МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА
Анотація
У статті розглянуто процеси оцифровування таких складових маркетингу як товар, логістика, ринок та споживач; визначено особливості часових аспектів оцифровування таких сегментів маркетингової товарної політики як В2В та В2С. Відзначено, що сучасному бізнесу соцмережі варто розглядати як оцифрований ринок В2С зі всіма його атрибутами і підприємству доцільно у якості об'єктів своїх досліджень і моніторингу мати певні мікрогрупи, тобто інфлюєнсерів. Наведено дані про характер і темпи оцифровування логістичних структур різних типів і масштабів як в світі так і в Україні. Окреслено, що «цифра» актуалізувала фактор часу, оскільки цифрові технології дозволяють дуже швидко бачити зміни у вподобаннях, настроях, тенденціях і трендах споживачів і їхньої поведінки, що, в свою чергу, вимагає гнучкості від логістичних систем. Підкреслено важливість гармонізації в часі оцифровування таких категорій як товар, логістика та споживач.
Посилання
Федорова Т. Сучасні бізнес-моделі компаній-посередників на ринку В2В. Вісник соціально-економічних досліджень. 2018. №4 (68). С. 193–202.
Литовченко I. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі. Вісник соціально-економічних досліджень. 2011. № 41(2). С. 76–83.
Якубовська Н.В., Стрільчук Р.М., Коханевич Т.П. Продуктові мікроінновації як результат колаборації цифрового суспільства та поведінкової економіки. Інфраструктура ринку. 2022. № 68. С. 175–179. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/68_2022/33.pdf
Чухрай Н.І., Данилович Т.Б. Особливості маркетингу продуктових інновацій. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2007. № 605. С. 162–168.
Гринкевич С.С., Сорокіна Ж.Д., Сітарчук М.А. Таргетована реклама у соціальних мережах: її популярність та ефективність. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2021. № 17(2). С. 115–123.
Johannes Kern. Digital transformation of logistics: an overview of technologies and the status of their implementation. Digital transformation of logistics. 2021. Рр. 361–403. URL: https://www.researchgate.net/publication/350570671_The_Digital_Transformation_of_Logistics_A_Review_About_Technologies_and_their_Implementation_Status
Vladimir Ilin, Dragan Simiс, Nenad Sauliс. Logistics industry 4.0: challenges and opportunities. 4th Logistics International Conference. Belgrade, Serbia, May 23-25. 2019. Рр. 293-301. URL: https://logic.sf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/LOGIC_2019_ID_33.pdf
Лісіца В.В., Михайленко О.М., Ротенберг О.В. Цифрові ланцюги поставок: технології, тенденції та напрями розвитку. Причорноморські економічні студії. 2023. № 81. С. 99–106. URL: http://bses.in.ua/journals/2023/81_2023/19.pdf
Гуржій Н., Гавран В., Сапотніцька Н. Цифрові технології та їхній вплив на управління логістичними процесами підприємств. Економіка та суспільство. 2023. № 55. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-20
Fedorova T. (2018) Suchasni biznes-modeli kompanii-poserednykiv na rynku V2V [Modern business models of intermediary companies in the B2B market]. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen – Herald of socio-economic research, vol. 4(68), pp. 193–202.
Lytovchenko I. L. (2011) Marketynhovi doslidzhennia rynku V2V v Internet-seredovyshchi [Marketing – Herald of socio-economic research research of the B2B market in the Internet environment]. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, vol. 41(2), pp. 76–83.
Yakubovska N.V., Strilchuk R.M., Kokhanevych T.P. (2022) Produktovi mikroinnovatsii yak rezultat kolaboratsii tsyfrovoho suspilstva ta povedinkovoi ekonomiky [Product micro-innovations as a result of collaboration between digital society and behavioral economy]. Infrastruktura rynku – Market infrastructure, vol. 68, pp. 175–179. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/68_2022/33.pdf
Chukhrai N.I., Danylovych T.B. (2007) Osoblyvosti marketynhu produktovykh innovatsii [Features of marketing of product innovations]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» – Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic", vol. 605, pp. 162–168.
Hrynkevych S.S., Sorokina Zh.D., Sitarchuk M.A. (2021) Tarhetovana reklama u sotsialnykh merezhakh: yii populiarnist ta efektyvnist [Targeted advertising in social networks: its popularity and effectiveness]. Aktualni problemy rozvytku ekonomiky rehionu – Actual problems of the development of the economy of the region, vol. 17(2), pp. 115–123.
Johannes Kern (2021) Digital transformation of logistics: an overview of technologies and the status of their implementation. Digital transformation of logistics. pp. 361–403. Available at: https://www.researchgate.net/publication/350570671_The_Digital_Transformation_of_Logistics_A_Review_About_Technologies_and_their_Implementation_Status
Vladimir Ilin, Dragan Simis, Nenad Saulis (2019) Logistics industry 4.0: challenges and opportunities. 4th Logistics International Conference. Belgrade, Serbia, May 23-25, pp. 293–301. Available at: https://logic.sf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/LOGIC_2019_ID_33.pdf
Lisitsa V.V., Mykhailenko O.M., Rotenberh O.V. (2023) Tsyfrovi lantsiuhy postavok: tekhnolohii, tendentsii ta napriamy rozvytku [Digital supply chains: technologies, trends and directions of development]. Prychornomorski ekonomichni studii – Black Sea Economic Studies, vol. 81, pp. 99–106. Available at: http://bses.in.ua/journals/2023/81_2023/19.pdf
Hurzhii N., Havran V., Sapotnitska N. (2023) Tsyfrovi tekhnolohii ta yikhnii vplyv na upravlinnia lohistychnymy protsesamy pidpryiemstv [Digital technologies and their influence on the management of logistics processes of enterprises]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 55. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-20
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.