ВІДОБРАЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ЗВІТНОСТІ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ КОМПАНІЙ

Ключові слова: управлінська звітність, фінансова звітність, логістична діяльність, посередники, маркетинг

Анотація

У статті розглянуто сучасні виклики, з якими стикаються логістичні компанії в умовах глобалізації, зокрема підвищена складність операцій і дотримання регуляторних вимог різних країн. Особливості здійснення маркетингової діяльності логістичними компаніями на всіх провідних стадіях виробничого процесу обумовлюють певні вимоги що формування управлінської звітності. Саме ефективна управлінська звітність дозволяє оптимізувати операційні процеси, забезпечити прозорість для зацікавлених сторін і відповідність міжнародним стандартам. Особливу увагу приділено автоматизації звітності та використанню ІТ-рішень, таких як ERP-системи, для обробки великих обсягів даних. У статті запропоновано структурно-логічну схему формування управлінської звітності, яка враховує ключові показники ефективності (KPI) маркетингової діяльності. Перспективи подальших досліджень полягають у визначенні універсальних IT-інструментів для складання звітності, а також у розвитку методів аналізу екологічної та соціальної відповідальності в логістиці.

Посилання

Баєва О.І. Особливості управління ризиками в логістиці зовнішньоекономічної діяльності. Економіка і суспільство, 2018 (18). URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/18_ukr/3.pdf

Воськало В., Демський В. Теоретичні аспекти логістичної діяльності у системі бухгалтерського обліку. Економіка і суспільство, 2024 (62). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3893

Гусак Л.В. Бухгалтерський облік та логістика як складові системи управління підприємством. ВІСНИК ЖДТУ. 2010 № 2 (52). С. 89–94.

Дмитренко А.В., Лебедик Г.В. Яценко В.В. Роль управлінського обліку та проблеми його впровадження на підприємствах. Економіка і суспільство 2017. Випуск 13. С. 1353-1358.

Задорожний З.-М. В., Аверкин Я. Ф. Управлінський облік: особливості та принципи. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2019. №1. С. 114-120.

Косташ Т.В., Смола М.Р. Роль управлінського обліку в прийнятті управлінських рішень. Ефективна економіка. 2021, 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2021/96.pdf

Малярець Л.М., Матвієнко-Біляєва Г.Л. Формалізація задач контролінгу логістичної діяльності підприємства: монографія. Харків: Вид. ХНЕУ, 2010. 227 с.

Петруня Ю.Є., Пасічник Т.О., вплив новітніх технологій на логістику та управління ланцюгами поставок. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. URL: https://mmi.sumdu.edu.ua/wp-content/uploads/mmi/volume-9-issue-1/mmi2018_1_130_139.pdf

Писаренко Т.М. Букало Н.А. Управлінський облік: сутність, зміст та принципи ведення. Вісник Хмельницького національного університету 2020, № 1, T. 2. С. 136-140.

Плиса В., Плиса З., Рудніцькі Я. Бухгалтерський облік логістичних витрат на організацію виробництва та управління ним в обліково-аналітичному забезпеченні мікрологістичної системи. Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві. 2023, 3 (45). URL: https://www.researchgate.net/publication/368351815_BUHGALTERSKIJ_OBLIK_LOGISTICNIH_VITRAT_NA_ORGANIZACIU_VIROBNICTVA_TA_UPRAVLINNANIM_V_OBLIKOVO-ANALITICNOMU_ZABEZPECENNI_MIKROLOGISTICNOI_SISTEMI

Трушкіна Н., Сербіна Т. Міжнародна логістика у системі зовнішньоекономічної діяльності підприємства. International Science Journal of Management, Economics & Finance. Vol. 1, No. 3, 2022, pp. 101-114. URL: https://isg-journal.com/isjmef/article/download/54/51/98.

Bayeva O.I. (2018) Osoblyvosti upravlinnya ryzykamy v lohistytsi zovnishnʹoekonomichnoyi diyalʹnosti. Ekonomika i suspilʹstvo, 18. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/18_ukr/3.pdf

Husak L.V. (2010) Bukhhaltersʹkyy oblik ta lohistyka yak skladovi systemy upravlinnya pidpryyemstvom. VISNYK ZHDTU. 2 (52). р. 89–94.

Dmytrenko A.V., Lebedyk H.V. Yatsenko V.V. (2017) Rolʹ upravlinsʹkoho obliku ta problemy yoho vprovadzhennya na pidpryyemstvakh. Ekonomika i suspilʹstvo. 13. р. 1353-1358.

Zadorozhnyy Z.-M. V., Averkyn YA. F. (2019) Upravlinsʹkyy oblik: osoblyvosti ta pryntsypy. Finansovo-kredytna diyalʹnistʹ: problemy teoriyi ta praktyky. №1. р. 114-120.

Kostash T.V., Smola M.R. (2021) Rolʹ upravlinsʹkoho obliku v pryynyatti upravlinsʹkykh rishenʹ. Efektyvna ekonomika. 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2021/96.pdf

Malyaretsʹ L.M., Matviyenko-Bilyayeva H.L. (2010) Formalizatsiya zadach kontrolinhu lohistychnoyi diyalʹnosti pidpryyemstva: monohrafiya. Kharkiv: Vyd. KHNEU, 227 р.

Petrunya YU.YE., Pasichnyk T.O., (2018) Vplyv novitnikh tekhnolohiy na lohistyku ta upravlinnya lantsyuhamy postavok. Marketynh i menedzhment innovatsiy. 1. URL: https://mmi.sumdu.edu.ua/wp-content/uploads/mmi/volume-9-issue-1/mmi2018_1_130_139.pdf

Plysa V., Plysa Z., Rudnitsʹki YA. (2023) Bukhhaltersʹkyy oblik lohistychnykh vytrat na orhanizatsiyu vyrobnytstva ta upravlinnya nym v oblikovo-analitychnomu zabezpechenni mikrolohistychnoyi systemy. Sotsialʹno-ekonomichni vidnosyny v tsyfrovomu suspilʹstvi. 3 (45). URL: https://www.researchgate.net/publication/368351815_BUHGALTERSKIJ_OBLIK_LOGISTICNIH_VITRAT_NA_ORGANIZACIU_VIROBNICTVA_TA_UPRAVLINNANIM_V_OBLIKOVO-ANALITICNOMU_ZABEZPECENNI_MIKROLOGISTICNOI_SISTEMI

Pysarenko T.M. Bukalo N.A. (2020) Upravlinsʹkyy oblik: sutnistʹ, zmist ta pryntsypy vedennya. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu, 1, T. 2. р. 136-140.

Trushkina N., Serbina T. (2022) Mizhnarodna lohistyka u systemi zovnishnʹoekonomichnoyi diyalʹnosti pidpryyemstva. International Science Journal of Management, Economics & Finance. Vol. 1, No. 3, pp. 101-114. URL: https://isg-journal.com/isjmef/article/download/54/51/98.

Vosʹkalo V., Demsʹkyy V. (2024) Teoretychni aspekty lohistychnoyi diyalʹnosti u systemi bukhhaltersʹkoho obliku. Ekonomika i suspilʹstvo, 62. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3893

Переглядів статті: 2
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2024-12-30
Як цитувати
Ірина, М., & Сівашенко, Т. (2024). ВІДОБРАЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ЗВІТНОСТІ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ КОМПАНІЙ . Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-146
Розділ
МАРКЕТИНГ