень застосування цифрових інструментів, зокрема вебресурсів і соціальних мереж для просування будівельних послуг. Запропоновано напрями удосконалення маркетингових стратегій з урахуванням потреб агросектору та актуальних ринкових тенденцій.

Посилання

Білецький І. В. Особливості маркетингової діяльності суб'єктів будівництва житлової нерухомості на ринку В2В. Ефективна економіка. 2023. № 2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_2_42 (дата звернення: 18.05.2025).

Бєлєнкова О. Ю., Локтіонова Я. Ф., Калашніков Д. П. Маркетингова діяльність учасників будівництва – реінжиніринг бізнес-процесів під впливом цифрових інновацій. Ефективна економіка. 2023. № 12. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_12_17 (дата звернення: 18.05.2025).

Бутенко О. П., Чупир О. М., Коробко К. П. Основи концепції маркетингового менеджменту для будівельних підприємств. Науковий вісник будівництва. 2021. № 3. С. 259-264.

Кравчуновська Т. С., Євсєєва Г. П., Ковальов В. В., Євсєєв В. О., Косячевська С. М. Проєктний підхід до організації та управління будівельно-аграрними кластерами. Металознавство та термічна обробка металів. 2022. № 2. С. 55-62.

Крикавський В. Є., Савіна Н. Б. Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2019. № 26(1). С. 104-109.

Рубцова О. С., Гриценко О. С., Запєчна Ю. О. Передумови використання інтернет-технологій в побудові маркетингової моделі на будівельних підприємствах України. Будівельне виробництво. 2018. № 64. С. 76-79.

Чертінов В. О., Болгарова Н. К.. Методологічні аспекти просування будівельних послуг для сільськогосподарських підприємств. Ефективна економіка. 2024. № 10. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2024_10_59 (дата звернення: 22.05.2025).

Капітальні інвестиції за видами активів за видами економічної діяльності в Україні. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2021/ibd/kin/kin_va_ved/arh_kin_va_ved_21_u.htm (дата звернення: 22.05.2025).

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/zv/ikt/arh_ikt_u.html (дата звернення: 22.05.2025).

The Ukrainian Farmer. №8 (128). Комплексний підхід. URL: https://agrotimes.ua/article/kompleksnyj-pidhid/ (дата звернення: 22.05.2025).

Bilets'kyi I. V. (2023) Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti sub'iektiv budivnytstva zhytlovoi nerukhomosti na rynku V2V [Peculiarities of marketing activity of residential real estate construction entities in the B2B market]. Efektyvna ekonomika, no. 2. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_2_42 (accessed May 18, 2025).

Bielenkova O. Yu., Loktionova Ya. F., Kalashnikov D. P. (2023) Marketynhova diialnist uchasnykiv budivnytstva – reinzhynirynh biznes-protsesiv pid vplyvom tsyfrovykh innovatsii [Marketing activity of construction participants – reengineering of business processes under the influence of digital innovations]. Efektyvna ekonomika, no. 12. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_12_17 (accessed May 18, 2025).

Butenko O. P., Chupyr O. M., Korobko K. P. (2021) Osnovy kontseptsii marketynhoho menedzhmentu dlia budivelnykh pidpryiemstv [Fundamentals of the marketing management concept for construction enterprises]. Naukovyi visnyk budivnytstva, no. 3, pp. 259–264.

Kravchunovskaya T. S., Yevsieieva H. P., Kovalov V. V., Yevsieiev V. O., Kosiachevska S. M. (2022) Proiektnyi pidkhid do orhanizatsii ta upravlinnia budivelno-ahrarnymy klasteramy [Project approach to the organization and management of construction and agricultural clusters]. Metaloznavstvo ta termichna obrobka metaliv, no. 2, pp. 55–62.

Krykavskyi V. Ye., Savina N. B. (2019) Implementatsiia marketynhu 3.0 v biznes-stratehiiu staloho rozvytku pidpryiemstv budivelnoi haluzi [Implementation of Marketing 3.0 into the business strategy for sustainable development of construction enterprises]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, no. 26(1), pp. 104–109.

Rubtsova O. S., Hrytsenko O. S., Zapiechna Yu. O. (2018) Peredumovy vykorystannia internet-tekhnolohii v pobudovi marketynhovoi modeli na budivelnykh pidpryiemstvakh Ukrainy [Prerequisites for using internet technologies in building a marketing model at construction enterprises of Ukraine]. Budivelne vyrobnytstvo, no. 64, pp. 76–79.

Chertinov V. O., Bolharova N. K. (2024) Metodolohichni aspekty prosuvannia budivelnykh posluh dlia silskohospodarskykh pidpryiemstv [Methodological aspects of promoting construction services for agricultural enterprises]. Efektyvna ekonomika, no. 10. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2024_10_59 (accessed May 22, 2025).

Kapitalni investytsii za vydamy aktyviv za vydamy ekonomichnoi diialnosti v Ukraini [Capital investments by type of assets by type of economic activity in Ukraine]. Available at: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2021/ibd/kin/kin_va_ved/arh_kin_va_ved_21_u.htm (accessed May 22, 2025).

Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii na pidpryiemstvakh [Use of information and communication technologies at enterprises]. Available at: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/zv/ikt/arh_ikt_u.html (accessed May 22, 2025).

The Ukrainian Farmer. №8 (128). Kompleksnyj pidhid. [The Ukrainian Farmer. №8 (128). Comprehensive approach] URL: https://agrotimes.ua/article/kompleksnyj-pidhid/ (accessed May 22, 2025).

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-05-26
Як цитувати
Чертінов, В., & Болгарова, Н. (2025). АНАЛІЗ СТАНУ ПРОСУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, (75). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-75-22
Розділ
МАРКЕТИНГ