УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Ключові слова: вантажні автомобільні перевезення, дохід від реалізації вантажних перевезень, невизначеність, управління продажами, управлінням продажами вантажних перевезень

Анотація

Стаття присвячена питанням управління продажами вантажних перевезень в умовах невизначеності. Визначено актуальність пошуку транспортними компаніями нових підходів до управління продажами, оскільки загальна невизначеність формує труднощі з продажами послуг вантажних автомобільних перевезень. Проведено аналіз обсягу реалізованих послуг з вантажних автомобільних перевезень в Україні та побудовано регресійні моделі. Запропоновано авторське визначення поняття «управління продажами вантажних перевезень» як сукупності управлінських дій, що включають логічний ланцюг дій з пошуку замовників вантажних перевезень та пропозиції їм високої якості транспортних послуг, укладення договорів на вантажні перевезення, а також забезпечувальних дій з підбору кадрів, формування відповідного автопарку, страхування та документарного супроводу з метою досягнення стратегічних та поточних цілей діяльності транспортного підприємства та інфраструктурного забезпечення розвитку економіки.

Посилання

Дячун О., Радянський С. Сучасні проблеми управління продажем. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 1(20). С. 107-117.

Бужимська К. О. Організація ефективної системи управління продажами на виробничо-торговельному підприємстві. Підприємництво і торгівля. 2022. Вип. 33. С. 24-30. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1256-2022-33-03

Міщук І. П., Залога Н. І., Луньов Є. Т., Яковчук М. В. Управління продажами як інструмент активізації діяльності спеціалізованих магазинів: актуальність, зміст, напрями реалізації. Підприємництво і торгівля. 2019. Вип. 25. С. 5-14. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1256-2019-25-01

Сергієнко О. А., Мащенко М. А., Швець А. Д. Аналіз маркетингових інструментів удосконалення стратегії управління продажами компанії. Ефективна економіка. 2024. № 1. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.23

Дячун О., Радянський С. Особливості управління продажами на зарубіжних ринках. Соціально-економічні проблеми і держава. 2018. Вип. 1 (18). С. 175-185.

Мацюк Н. О. Управління продажами торговельного підприємства з використанням інтегрованого АВС-R/S-XYZ-аналізу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2015. № 3(2). С. 70-79.

Тімченко О. Д. Оцінка ефективності управління продажами підприємства торгівлі. Бізнес Інформ. 2021. № 6. С. 184-189. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-6-184-189

Ковінько О. М., Поліщук І. І., Іваніцька І. В. Оцінка управління продажем на виробничому підприємстві. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. 2015. Вип. 13(1). С. 96-99.

Артюх Т. М., Ягелюк С. В., Архіпов В. В. Управління асортиментом та продажем копіювальної техніки. Товарознавчий вісник. 2022. Вип. 15(1). С. 21-30. https://doi.org/10.36910/6775-2310-5283-2022-15-2

Безтелесна Л. І., Мальчик М. В., Василів В. Б. Особливості реалізації управління продажем освітніх програм закладами вищої освіти. Бізнес Інформ. 2022. № 6. С. 129-137. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-6-129-137.

Іванечко Н. Р., Оконський М. В. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 167–173. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167

Григораш Т. Ф., Сагло K. C. Вплив війни на сферу вантажних перевезень України. Ефективна економіка. 2024. № 3. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.3.89

Гнедіна К. В., Нагорний П. В. Ринок вантажних перевезень в Україні: аналіз сучасного стану, виклики воєнного часу та перспективи розвитку. Підприємництво і торгівля. 2023. Вип. 38. С. 19-28. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-1256-2023-38-03

Лучникова Т. Міжнародні вантажні перевезення територією України в умовах війни. Товари і ринки. 2022. №3. С. 37-46. DOI: https://doi.org/10.31617/2.2022(43)03

Левковець Н. П. Ідентифікація стану економічної безпеки та базові засади і заходи її забезпечення для підприємств автомобільного транспорту. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)». Київ, 2020. 225 с.

Levkovets N., Ilchenko V., Boiko S., Masalitina V., Tesliuk N. Risk-Oriented Approach to Financial Security of Motor Transport Enterprises. In Explore Business, Technology Opportunities and Challenges after the Covid-19 Pandemic. Edited by B. Alareeni and A. Hamdan. Lecture Notes in Networks and Systems. 2023. Cham: Springer, vol. 495. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_91

Бюджетна декларація на 2025—2027 роки. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-skhvalennia-biudzhetnoi-deklaratsii-na-20252027-roky-a751 (дата звернення: 20.12.2024).

Штефанич Д, Дячун О. Управління продажем, його функції та об'єктна орієнтація. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2016. №2. С.124-132.

Dyachun O,, Radynskiy S. (2019) Suchasni problemy upravlinnia prodazhem [Current problems of management for sale]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava ‒ Socio-economic problems and the state, vol. 20, no. 1, pp. 107-117.

Buzhymska K. (2022) Orhanizatsiia efektyvnoi systemy upravlinnia prodazhamy na vyrobnycho-torhovelnomu pidpryiemstvi [Organization of an effective sales management system at the production and trading enterprise]. Pidpryiemnytstvo i torhivlia ‒ Entrepreneurship and Trade, vol. 33, pp. 24-30. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1256-2022-33-03

Mishchuk I. P., Zaloga N. I., Lunov Y. T., Yackovchuk M. V. (2019) Upravlinnia prodazhamy yak instrument aktyvizatsii diialnosti spetsializovanykh mahazyniv: aktualnist, zmist, napriamy realizatsii [Sales management as a tool of revitalization of specialized stores activities: actuality, content, areas of implementation]. Pidpryiemnytstvo i torhivlia ‒ Entrepreneurship and Trade, vol. 25, pp. 5-14. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1256-2019-25-01

Serhiienko O. A., Mashchenko M. A., Shvets A. D. (2024) Analiz marketynhovykh instrumentiv udoskonalennia stratehii upravlinnia prodazhamy kompanii [Analysis of marketing tools for improving the company's sales management strategy]. Efektyvna ekonomika ‒ Efficient economy, vol. 1. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.23

Dyachun O., Radynskiy S. (2018) Osoblyvosti upravlinnia prodazhamy na zarubizhnykh rynkakh [Features of sales management in foreign markets]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava ‒ Socio-economic problems and the state, vol. 18, no. 1, pp. 175-185.

Matsiuk N. O. (2015) Upravlinnia prodazhamy torhovelnoho pidpryiemstva z vykorystanniam intehrovanoho AVS-R/S-XYZ-analizu [Sales management of a trading enterprise using integrated ABC-R/S-XYZ analysis]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky ‒ Bulletin of Khmelnytsky National University. Economic Sciences, vol. 3 (2), pp. 70-79.

Timchenko O. D. (2021) Otsinka efektyvnosti upravlinnia prodazhamy pidpryiemstva torhivli [Assessment of the effectiveness of sales management of a trading enterprise]. Biznes Inform – Business Inform, vol. 6, pp. 184-189. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-6-184-189

Kovinko O. M., Polishchuk I. I., Ivanitska I. V. (2015) Otsinka upravlinnia prodazhem na vyrobnychomu pidpryiemstvi [Assessment of sales management at a manufacturing enterprise]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia : Ekonomichni nauky – Scientific Bulletin of Kherson State University. Series: Economic Sciences, vol. 13 (1), pp. 96-99.

Artiukh T. M., Yaheliuk S. V., Arkhipov V. V. (2022) Upravlinnia asortymentom ta prodazhem kopiiuvalnoi tekhniky [Assortment management and sales of copying equipment]. Tovaroznavchyi visnyk – Commodity Bulletin, vol. 15 (1), pp. 21-30. https://doi.org/10.36910/6775-2310-5283-2022-15-2

Beztelesna L. I., Malchyk M. V., Vasyliv V. B. (2022) Osoblyvosti realizatsii upravlinnia prodazhem osvitnikh prohram zakladamy vyshchoi osvity [Peculiarities of implementing management of sales of educational programs by institutions of higher education]. Biznes Inform – Business Inform, vol. 6, pp. 129-137. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-6-129-137.

Ivanechko N. R., Okonskyi M. V. (2023.) Upravlinnia prodazhamy u sferi posluh [Sales management in the service sector]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk – Galician Economic Bulletin. vol. 85, no. 6, pp. 167–173. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167

Hryhorash T. F., Sahlo K. C. (2024) Vplyv viiny na sferu vantazhnykh perevezen Ukrainy [The impact of the war on the freight transportation industry in Ukraine]. Efektyvna ekonomika ‒ Efficient economy, vol. 3. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.3.89

Hnedina K. V., Nahornyi P. V. (2023) Rynok vantazhnykh perevezen v Ukraini: analiz suchasnoho stanu, vyklyky voiennoho chasu ta perspektyvy rozvytku [Freight transportation market in Ukraine: analysis of the current state, challenges of wartime and development prospects]. Pidpryiemnytstvo i torhivlia ‒ Entrepreneurship and Trade, vol. 38, pp. 19-28. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-1256-2023-38-03

Luchnykova T. (2022) Mizhnarodni vantazhni perevezennia terytoriieiu Ukrainy v umovakh viiny [International cargo transportation through the territory of Ukraine in wartime]. Tovary i rynky ‒ Goods and markets, vol. 3, pp. 37-46. DOI: https://doi.org/10.31617/2.2022(43)03

Levkovets N. P. (2020) Identyfikatsiia stanu ekonomichnoi bezpeky ta bazovi zasady i zakhody yii zabezpechennia dlia pidpryiemstv avtomobilnoho transportu [Identification of the state of economic security and basic principles and measures to ensure it for road transport enterprises]: dys….kand. econ. nauk : 08.00.04. Kyiv, 225 p.

Levkovets N., Ilchenko V., Boiko S., Masalitina V., Tesliuk N. (2023) Risk-Oriented Approach to Financial Security of Motor Transport Enterprises. In Explore Business, Technology Opportunities and Challenges after the Covid-19 Pandemic. Edited by B. Alareeni and A. Hamdan. Lecture Notes in Networks and Systems. Cham: Springer, vol. 495. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_91

Biudzhetna deklaratsiia na 2025—2027 roky [Budget declaration for 2025-2027]. Available at: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-skhvalennia-biudzhetnoi-deklaratsii-na-20252027-roky-a751 (accessed December 20, 2024).

Shtefanych D, Diachun O. (2019) Upravlinnia prodazhem, yoho funktsii ta obiektna oriientatsiia [Sales management, its functions and object orientation]. Visnyk Ternopilskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu ‒ Bulletin of Ternopil National Economic University, vol. 2, pp. 124-132.

Переглядів статті: 8
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2024-11-25
Як цитувати
Заяц, О., & Височило, О. (2024). УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. Економіка та суспільство, (69). вилучено із https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5212
Розділ
МАРКЕТИНГ