ПРАВОВІ АСПЕКТИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Анотація
У статті досліджено правові аспекти рекламної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі з акцентом на відповідність національному законодавству та етичним стандартам. Розглянуто ключові нормативні акти, що регулюють сферу реклами, зокрема Закон України «Про рекламу», а також вимоги щодо захисту персональних даних, достовірності інформації та авторських прав. Проаналізовано ризики, пов’язані з недобросовісною та маніпулятивною рекламою, яка може шкодити споживачам і викривлювати конкурентне середовище. Наголошено на необхідності поєднання правових механізмів із міждисциплінарним підходом до контролю рекламного контенту в умовах цифровізації. Запропоновано рекомендації щодо відповідальної рекламної практики, яка сприяє формуванню довіри до закладів гостинності та їх позитивного іміджу.
Посилання
Про рекламу : закон України від 03.07.1996 р. № 271/96 ВР. URL: https://surl.li/xsfbux (дата звернення: 16.07.2025).
Лисюк, Т., Терещук, О., & Демчук, О. (2021). Інноваційні підходи до використання реклами та PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі. Економіка та суспільство, (28). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-35
Легеза, Є., Легеза, Ю. (2023). Міжнародно-правові стандарти захисту прав споживачів. Law. State. Technology, 4, 9–15. DOI: https://doi.org/10.32782/LST/2023-4-2
Коваленко Д. О., Уткіна М. С. (2021). Теоретико-правові аспекти використання реклами як об’єкта авторського права. Юридичний науковий електронний журнал, 1. С. 302-304.
Pro reklamu : zakon Ukrainy vid 03.07.1996 r. № 271/96 VR [On advertising: Law of Ukraine dated 03.07.1996 No. 271/96 Verkhovna Rada]. Available at: https://surl.li/xsfbux (accessed July 11, 2025).
Lysiuk, T., Tereshchuk, O., & Demchuk, O. (2021). Innovatsiini pidkhody do vykorystannia reklamy ta PR-tekhnolohii v hotelno-restorannomu biznesi [Innovative approaches to the use of advertising and PR technologies in the hotel and restaurant business]. Ekonomika ta suspilstvo ‒ Economy and society, vol. 28. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-35
Leheza, Ye., Leheza, Yu. (2023). Mizhnarodno-pravovi standarty zakhystu prav spozhyvachiv [International legal standards for consumer protection]. Law. State. Technology, vol. 4, pp. 9–15. DOI: https://doi.org/10.32782/LST/2023-4-2
Kovalenko D. O., Utkina M. S. (2021). Teoretyko-pravovi aspekty vykorystannia reklamy yak obiekta avtorskoho prava [Theoretical and legal aspects of the use of advertising as an object of copyright]. Yurydychnyi naukovyi elektronnyi zhurnal ‒ Legal scientific electronic journal, vol. 1, pp. 302–304.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.