ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЯК ДРАЙВЕР МІЖНАРОДНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Наукова стаття присвячена дослідженню дистанційного навчання як драйверу міжнародної освіти у сучасних умовах міжнародної освіти. Наведено понятійно-категоріальний апарат у сфері технологій дистанційного навчання як способу здобуття міжнародної освіти, зокрема, визначено поняття «дистанційна освіти», наведено особливості міжнародної освіти та зазначено загальні характеристики технологій дистанційного навчання. Досліджено та визначено особливості практичного застосування та нормативного регулювання дистанційної освіти в Укрраїні та зарубіжних країнах, зокрема під час правового режиму воєнного стану в Україні. Співвіднесено особливості здобуття освіти в Україні шляхом застосування дистанційних технологій з особливостями здобуття міжнародної освіти дистанційно. Виокремлено недоліки дистанційної освіти в Україні та запропоновано шляхи удосконалення її у порівнянні з міжнародним досвідом.
Посилання
Корсунська Н. О. Дистанційне навчання: підходи до реалізації / Н. О. Корсунська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць. Вінниця, 2000. С. 29–32.
Shale D. Toward a reconceptualization of distance education / D. Shale // The American Journal of Distance Education. 1988. Vol. 2(3). P. 25–35.
Keegan D. Foundations of distance eduction / D. J. Keegan. London and New York : Routledge. 3rd revised edition, 1996. 224 p.
Keegan D.J. On defining distance education / D. J. Keegan // Distance Education. 1980. № 1(1). Р. 13–26.
Онлайн-освіта вже даність: як покращити якість дистанційного навчання. Українська правда. URL: life.pravda.com.ua/columns/2021/02/18/243971/#:~:text=У%20розпал%20COVID-19%20карантин,педагогів%20був%20досвід%20викладання%20онлайн (дата звернення: 23.01.2024).
Distance learning in the world. Worldscholarshub. URL: https://worldscholarshub.com/uk/universities-with-distance-learning-in-the-world/ (дата звернення: 23.01.2024).
Polianovskyi H., Zatonatska T., Dluhopolskyi O., Liutyi I.Digital and Technological Support of Distance Learning at Universities under COVID-19 (Case of Ukraine). Revista Româneas căpentru Educaţie Multi dimensională. 2021. № 13 (4). Р. 595–613.DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/13.4/500 (дата звернення: 23.01.2024).
Rebukha L., Polishchuk V. Ukrainian Society and Сovid-19: the Influence of the Pandemic on Educational Processes in Higher School. Postmodern Openings.2020. No 11(2).Р. 120–127. DOI:: https://doi.org/10.18662/po/11.2/165 (дата звернення: 23.01.2024).
Осадча К., Осадчий В., Спірін О., Круглик В. Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами MOODLE. Молодь і ринок. 2021. No 1 (187). С. 38–43. URL:http://mir.dspu.edu.ua/article/view/228274/227419 (дата звернення: 23.01.2024).
Korsunska N. O. (2000) Dystantsiine navchannia: pidkhody do realizatsii / N. O. Korsunska // Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy : zb. nauk. prats. Vinnytsia. S. 29–32 (in Ukrainian).
Shale D. (1988) Toward a reconceptualization of distance education / D. Shale // The American Journal of Distance Education. Vol. 2(3). P. 25–35.
Keegan D. (1996) Foundations of distance eduction / D. J. Keegan. London and New York : Routledge. 3rd revised edition, 224 p.
Keegan D.J. (1980) On defining distance education / D. J. Keegan // Distance Education. № 1(1). R. 13–26.
Onlain-osvita vzhe danist: yak pokrashchyty yakist dystantsiinoho navchannia. Ukrainska pravda. [Online education is already a given: how to improve the quality of distance learning. Ukrainian Pravda]. URL: life.pravda.com.ua/columns/2021/02/18/243971/#:~:text=U%20rozpal%20COVID-19%20karantyn,pedahohiv%20buv%20dosvid%20vykladannia%20onlain (accessed: 28.12.2023) (in Ukrainian).
Distance learning in the world. Worldscholarshub. URL: https://worldscholarshub.com/uk/universities-with-distance-learning-in-the-world/ (accessed: 28.12.2023).
Polianovskyi H., Zatonatska T., Dluhopolskyi O., Liutyi I. (2021) Digital and Technological Support of Distance Learning at Universities under COVID-19 (Case of Ukraine). Revista Româneas căpentru Educaţie Multi dimensională. № 13 (4). R. 595–613. DOI:https://doi.org/10.18662/rrem/13.4/500 (accessed: 28.12.2023).
Rebukha L., Polishchuk V. (2022) Ukrainian Society and Sovid-19: the Influence of the Pandemic on Educational Processes in Higher School. Postmodern Openings. No11(2). R. 120–127. DOI: https://doi.org/10.18662/po/11.2/165 (accessed: 28.12.2023).
Osadcha K., Osadchyi V., Spirin O., Kruhlyk V. (2021) Realizatsiia indyvidualizatsii ta personalizatsii navchannia zasobamy MOODLE. Molod i rynok. [Osadcha K., Osadchiy V., Spirin O., Kruglyk V. Implementation of individualization and personalization of learning by means of MOODLE. Youth and the market]. No 1 (187). S. 38–43. URL:http://mir.dspu.edu.ua/article/view/228274/227419 (accessed: 28.12.2023) (in Ukrainian).
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.