ІННОВАЦІЙНІ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • Тетяна Марусей Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0002-1018-702X
  • Вероніка Буторіна Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0002-6657-5718
  • Наталія Славіна Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0002-3761-9865
Ключові слова: інновація, комунікації, бізнес-комунікації, ділові комунікації, цифрові комунікації, маркетинг, туризм, готельно-ресторанні підприємства

Анотація

У статті розглядаються інноваційні бізнес-комунікації в маркетинговій діяльності туристичних та готельно-ресторанних підприємств. Проведено теоретичний аналіз та визначено ключові аспекти ефективних бізнес-комунікацій. Доведено, що сучасна маркетингова діяльність туристичних та готельно-ресторанних підприємств активно трансформується під впливом цифровізації та змін у поведінці споживачів, сучасні бізнес-комунікації стають багатоканальними, персоналізованими та технологічно насиченими, тому завдяки розвитку цифрових технологій, підприємства можуть підвищувати рівень залучення клієнтів, забезпечувати якісний клієнтський досвід та збільшувати прибутковість. Крім того, стаття включає дослідження бізнес-комунікацій, що використовуються в сучасній бізнес-практиці для взаємодії зі споживачами та іншими стейкхолдерами: цифрові бізнес-комунікації, персоналізовані бізнес-комунікації, інноваційні технології у бізнес-комунікаціях, омніканальні комунікації, управління репутацією та відгуками.

Посилання

Лавриненко С. О., Зелінська А. М., Бездітко О. Є. Бізнес-комунікації та їх інноваційність в системі менеджменту підприємства. URL:

https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2232/2155.

DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-41

Назаренко С., Матюшенко Н. Вплив внутрішніх комунікацій на ефективність діяльності підприємств. Економіка та суспільство. 2023. № 56. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-92

Петропавловська С. Є., Ковтун К. Ю. Маркетингові комунікації в мережі інтернет як іноваційний інструмент стратегії просування. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». 2021. № 2–2 (104). С. 78–83. DOI: https://doi.org/10.37734/2409-6873-2021-2-2-11

Сизонов Д. Ю. Нова медійна фразеологія в бізнес-комунікації. Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. 2015. Вип. 31. С. 44-56.

Федина С. М. Бізнес-комунікації. Суми: Сумський державний університет, 2020. 113 с.

Чекштуріна В., Зима О. Актуальні формати бізнес комунікацій початку ХХІ cт. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream.pdf

Шавкун І. Г. Ділова комунікація : сутність та типологізація. Гуманітарний вісник ЗДІА. 2009. Вип. 38. С. 67-74.

Шульгіна Л. М. Бізнес-комунікації. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. 151 с.

Lavrynenko, S. O., Zelinska, A. M., Bezditko, O. E. Biznes-komunikatsiyi ta yikh innovatsiynistʹ v systemi menedzhmentu pidpryyemstva Business communications and their innovativeness in the enterprise management system. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2232/2155. DOI: https://doi.org/ 10.32782/2524-0072/2023-48-41 [in Ukrainian].

Nazarenko, S., Matiushenko, N. (2023). Vplyv vnutrishnikh komunikatsii na efektyvnist diialnosti pidpryiemstv [The influence of internal communications on the efficiency of enterprises]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-92 [in Ukrainian].

Petropavlovska, S. Ie., Kovtun, K. Iu. (2021). Marketynhovi komunikatsii v merezhi internet yak inovatsiinyi instrument stratehii prosuvannia [Marketing communications on the Internet as an innovative tool of promotion strategy]. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. Seriia «Ekonomichni nauky» – Scientific Bulletin of the Poltava University of Economics and Trade. Series «Economic Sciences». DOI: https://doi.org/10.3 7734/2409-6873-2021-2-2-11 [in Ukrainian].

Syzonov, D. Yu. (2015) Nova mediyna frazeolohiya v biznes-komunikatsiyi New media phraseology in business communication. Actual problems of Ukrainian linguistics: theory and practice. Vol. 31. Р.44–56 [in Ukrainian].

Fedyna, S.M. (2020) Biznes-komunikatsiyi Business communications. Sumy: Sumy State University. 113 p. [in Ukrainian].

Chekshturina, V., Zyma O. (2018) Aktualʹni formaty biznes komunikatsiy pochatku ХХІ ct. Current formats of business communications at the beginning of the 21st century  URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream.pdf

Shavkun, I. H. (2009). Dilova komunikatsiia: sutnist ta typolohizatsiia [Business communication: essence and typology]. Humanitarnyi visnyk Zaporizkoi derzhavnoi inzhenernoi akademii: Zb. nauk. pr., vol. 38, рр. 67–74. (in Ukrainian)

Shulhina, L. M. (2023) Biznes-komunikatsii [Business communications]. Kyiv: Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. 151 р. [in Ukrainian].

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-11-25
Як цитувати
Марусей, Т., Буторіна, В., & Славіна, Н. (2024). ІННОВАЦІЙНІ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, (69). вилучено із https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5165
Розділ
МАРКЕТИНГ