ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ СЕРВІСНОЇ КУЛЬТУРИ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Анотація
У статті розглядаються питання ефективного формування та розвитку клієнтської сервісної культури в аграрних підприємствах, її вплив на економічні показники компаній, конкурентні переваги компаній, що приділяють значно більшу увагу клієнтському сервісу, перед іншими компаніями. Описуються інструменти та методи, що допомагають компаніям розвивати сервісну культуру, зовнішні та внутрішні фактори, що сприяють або заважають формуванню дійсно сервісних компаній. В статті показано, що каталізатором розвитку сервісної клієнтської культури являються саме цифрові інструменти ведення бізнесу, зокрема системи управління відносин з клієнтами (CRM), ефективний маркетинг та спільні культурні цінності співробітників. Приділяється значна увага наданню людських якостей бренду компанії (індивідуальність бренду). Також показано фактори, що дозволяють компаніям рости та масштабуватись в умовах сучасної економіки.
Посилання
Грідін О. В. Особливості та чинники формування ефективної кадрової політики підприємств аграрної сфери економіки. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2021. Випуск 41. С. 22-26. DOI: 10.32999/ksu2307-8030/2021-41-4
Миронова О., Мазоренко О. Організаційна культура як фактор мотивації персоналу в умовах військового стану. Економіка та суспільство. 2023. № 52. DOI: 10.32782/2524-0072/2023-52-6
Сервісна культура в компанії: як власнику її створити? Дискусія. URL: https://mind.ua/education/656-servisna-kultura-v-kompaniyi-yak-vlasniku-yiyi-stvoriti-diskusiya
Мулярчук Л. М. Організація діяльності сервісних підприємств та розвиток ринку сервісних послуг. Інвестиції: практика та досвід. 2011. С. 75-79. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/21_2011/21.pdf (дата звернення 03.11.2024)
Андросова О. Ф. Стратегія формування ефективної корпоративної культури підприємств машинобудування: теорія і практика в умовах мінливого середовища. Національний університет «Запорізька політехніка». Монографії. 2019. URL: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5622 (дата звернення 05.11.2024)
Сергійчук Н. Зберігайте дистанцію! Правила субординації на робочому місці. Медіаплатформа про роботу та життя: веб сайт. URL: https://budni.robota.ua/career/subordynatsiya-na-robochomu-mistsi (дата звернення 07.11.2024)
Сологуб Д. Що таке бренд та яке його призначення? Веб сайт. URL: https://contentwriter.com.ua/shcho-take-brend/#1 (дата звернення 08.11.2024)
Aaker, J.L., Fournier, S. A brand as a character, a partner and a person: three perspectives on the question of brand personality, on F.R. Kardes and Mita, S. (Eds) Advances in Consumer Research, Association for Consumer Research, Provo, UT, 391-395.
URL:https://www.researchgate.net/publication/285758777_A_brand_as_a_character_a_partner_and_a_person_Three_perspectives_on_the_question_of_brand_personality (дата звернення 12.11.2024)
Gridin O. IN. Peculiarities and factors of formation of an effective personnel policy of enterprises in the agrarian sector of the economy. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series "Economic Sciences" 2021. Issue 41. P. 22-26. DOI: 10.32999/ksu2307-8030/2021-41-4
Myronova O., Mazorenko O. Organizational culture as a factor in personnel motivation under martial law. Economy and society. 2023. No. 52. DOI: 10.32782/2524-0072/2023-52-6.
Servisna kultura v kompanii: yak vlasnyku yii stvoryty? Dyskusiia. https://mind.ua/education/656-servisna-kultura-v-kompaniyi-yak-vlasniku-yiyi-stvoriti-diskusiya (accessed November 02, 2024)
Mulyarchuk L. M. Organization of activities of service enterprises and development of the market of service services. Journal of investments. Practice and experience. 2011. S. 75-79.
URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/21_2011/21.pdf (accessed November 3, 2024)
Androsova, O. F. The strategy of forming an effective corporate culture of machine-building enterprises: theory and practice in the conditions of a changing environment. Zaporizhia Polytechnic National University. Monographs of the department O and F. 2019. URL: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5622 (accessed November 5, 2024)
Serhiychuk N. Keep your distance! Rules of subordination in the workplace. Media platform about work and life: website. URL: https://budni.robota.ua/career/subordynastiya-na-robochomu-mistsi (accessed November 7, 2024)
Sologub D. What is a brand and what is its purpose? Web site. URL: https://contentwriter.com.ua/shcho-take-brend/#1 (accessed November 8, 2024)
Aaker, J.L., Fournier, S. A brand as a character, a partner and a person: three perspectives on the question of brand personality, on F.R. Kardes and Mita, S. (Eds) Advances in Consumer Research, Association for Consumer Research, Provo, UT, 391-395. URL: https://www.researchgate.net/publication/285758777_A_brand_as_a_character_a_partner_and_a_person_Three_perspectives_on_the_question_of_brand_personality (accessed November 12, 2024)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.