ВПЛИВ КОНВЕРГЕНТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена тим фактом, що конвергентні технології можуть бути потужним інструментом оптимізації та покращення управління бізнес-процесами туристичного підприємства. Це дозволяє йому підвищити їх конкурентоспроможність на ринку. Стаття спрямована на визначення специфіки впливу конвергентних технологій на управління бізнес-процесами туристичного підприємства. В межах дослідження звернуто увагу на той факт, що вплив конвергентних технологій на управління бізнес-процесами туристичного підприємства полягає у створенні цілої низки переваг, які можуть значно покращити його ефективність та конкурентоспроможність. Доведено, що вплив конвергентних технологій на управління бізнес-процесами призводить до синтезу змін у механізмах, які становлять основу контролю за ресурсами та даними, та спрямовують управлінський вплив. Конвергентні технології впливають на ключові аспекти функціонування туристичного підприємства через створення інтегрованих управлінських платформ та систем управління клієнтським досвідом. Вони також сприяють підвищенню продуктивності та ефективності основної діяльності та прийняття рішень на основі даних, а також покращують управління ризиками та безпекою. Зроблено висновок, що конвергентні технології, шляхом створення єдиної інтегрованої системи, об'єднують різні технології, сервіси та дані. Це сприяє покращенню комунікації та взаємодії між різними бізнес-процесами підприємства. Зроблено висновок, що конвергентні технології дозволяють оптимізувати та автоматизувати процеси прийняття рішень шляхом використання аналітичних методів та даних. Це дозволяє підприємству приймати більш обґрунтовані та стратегічні рішення. Зроблено висновок, що конвергентні технології спрощують процеси взаємодії з клієнтами та забезпечують їм зручний доступ до інформації про послуги та продукти підприємства, що сприяє покращенню клієнтського досвіду та збільшенню задоволеності клієнтів. За результатами дослідження доведено, що використання конвергентних технологій дозволяє підприємствам бути більш гнучкими, ефективними та конкурентоспроможними на ринку туризму, що відображається у їх здатності задовольняти потреби та очікування сучасних клієнтів. Враховуючи наведені вище положення, продовження досліджень в цьому напрямку може включати глибше вивчення конкретних впливів конвергентних технологій на різні аспекти управління туристичними підприємствами, розробку стратегій впровадження таких технологій з урахуванням специфіки сфери туризму, а також аналіз їхнього впливу на зміни в ринковій динаміці та конкурентному середовищі.
Посилання
Yesipova K.A. (2012) Upravlinnya biznes-protsesamy turystychnykh pidpryyemstv [Management of business processes of tourist enterprises]. Ekonomichni nauky. Ser.: Ekonomika ta menedzhment – Economic sciences. Ser.: Economics and management, no. 9(1.1), pp. 111–120.
Bakalo N., Hryshko V. (2020) Osoblyvosti upravlinnya ta modelyuvannya biznes-protsesiv turystychnykh pidpryyemstv [Peculiarities of management and modeling of business processes of tourist enterprises]. Ekonomika i rehion – Economy and the region, no. 4(79), pp. 54–61.
Kushniruk V., Velychko O., Kovalʹ O. (2023) Upravlinnya biznes-protsesamy v hotelʹno-restorannomu biznesi [Management of business processes in the hotel and restaurant business]. Ekonomika ta suspilʹstvo – Economy and society, no. 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-65 (accessed: 14.12.2023)
Kunayev A. YU. (2017) Otsinka efektyvnosti biznes-protsesiv pid chas diahnostuvannya efektyvnosti menedzhmentu mashynobudivnoho pidpryyemstva [Evaluation of the efficiency of business processes during the diagnosis of the management efficiency of a machine-building enterprise]. Ekonomichnyy visnyk Zaporizʹkoyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi – Economic Bulletin of the Zaporizhzhya State Engineering Academy, no. 2(1), pp. 117–125.
Chang H-F., Wu S-H., Chen J., Ke C-H. (2021) Evaluating Business Model for Hotel Industry by Grey-TOPSIS. Journal of Risk and Financial Management, no 14(12), pp. 606.
Senkiv M., Tserklevych V. (2021) Prerequisites of development of an accessible tourism for everyone in the European Union, Journal of Geology, Geography and Geoecology, no. 30(3), pp. 562–570.
Tur O.V., Matusevych A.S. (2018) Upravlinnya biznes-protsesamy na pidpryyemstvi [Management of business processes at the enterprise]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, no. 6. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6415 (accessed: 17.05.2024).
Єсіпова К.А. Управління бізнес-процесами туристичних підприємств. Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент. 2012. №. 9(1.1). С. 111–120.
Бакало Н., Гришко В. Особливості управління та моделювання бізнес-процесів туристичних підприємств. Економіка і регіон. 2020. № 4(79). С. 54–61.
Кушнірук В., Величко О., Коваль О. Управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі. Економіка та суспільство, 2023. № 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-65 (дата звернення: 14.12.2023)
Кунаєв А. Ю. Оцінка ефективності бізнес-процесів під час діагностування ефективності менеджменту машинобудівного підприємства. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2017. № 2(1). С. 117–125.
Chang H-F., Wu S-H., Chen J., Ke C-H. Evaluating Business Model for Hotel Industry by Grey-TOPSIS. Journal of Risk and Financial Management. 2021. No 14(12). Р. 606.
Senkiv M., Tserklevych V. Prerequisites of development of an accessible tourism for everyone in the European Union. Journal of Geology, Geography and Geoecology, 2021. № 30(3). Р. 562–570.
Тур О.В., Матусевич А.С. Управління бізнес-процесами на підприємстві. Ефективна економіка. 2018. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6415 (дата звернення: 17.05.2024).
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.