ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Анотація
У сучасному бізнес-середовищі ефективне просування бренду стає необхідною умовою для залучення споживачів, зміцнення ринкових позицій та підвищення довіри до компанії. Метою статті є аналіз особливостей формування економічного механізму просування бренду організації в умовах цифровізації економіки та євроінтеграції. Визначено, що економічний механізм просування бренду включає фінансове забезпечення, цінову політику, вибір каналів збуту, комунікаційну стратегію, управління репутацією та інноваційний розвиток. Встановлено, що в умовах цифровізації економіки та євроінтеграції має базуватися на використанні сучасних технологій, адаптації до міжнародних стандартів, оптимізації фінансових ресурсів та активному управлінні репутацією. Це дозволить брендам не лише залишатися конкурентоспроможними, а й ефективно розширювати свою присутність на глобальному ринку.
Посилання
Андрощук Г. О. Роль технологічних брендів у цифровій трансформації та економічному зростанні. Наука, технології, інновації. 2021. №3. 60–68.
Вовк В., Гаврильченко О., Черкаський О. Вплив діджиталізації на формування маркетингових стратегій підприємств: використання digital-інструментів. Економіка та суспільство. 2025. №72. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-1
Гопка Л. Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління бізнесом. Економіка та управління. 2024. №4. С. 15–22.
Громова О. Є. Механізм управління ефективним формуванням та просуванням нового бренду. Актуальні питання економічних наук. 2025. №7. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14942868
Дубовик Н. А. Цифровий брендинг: інноваційні підходи в контексті трансформації українського ринку в умовах війни. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2024. №2. DOI: https://doi.org/10.57125/econp.2024.01.29.05
Закрижевська І., Нянько В., Поліщук, Ю. Інноваційні стратегії цифрового брендингу в українському бізнесі: аналіз та рекомендації. Економіка та суспільство. 2024. №60. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-31
Лисогор І., Біланенко О. Цифровий маркетинг як детермінанта активізації міжнародних бізнес-процесів торговельних підприємств. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2024. №4(40). С. 88–99. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-88-99
Подра О.П., Петришин Н.Я. Особливості розроблення та реалізації стратегії розвитку бренду підприємства в умовах євроінтеграції. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2022. № 6(2). С. 79-87.
Танасійчук А. Розробка комунікацій бренду в цифровому середовищі. Трансформаційна економіка. № 3(03). 2023. С. 45-49.
Хурдей В., Даценко В., Дронова Т., Міщенко Д., Павловська І. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії. Економічні горизонти. 2023. №1(23). С. 4–14.
Kapferer, J. N. (2008). The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term. Kogan Page Publishers.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing Management (15th ed.). Pearson Education.
Androshchuk, H. O. (2021) Rol tekhnolohichnykh brendiv u tsyfrovii transformatsii ta ekonomichnomu zrostanni [The role of technology brands in digital transformation and economic growth]. Nauka, tekhnolohii, innovatsii - Science, technology, innovation, vol. 3, рр. 60–68.
Vovk, V., Havrylchenko, O., & Cherkaskyi, O. (2025) Vplyv didzhytalizatsii na formuvannia marketynhovykh stratehii pidpryiemstv: vykorystannia digital-instrumentiv [The impact of digitalization on the formation of marketing strategies of enterprises: the use of digital tools]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and society, vol. 72. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-1
Hopka, L. (2024) Brend-menedzhment u systemi stratehichnoho upravlinnia biznesom [Brand management in the system of strategic business management]. Ekonomika ta upravlinnia - Economics and management, vol. 4, рр. 15–22.
Hromova, O. Ye. (2025) Mekhanizm upravlinnia efektyvnym formuvanniam ta prosuvanniam novoho brendu [Mechanism for managing the effective formation and promotion of a new brand]. Aktualni pytannia ekonomichnykh nauk - Current issues in economic sciences, vol. 7. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14942868
Dubovyk, N. A. (2024) Tsyfrovyi brendynh: innovatsiini pidkhody v konteksti transformatsii ukrainskoho rynku v umovakh viiny [Digital branding: innovative approaches in the context of the transformation of the Ukrainian market in wartime]. Zdobutky ekonomiky: perspektyvy ta innovatsii - Economic achievements: prospects and innovations, vol. 2. DOI: https://doi.org/10.57125/econp.2024.01.29.05
Zakryzhevska, I., Nianko, V., & Polishchuk, Yu. (2024) Innovatsiini stratehii tsyfrovoho brendynhu v ukrainskomu biznesi: analiz ta rekomendatsii [Innovative digital branding strategies in Ukrainian business: analysis and recommendations]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and society, vol. 60. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-31
Lysohor, I., & Bilanenko, O. (2024) Tsyfrovyi marketynh yak determinanta aktyvizatsii mizhnarodnykh biznes-protsesiv torhovelnykh pidpryiemstv [Digital marketing as a determinant of the activation of international business processes of trading enterprises]. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia - Problems and prospects of economics and management, vol. 4(40), рр. 88–99. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-88-99
Podra, O.P., Petryshyn, N.Ia. (2022) Osoblyvosti rozroblennia ta realizatsii stratehii rozvytku brendu pidpryiemstva v umovakh yevrointehratsii [Features of developing and implementing a brand development strategy for an enterprise in the context of European integration]. Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku - Management and entrepreneurship in Ukraine: stages of formation and development problems, vol. 6(2), рр. 79-87.
Tanasiichuk, A. (2023) Rozrobka komunikatsii brendu v tsyfrovomu seredovyshchi [Developing brand communications in the digital environment]. Transformatsiina ekonomika - Transformational economy, vol. 3(03), рр. 45-49.
Khurdei, V., Datsenko, V., Dronova, T., Mishchenko, D., & Pavlovska, I. (2023) Formuvannia marketynhovoi stratehii upravlinnia brendom kompanii [Formation of a marketing strategy for managing a company's brand]. Ekonomichni horyzonty - Economic horizons. vol. 1(23). pp. 4–14.
Kapferer, J. N. (2008). The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term. Kogan Page Publishers.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing Management (15th ed.). Pearson Education.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.