АДАПТИВНІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ: ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ І ТУРИСТИЧНИХ ПОТОКІВ
Анотація
У статті розглядаються адаптивні стратегії маркетингу територій як важливий інструмент для сталого економічного розвитку регіонів в умовах глобалізації та конкуренції. Метою дослідження є створення комплексної моделі, яка враховує соціально-економічні, культурні та екологічні аспекти для залучення інвестицій і туристичних потоків. Аналіз показує, що соціально-економічні фактори, культурна спадщина та екологічні ініціативи є критично важливими для успіху маркетингових стратегій. Дослідження міжнародного досвіду і крос-культурний аналіз дозволяють виявити ефективні практики. Результати вказують на необхідність залучення місцевих громад у процес прийняття рішень для формування адаптивних стратегій. Стаття містить рекомендації щодо практичної імплементації стратегій, спрямованих на покращення регіонального розвитку
Посилання
Підвальна О.Г. Богуславська С.І. Оцінка економічного впливу індустрії туризму регіону: мультиплікативний ефект. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2021. Том 32 (71). № 3. С. 85–89.
Сливенко В. А. Тенденції та проблеми розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Світове господарствоі міжнародні економічні відносини. 2014. Вип. 6. С. 80–84.
Laoute C., Bouchra A. Territorial marketing as a tool for territorial attractiveness: literature review. Moroccan Journal of Research in Management and Marketing. 2024. Vol. 16, № 1. DOI: https://doi.org/10.48376/IMIST.PRSM/remarem-v16i1.48814
Sharpley R., Telfer D. Tourism and development: concepts and issues. Clevedon: Channel View Publications. 2014. 568 p. DOI: https://doi.org/10.1108/JTF-09-2017-066
Āzena L., Keišs S. Specifics of territorial marketing strategy planning. European integration studies. 2009. Vol. 3. https://eis.ktu.lt/index.php/EIS/article/view/25738
Разінькова М.Ю. Міжнародний туризм і його вплив на розвиток міжнародної економіки. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 3, С. 32–36.
Antonakakis N., Dragouni M., Eeckels B. The tourism and economic growth enigma: examining anambiguous relationship through multiple prisms. Journal of Travel Research. 2019. Vol. 58 (1), рр. 3–24. DOI: https://doi.org/10.1177/0047287517744671
Pidvalʹna O.H., Bohuslavsʹka S.I. (2021) Otsinka ekonomichnoho vplyvu industriyi turyzmu rehionu: mulʹtyplikatyvnyy efekt. [Assessment of the economic impact of the tourismindustry in the region: the multiplicative effect]. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadsʹkoho. Seriya: Ekonomika i upravlinnya, vol. 32 (71), no. 3, pp. 85–89.
Slyvenko V.A. (2014) Tendentsiyi ta problemy rozvytku mizhnarodnoho turyzmu na suchasnomu etapi [Trends and problems of international tourism development at the current stage]. Visnyk Dnipropetrovs'koho universytetu. Seriia: Svitove hospodarstvo i mizhnarodni ekonomichni vidnosyny, vol. 6, pp. 80–84.
Laoute C., Bouchra A. (2024) Territorial marketing as a tool for territorial attractiveness: literature review. Moroccan Journal of Research in Management and Marketing. Vol. 16, no. 1. DOI: https://doi.org/10.48376/IMIST.PRSM/remarem-v16i1.48814
Sharpley R., Telfer D. (2014) Tourism and development: concepts and issues, Channel View Publications, Clevedon, UK. 568 p. DOI: https://doi.org/10.1108/JTF-09-2017-066
Āzena L., Keišs S. (2009) Specifics of territorial marketing strategy planning. European integration studies. Vol. 3. Available at: https://eis.ktu.lt/index.php/EIS/article/view/25738
Razinkova, M.Yu. (2020) Mizhnarodnyy turyzm i yoho vplyvna rozvytok mizhnarodnoyi ekonomiky [International tourism andits impact on the development of the international economy]. Investments: practice and experience, vol. 3, рр. 32–36.
Antonakakis N., Dragouni M., Eeckels B. (2019) The tourism and economic growth enigma: examining anambiguous relationship through multiple prisms, Journal of Travel Research, vol. 58, pp. 3–24. DOI: https://doi.org/10.1177/0047287517744671
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.