ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ НА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ
Анотація
Статтю присвячено дослідженню впливу цифрових інновацій на розвиток маркетингових стратегій українських компаній, що є важливим аспектом сучасного бізнес-середовища. Актуальність теми зумовлена необхідністю адаптації українських компаній до швидких змін у цифровому середовищі, де інноваційні технології стають важливими інструментами ефективної реалізації маркетингових стратегій. Результати дослідження свідчать, що цифрові технології є вагомим елементом трансформації бізнес-процесів. Наголошено на важливості впровадження персоналізованих рішень для клієнтів, що є одним з основних напрямів у сфері маркетингу. У висновках підсумовано, що сучасні технології, зокрема цифрові інновації, значно змінюють підходи до розроблення та реалізації маркетингових стратегій українських компаній, що дозволяє підвищити їхню ефективність і зміцнити позиції на ринку, сприяючи сталому розвитку та досягненню успіху в цифровому середовищі.
Посилання
Білоус С. П., Супрун Д. А., Перепелиця Є. В. Інтеграція цифрових технологій у маркетингові процеси: виклики та перспективи. Економічний простір. 2024. № 195. С. 154–158. DOI: https://doi.org/10.30838/EP.195.154-158
Бондаренко O., Ященко M. Контент-маркетинг на підприємствах торгівлі. Scientia fructuosa. 2023. № 148 (2). С. 24–38. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2023(148)03
Голуб В. В. Вплив цифровізації на розробку маркетингової стратегії в підприємницькій діяльності. Галицький економічний вісник. 2024. Т. 86. № 1. С. 171–177. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44735 (дата звернення: 25.02.2025).
Гринько Т. В., Гвініашвілі Т. З., Малькова О. С. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації. Ефективна економіка. 2024. № 5. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.5.29
Зрибнєва І. Використання відеоконтенту в маркетингу: стратегії створення, розповсюдження та взаємодії зі споживачами. Економіка та суспільство. 2024. № 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-32
Кобець Д. Вплив діджиталізації на маркетингові стратегії на ринку B2С. Економіка та суспільство. 2023. № 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-46
Науменко М. Аналіз та аналітика великих даних в маркетингу та торгівлі конкурентного підприємства. Grail of Science. 2024. № 40. C. 117–128. DOI: https://doi.org/10.36074/grail-of-science.07.06.2024.013
Райко Д., Паймаш Г., Кролівець І. Вплив інформаційних технологій на стратегії маркетингу: аналіз тенденцій і викликів. Економіка та суспільство. 2024. № 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-109
Струнгар А. Вплив штучного інтелекту на стратегії цифрового маркетингу: поточні можливості та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2024. №62. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-160
Шостак Л., Ліпич Л., Морохова В., Миронова Н. Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємства в умовах цифрової трансформації, економіко-політичних змін та воєнного часу. Трансформаційна економіка. 2023. № 4 (04). С. 86–90. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-4-15
Штанова А. Л. Мобільні застосунки в системі мобільного маркетингу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2024. №13. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-13-04-05
Янковець Т. Мобільні технології цифрового маркетингу в електронній комерції. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2024. № 2. С. 86–100. DOI: https://doi.org/10.31617/3.2024(133)05
Chandra S., Verma S., Lim W. M., Kumar S., Donthu N. Personalization in personalized marketing: Trends and ways forward. Psychology & Marketin. 2022. № 39. P. 1529–1562.
Digital 2024: 5 Billion Social Media Users. Special reports (31 Jan. 2024). Wearesocial.com: website. URL: https://wearesocial.com/us/blog/2024/01/digital-2024-5-billion-social-media-users/ (дата звернення: 25.02.2025).
Murray A. Information Technology Law: The Law and Society. Oxford University Press, 2023. 733 р.
Smith D. Practical Marketing Essentials. Association of Marketing Leadership & Rigor, 2022. 409 р.
Bilous, S., Suprun, D., & Perepelytsia, Y. (2024). Intehratsiia tsyfrovykh tekhnolohii u marketynhovi protsesy: vyklyky ta perspektyvy [Integration of digital technologies into marketing processes: challenges and perspectives]. Ekonomichnyi prostir, no. 195, pp. 154–158. DOI: https://doi.org/10.30838/EP.195.154-158 (in Ukrainian).
Bondarenko, O., & Yashchenko, M. (2023). Kontent-marketynh na pidpryiemstvakh torhivli [Content marketing at retail enterprises]. Scientia fructuosa, vol. 148, no. 2, pp. 24–38. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2023(148)03 (in Ukrainian).
Holub, V. V. (2024). Vplyv tsyfrovyzatsii na rozrobku marketynhovoi stratehii v pidpryiemnytskij diial’nosti [The impact of digitalization on the development of marketing strategies in entrepreneurial activity]. HEV. Ternopil: TNTU, vol. 86, no. 1, pp. 171–177. Available at: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44735 (accessed February 25, 2025) (in Ukrainian).
Hrynko, T. V., Hviniashvili, T. Z., & Malkova, O. S. (2024). Osoblyvosti formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva v umovakh tsyfrovyzatsii [Features of marketing strategy formation in enterprises under digitalization conditions]. Efektyvna ekonomika, no. 5. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.5.29 (in Ukrainian).
Zrybnieva, I. (2024). Vykorystannia videokontentu v marketyngy: stratehii stvorennia, rozpovsiudzhennia ta vzaemodiia zi spozhyvachamy [Using video content in marketing: strategies for creation, distribution, and consumer interaction]. Ekonomika ta suspilstvo, no. 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-32 (in Ukrainian).
Kobets, D. (2023). Vplyv didzhytalizatsii na marketynhovi stratehii na rynku B2C [The impact of digitalization on marketing strategies in the B2C market]. Ekonomika ta suspilstvo, no. 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-46 (in Ukrainian).
Naumenko, M. (2024). Analityka ta analizy velikykh danykh v marketynh i torhivli konkurentospromozhnoho pidpryiemstva [Analysis and analytics of big data in marketing and trade of a competitive enterprise]. Grail of Science, no. 40, pp. 117–128. DOI: https://doi.org/10.36074/grail-of-science.07.06.2024.013 (in Ukrainian).
Raiko, D., Paimash, H., & Krolivets, I. (2024). Vplyv informatsiinykh tekhnolohii na stratehii marketynhu: analiz tendentsii i vyklykiv [The impact of information technologies on marketing strategies: analysis of trends and challenges]. Ekonomika ta suspilstvo, no. 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-109 (in Ukrainian).
Strungar, A. (2024). Vplyv shtruchnoho intelektu na stratehii tsyfrovoho marketynhu: potochni mozhlyvosti ta perspektyvy rozvytku [The impact of artificial intelligence on digital marketing strategies: current opportunities and development prospects]. Ekonomika ta suspilstvo, no. 62. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-160 (in Ukrainian).
Shostak, L., Lipich, L., Morokhova, V., & Myronova, N. (2023). Osoblyvosti formuvannia marketynhovoi stratehii rozvytku pidpryiemstva v umovakh tsyfrovoi transformatsii, ekonomiko-politychnykh zmin ta voiennoho chasu [Features of marketing strategy formation for enterprise development under digital transformation, economic-political changes, and wartime]. Transformatsiina ekonomika, vol. 4, no. 04, pp. 86–90. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-4-15 (in Ukrainian).
Shtanova, A.L. (2024). Mobilni zastosunky v systemi mobilnoho marketynhu [Mobile applications in mobile marketing systems]. Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: ekonomika ta upravlinnia, no. 13. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-13-04-05 (in Ukrainian).
Yankovets, T. (2024). Mobilni tekhnolohii tsyfrovoho marketynhu v elektronnii komertsii [Mobile technologies of digital marketing in e-commerce]. Zovnishni torgivlia: ekonomika, finansy, pravo, no. 2, pp. 86–100. DOI: https://doi.org/10.31617/3.2024(133)05 (in Ukrainian).
Chandra, S., Verma, S., Lim, W.M., Kumar, S., & Donthu, N. (2022). Personalization in personalized marketing: Trends and ways forward. Psychology & Marketing, no. 39, pp. 1529–1562.
Digital 2024: 5 Billion Social Media Users. (2024, January 31). Special reports. Wearesocial.com: vebsait. Available at: https://wearesocial.com/us/blog/2024/01/digital-2024-5-billion-social-media-users/ (accessed February 25, 2025)
Murray, A. (2023). Information Technology Law: The Law and Society. Oxford University Press.
Smith, D. (2022). Practical Marketing Essentials. Association of Marketing Leadership & Rigor.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.