УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

Ключові слова: діяльність, інформація, комунікація, підприємство, інформаційна діяльність, інновація, розвиток, управління

Анотація

Найважливішим стратегічним ресурсом будь-якої бізнес-структури є інформація та комунікація. Зважаючи на те, інфокомунікаційна діяльність є невід'ємною частиною функціонування і запорукою успіху підприємства в умовах інноваційного розвитку. В статті досліджено значення володіння інформацією та комунікаціями в бізнес-структурі, чинники впливу на них. Відсутність необхідної інформації породжує невизначеність. Бізнес на певному етапі свого розвитку стає не достатньо керованим. При нестачі необхідної інформації в зручні формі виявляється надлишок інформації, що надходить із різних підсистем і яку важко зіставляти. Крім того, нерідко відсутнє стратегічне планування з ефективним контролем. Тому для успішного розвитку підприємства потрібна комплексна система управління , зокрема інформацією та комунікаціями, яка об’єднуватиме всі аспекти менеджменту. Це не лише технологічні завдання. Виокремлено проблеми постановки регулярного менеджменту і проблеми вибору та порядку введення інфокомунікаційної системи. Оскільки бізнес-структури є відкритими системами і обмінюються повідомленнями із зовнішнім середовищем. Обгрунтовано важливість інфокомунікаційної діяльності. Частина бізнес-процесів реалізується за рахунок організації системи як дистанційного доступу, так і дистанційної участі. Це і обумовлює необхідність удосконалення підходів до управління інфокомунікаційною діяльністю бізнес-структури, що пов'язано з процесами надання, передачі, зберігання, видалення, оцінки даних і повідомлень про об'єкти. Разом з тим, роль інфокомунікаційної діяльності в сучасних умовах зростає. Обсяг повідомлень, що надходять компанією повинні бути оброблені, відповідно розширюються канали передачі інформації. Це вимагає належної уваги до процесів управління інформацією та комунікацією. В умовах сьогодення існує досить багато різних програм для автоматизації бізнес-процесів, але програми – це не головне. Головний акцент при реалізації проекту інфокомунікаційної системи треба робити на технічну підтримку продуктів фахівцями, які знають всі особливості систем керування та мають чітке уявлення про організації бізнес-процесів на українських підприємствах. На основі аналізу поняття інформації, ролі і призначення інформаційних ресурсів, взаємодії інформаційних систем на різних рівнях підприємств, існуючих теоретичних положень, методичних підходів та практичних рекомендацій з проектування, функціонування й удосконалення автоматизованих систем, загальних тенденцій їх розвитку, розроблено систему принципів, яка складається з трьох груп: побудови, функціонування і розвитку інфокомунікаційних систем в управлінні підприємством. Зазначені принципи забезпечуються теоретичними положеннями і методичними підходами щодо процесів створення, функціонування і розвитку інфокомунікаційних систем на всіх стадіях їх життєвого циклу.

Посилання

Bilyk, I. I., & Kolissnyk, V. S. (2023). Vplyv sotsiialnykh media na povedinku spozhyvachiv: Analiz trendiv ta vyklykiv [The Impact of Social Media on Consumer Behavior: Analysis of Trends and Challenges]. Aktualʹni problemy rozvytku ekonomiky rehionu, vol. 1(19), pp. 143–152. DOI:https://doi.org/10.15330/apred.1.19.143-152

Shreya Mane (2022) Theoretical Aspects on Digital Communication Technologies. International Journal of All Research Education and Scientific Methods (IJARESM), Volume 10, Issue 12, December-2022. Р. 196–203. Available at: https://www.researchgate.net/publication/366065967_Theoretical_Aspects_on_Digital_Communication_Technologies

Honcharuk I.V., Tomashuk I.V. (2023) Vplyv innovatsiinykh protsesiv na pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [Influence of innovative processes on increase of competitiveness of agricultural enterprises]. Economy, finances, management: topical issues of science and practical activity, no. 1(63), pp. 30-47. DOI: 10.37128/2411-4413-2023-1-3.

Hobov D. A. Suchasne rozuminnya biznes-analizu ta yoho skladovykh v IT-proektakh. [Modern understanding of business analysis and its components in IT projects.]

URL:https://www.researchgate.net/publication/346106407_Sucasne_rozuminna_biznesanalizu_ta_jogo_skladovih_v_IT-proektah.

Білик І. І., Колісник В. С. Вплив соціальних медіа на поведінку споживачів: аналіз трендів та викликів. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2023. №1(19). C. 143–152. DOI:https://doi.org/10.15330/apred.1.19.143-152

Shreya Mane (2022) Theoretical Aspects on Digital Communication Technologies. International Journal of All Research Education and Scientific Methods (IJARESM), Volume 10, Issue 12, December-2022. Р. 196-203. URL: https://www.researchgate.net/publication/366065967_Theoretical

Гончарук І.В., Томашук І.В. Вплив інноваційних процесів на підвищення конкурентоспроможності підприємств. Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2023. № 1 (63). С. 30–47. DOI: 10.37128/2411-4413-2023-1-3.

Гобов Д. А. Сучасне розуміння бізнес-аналізу та його складових в ІТ-проектах. URL: https://www.researchgate.net/publication/346106407_Sucasne_rozuminna_biznes-analizu_ta_jogo_skladovih_v_ITproektah (дата звернення 15.09.2024).

Переглядів статті: 2
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Гнилянська, Л., Шпак, Ю., & Демчук, А. (2024). УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ . Економіка та суспільство, (66). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-45
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ