МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ: ЯК БРЕНДАМ ВИДІЛЯТИСЯ В ЕПОХУ НАДЛИШКУ ДАНИХ
Анотація
У статті досліджено особливості маркетингових стратегій в умовах інформаційного перевантаження. Визначено ключові стратегії маркетингу, які дозволяють компаніям бути помітними серед величезного потоку інформації. Розглянуто роль омніканальних стратегій взаємодії зі споживачами, адаптивного таргетингу та інтегрованого маркетингового підходу в умовах надлишку даних. Проаналізовано інструменти, які сприяють ефективній взаємодії з цільовою аудиторією без перевантаження її даними. Обґрунтовано доцільність впровадження сучасних цифрових та інформаційних аналітичних платформ для автоматизації маркетингових процесів та підвищення релевантності контенту. Досліджено можливості використання A/B-тестування, нейромаркетингових інструментів та предиктивної аналітики для оцінки ефективності маркетингових заходів та оптимізації взаємодії з цільовою аудиторією. Визначено механізм адаптації маркетингових стратегій до умов інформаційного перевантаження, що базується на комплексному аналізі поведінкових даних, когнітивного навантаження споживачів та рівня персоналізації контенту.
Посилання
Дзямулич М. І. Особливості страхування інвестиційних проектів в умовах нестабільності фінансових ринків. Економічний форум. 2011. №1. С. 185–189.
Дзямулич М. І., Стащук О. В., Шматковська Т. О., Гаряга Л. О. Трансформація бізнесу в умовах інформаційно-мережевої економіки. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2023. №36(4). С. 26–33.
Чалюк Ю. О. Інноваційні механізми міжнародного соціального інвестування. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Економіка. 2013. №24. С. 86–91.
Чалюк Ю. О. Країнові моделі соціалізації економіки. Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. 2014. №2. С. 89–94.
Шматковська Т. О., Дзямулич М. І. Сучасні інформаційні та комунікаційні технології в професійній діяльності у системі нових тенденцій цифровізації економіки. Економічні науки. Серія «Регіональна економіка». 2021. №18(71). С. 248–255.
Шматковська Т. О., Коробчук Т. І., Борисюк О. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в системі обліково-аналітичного забезпечення щодо моделювання бізнес-процесів. Економіка та суспільство. 2023. №53.
Ященко О. О. Інформаційний шум та маркетингові інструменти для його подолання. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2024. №4(40). С. 151–157.
Ященко О. О. Перспективи маркетингових стратегій в умовах кризи та наростання обсягів інформаційного шуму: інноваційні підходи. Інвестиції: практика та досвід. 2025. №3. С. 175–179.
Ященко О. О. Сучасні підходи до розробки стратегії мінімалістичного маркетингу. Економіка та суспільство. 2024. №70.
Arakelova I., Shulpina N., Tokareva V., Nahorna O., Shulha O., Khomiuk N., Sodoma R., Shmatkovska T. Research and management of the price policy in the field of marketing services of the enterprise using modern information technologies in the conditions of sustainable development. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. 2024. Vol. 14(1). Special Issue XL. Pp. 240-244.
Dziamulych, M. I. (2011) Osoblyvosti strakhuvannia investytsiinykh proektiv v umovakh nestabilnosti finansovykh rynkiv [Peculiarities of insurance of investment projects in conditions of instability of financial markets]. Ekonomichnyi forum, vol. 1, pp. 185–189 (in Ukrainian).
Dziamulych, M. I., Stashchuk, O. V., Shmatkovska, T. O., & Gariaga, L. O. (2023). Transformatsia bisnesu v umovakh informatsiino-merezhevoi ekonomiky [Transformation of business in the conditions of the information and network economy]. Ekonomichnyi chasopys Volynskogo Natsionalnogo Universytetu imeni Lesi Ukrainky, vol. 35(4), pp. 26–33 (in Ukrainian).
Chaliuk, Yu. O. (2013). Innovatsiini mekhanizmy mizhnarodnoho sotsialnoho investuvannia [Innovative mechanisms of international social investment]. Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu «Ostrozka akademiia». Seriia : Ekonomika, vol. 24, pp. 86–91 (in Ukrainian).
Chaliuk, Yu. O. (2014). Krainovi modeli sotsializatsii ekonomiky [Country models of economic socialization]. Visnyk Akademii pratsi i sotsialnykh vidnosyn Federatsii profspilok Ukrainy, vol. 2, pp. 89–94 (in Ukrainian).
Shmatkovska, T. O., & Dziamulych, M. I. (2021). Suchasni informatsiini ta komunikatsiini tekhnologii v profesiinii diialnosti u systemi novykh tendentsii tsyfrovizatsii ekonomiky [Modern information and communication technologies in professional activity in the system of new trends in digitalization of the economy]. Ekonomichni nauky. Seria “Regionalna ekonomika”, vol. 18(71), pp. 248–255 (in Ukrainian).
Shmatkovska, T. O., Korobchuk, T. I., & Borysiuk, O. V. (2023). Suchasni informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v systemi oblikovo-analitychnoho zabezpechennia shchodo modeliuvannia biznes-protsesiv [Modern information and communication technologies in the system of accounting and analytical support for modeling business processes]. Ekonomika ta suspilstvo, vol. 53 (in Ukrainian).
Iashchenko, O. O. (2024). Informatsiinyi shum ta marketynhovi instrumenty dlia yoho podolannia [Information noise and marketing tools to overcome it]. Ekonomichnyi chasopys Volynskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky, vol. 4(40), pp. 151–157 (in Ukrainian).
Iashchenko O. O. (2025). Perspektyvy marketynhovykh stratehii v umovakh kryzy ta narostannia obsiahiv informatsiinoho shumu: innovatsiini pidkhody [Prospects for marketing strategies in times of crisis and increasing information noise: innovative approaches]. Investytsii: praktyka ta dosvid, vol. 3, pp. 175–179 (in Ukrainian).
Iashchenko, O. O. (2024). Suchasni pidkhody do rozrobky stratehii minimalistychnoho marketynhu [Modern approaches to developing a minimalistic marketing strategy]. Ekonomika ta suspilstvo, vol. 70 (in Ukrainian).
Arakelova, I., Shulpina, N., Tokareva, V., Nahorna, O., Shulha, O., Khomiuk, N., Sodoma, R., & Shmatkovska, T. (2024). Research and management of the price policy in the field of marketing services of the enterprise using modern information technologies in the conditions of sustainable development. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research, vol. 14(1), special issue XL, pp. 240-244.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.