DIGITAL ТРАНСФОРМАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ

Ключові слова: діджитал-трансформація, цифровий маркетинг, ІТ-технології, цифрові інструменти

Анотація

Цифрова трансформація, яка впливає на бізнес-операції, є одним із найважливіших соціальних та економічних явищ нашого часу. Стаття прагне з’ясувати, як цифрова трансформація впливає на маркетингову діяльність сучасних підприємств, а також визначити загальні зміни, викликані цифровими технологіями в маркетинговій концепції, її інструментах і діяльності суб’єктів господарювання. Основне питання дослідження зосереджено на тому, у якому напрямку розвивається маркетингова діяльність, яку здійснюють організації в наш час. Аналізи та міркування засновані на логіці висновків, вивчення результатів зовнішніх досліджень, критичний огляд літератури та спостереження ринку. Аналіз доводить, що на сучасних підприємствах, цифрові технології досить широко використовуються в маркетингу, хоча в багатьох випадках ці технології належать до категорії традиційних інструментів. ІТ-технології та цифрові інструменти також впливають на маркетинг, допомагаючи будувати відносини з клієнтами та створюючи цінність кожної організації.

Посилання

Князєва Т.В., Ярмолюк О.Я., Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Радченко О.А. Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації ринків: монографія. К.: НАУ, 2024. 182 c.

Окландер М.А., Окландер Т.О., Яшкіна О.І. та ін. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія; за ред. М.А. Окландера. Одеса : Астропринт, 2017. 292 с.

Томашевський Ю.М., Проскура В.Ф. Цифровий маркетинг: стратегії та інструменти для успішного онлайн-просування. Вісник національного економічного університету. № 1-2. 2024. С. 154-160.

Шпак Н., Грабович І., Срока В. Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління». № 1 (9). 2022. С. 143-156.

Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом. Scientia Fructuosa (Вісник Київського національного торговельно-економічного університету). 2022. № 5. С. 93-112.

Digital Marketing: Benchmark Report 2024. URL: https://influencermarketinghub.com/ebooks/Digital_Marketing_Benchmark_Report_2024.pdf (дата звернення 03.01.2025)

Kniazieva T.V., Kazanska O.O., Orochovska L.A., Horiunova K.A., Chernyshova T.V. Using Internet marketing and social media to promote ecotourism in Ukraine (based on the experience of Norway and Iceland). Sport i Turystyka. Środkowoeuropejskie Czasopismo Naukowe. # 7(2). 2024. pp. 139-163.

Lou C., Xie Q. Something social, something entertaining? How digital content marketing augments consumer experience and brand loyalty. International Journal of Advertising. 2021. Vol. 40. Iss. 3. pp. 376-402.

2024 Digital Marketing Year in Review. URL: https://www.marinsoftware.com/blog/2024-digital-marketing-year-in-review (дата звернення 26.12.2024)

Kniazieva, T.V., Yarmolyuk, O.Ya., Borysenko, O.S., Fisun. Yu.V., Radchenko O.A. (2024) Stratehichni napryamy rozvytku kompleksnykh marketynhovykh tekhnolohiy v umovakh hlobalʹnoyi tsyfrovizatsiyi rynkiv: monohrafiya. [Strategic directions of development of integrated marketing technologies in the context of global digitalization of markets: monograph]. K.: NAU, 182 p. [In Ukrainian].

Oklander M.A., Oklander T.O., Yashkina O.I. et al. (2017). Tsyfrovyy marketynh – modelʹ marketynhu XXI storichchya: monohrafiya [Digital marketing – a model of marketing of the XXI century: monograph]. Odesa: Astroprint, 292 p. [In Ukrainian].

Tomashevsky Yu.M., Proskura V.F. (2024) Tsyfrovyy marketynh: stratehiyi ta instrumenty dlya uspishnoho onlayn-prosuvannya [Digital marketing: strategies and tools for successful online promotion]. Visnyk natsionalʹnoho ekonomichnoho universytetu, Vol. 1-2, pp. 154-160. [In Ukrainian].

Shpak N., Grabovych I., Sroka V. (2022). Tsyfrovyy ta internet-marketynh: spivvidnoshennya ponyatʹ [Digital and Internet marketing: relationship of concepts]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Seriia «Problemy ekonomiky ta upravlinnia», Vol. 1 (9), 143-156. [In Ukrainian].

Yankovets, T. (2022) Stratehichne upravlinnia tsyfrovym marketynhom [Strategic Management of Digital Marketing]. Scientia Fructuosa (Visnyk Kyivskoho natsionalnoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu), Vol. 5, pp. 93-112. [In Ukrainian].

Digital Marketing: Benchmark Report 2024. Available at: https://influencermarketinghub.com/ebooks/Digital_Marketing_Benchmark_Report_2024.pdf (accessed 03.01.2025) [In English].

Kniazieva, T.V., Kazanska, O.O., Orochovska, L.A., Horiunova, K.A., & Chernyshova, T.V. (2024). Using Internet marketing and social media to promote ecotourism in Ukraine (based on the experience of Norway and Iceland). Sport i Turystyka. Środkowoeuropejskie Czasopismo Naukowe, Vol. 7(2), pp. 139-163. [In English].

Lou C., Xie Q. (2021) Something social, something entertaining? How digital content marketing augments consumer experience and brand loyalty. International Journal of Advertising, Vol. 40, Iss. 3, pp. 376-402. [In English].

2024 Digital Marketing Year in Review. Available at: https://www.marinsoftware.com/blog/2024-digital-marketing-year-in-review (accessed 26.12.2024) [In English].

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-02-24
Як цитувати
Князєва, Т., Пересунько, М., & Антон, Г. (2025). DIGITAL ТРАНСФОРМАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ. Економіка та суспільство, (72). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-23
Розділ
МАРКЕТИНГ