СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МІНІМАЛІСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Ключові слова: мінімалістичний маркетинг, споживач, ресурси підприємства, ефективність маркетингу, стратегія, конкурентоспроможність

Анотація

У статті досліджено концептуальні засади мінімалістичного маркетингу, його ключові принципи та інструменти. Визначено, що в умовах конкурентного ринку підприємства зіштовхуються з необхідністю адаптації маркетингових стратегій до обмежених ресурсів на основі забезпечення максимальної господарської ефективності. З’ясовано, що мінімалістичний маркетинг виступає у якості інноваційного підходу, що ґрунтується на фокусуванні на ключових потребах споживачів та раціональному розподілі ресурсів. Проаналізовано вплив мінімалістичного маркетингу на показники ефективності підприємств і взаємодію з цільовою аудиторією в таких аспектах, як сегментація ринку, пріоритизація ключових маркетингових заходів та оцінка рентабельності інвестицій у мінімалістичні стратегії. Доведено необхідність впровадження в бізнес-процеси підприємств мінімалістичних підходів, які забезпечують високу конкурентоспроможність і сталий розвиток бізнесу.

Посилання

Дзямулич М. І. Особливості страхування інвестиційних проектів в умовах нестабільності фінансових ринків. Економічний форум. 2011. №1. С. 185–189.

Дзямулич М. І., Стащук О. В., Шматковська Т. О., Гаряга Л. О. Трансформація бізнесу в умовах інформаційно-мережевої економіки. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2023. №36(4). С. 26–33.

Чалюк Ю. О. Середній клас у глобальному вимірі. Інтернаука. Серія: «Економічні науки». 2021. №1(45). Том 2. С. 57–69.

Чалюк Ю. О. Сучасні тренди соціалізації глобальної та національних економічних систем: монографія. Київ : 7БЦ, 2023. 384 с.

Шматковська Т. О., Дзямулич М. І. Стратегічний управлінський облік в умовах цифрової економіки. Галицький економічний вісник. 2022. Том 74. №1. С. 61–67.

Шматковська Т. О., Дзямулич М. І. Сучасні інформаційні та комунікаційні технології в професійній діяльності у системі нових тенденцій цифровізації економіки. Економічні науки. Серія «Регіональна економіка». 2021. №18(71). С. 248–255.

Шматковська Т. О., Коробчук Т. І., Борисюк О. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в системі обліково-аналітичного забезпечення щодо моделювання бізнес-процесів. Економіка та суспільство. 2023. №53.

Arakelova I., Shulpina N., Tokareva V., Nahorna O., Shulha O., Khomiuk N., Sodoma R., Shmatkovska T. Research and management of the price policy in the field of marketing services of the enterprise using modern information technologies in the conditions of sustainable development. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. 2024. Vol. 14(1). Special Issue XL. Pp. 240-244.

Dziamulych, M. I. (2011) Osoblyvosti strakhuvannia investytsiinykh proektiv v umovakh nestabilnosti finansovykh rynkiv [Peculiarities of insurance of investment projects in conditions of instability of financial markets]. Ekonomichnyi forum, vol. 1, pp. 185–189 (in Ukrainian).

Dziamulych, M. I., Stashchuk, O. V., Shmatkovska, T. O., & Gariaga, L. O. (2023). Transformatsia bisnesu v umovakh informatsiino-merezhevoi ekonomiky [Transformation of business in the conditions of the information and network economy]. Ekonomichnyi chasopys Volynskogo Natsionalnogo Universytetu imeni Lesi Ukrainky, vol. 35(4), pp. 26–33 (in Ukrainian).

Chaliuk, Yu. O. (2021) Serednii klas u hlobalnomu vymiri [The middle class in the global dimension]. Internauka. Seriia: “Ekonomichni nauky”, vol. 1(45), part 2, pp. 57–69 (in Ukrainian).

Chaliuk, Yu. O. (2023). Suchasni trendy sotsializatsii hlobalnoi ta natsionalnykh ekonomichnykh system [Modern trends in the socialization of global and national economic systems]. Kyiv: 7BC (in Ukrainian).

Shmatkovska, T. O., & Dziamulych, M. I. (2022), Stratehichnyi upravlinskyi oblik v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Strategic management accounting in the digital economy]. Galytskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 74(1), pp. 61–67 (in Ukrainian).

Shmatkovska, T. O., & Dziamulych, M. I. (2021). Suchasni informatsiini ta komunikatsiini tekhnologii v profesiinii diialnosti u systemi novykh tendentsii tsyfrovizatsii ekonomiky [Modern information and communication technologies in professional activity in the system of new trends in digitalization of the economy]. Ekonomichni nauky. Seria “Regionalna ekonomika”, vol. 18(71), pp. 248–255 (in Ukrainian).

Shmatkovska, T. O., Korobchuk, T. I., & Borysiuk, O. V. (2023). Suchasni informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v systemi oblikovo-analitychnoho zabezpechennia shchodo modeliuvannia biznes-protsesiv [Modern information and communication technologies in the system of accounting and analytical support for modeling business processes]. Ekonomika ta suspilstvo, vol. 53 (in Ukrainian).

Arakelova, I., Shulpina, N., Tokareva, V., Nahorna, O., Shulha, O., Khomiuk, N., Sodoma, R., & Shmatkovska, T. (2024). Research and management of the price policy in the field of marketing services of the enterprise using modern information technologies in the conditions of sustainable development. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research, vol. 14(1), special issue XL, pp. 240-244.

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-12-30
Як цитувати
Ященко, О. (2024). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МІНІМАЛІСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ. Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-177
Розділ
МАРКЕТИНГ