СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

Ключові слова: цифрова трансформація, ділова репутація, цифровий бренд, прозорість комунікацій, штучний інтелект, Big Data, репутаційний менеджмент, кібербезпека

Анотація

Формування ділової репутації промислових підприємств в умовах цифровізації є стратегічно важливим напрямом їх розвитку. Впровадження цифрових технологій змінює традиційні підходи до управління репутацією, сприяючи підвищенню довіри клієнтів, партнерів і суспільства. Основними складовими успішного управління репутацією є розвиток цифрового бренду, прозорість комунікацій, цифрова трансформація бізнес-процесів, репутаційний менеджмент та корпоративна соціальна відповідальність. Використання сучасний інформаційних технологій дозволяє оперативно реагувати на репутаційні ризики та підвищувати ефективність комунікацій. Подальший розвиток цифрових стратегій передбачає вдосконалення інструментів моніторингу репутації, підвищення рівня цифрової грамотності та посилення заходів кібербезпеки, що сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємств на ринку.

Посилання

Алькема, В. (2024). Методичні підходи до оцінки ділової репутації підприємства: забезпечення економічної безпеки та сталого розвитку. // Вчені записки Університету «КРОК». 2024. №4(76). С. 90–95. DOI: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2024-76-90-95.

Cartwright, S., Davies, I., Archer-Brown, C. Managing relationships on social media in business-to-business organisations // Journal of Business Research. 2021. №125. С. 120-134. ISSN 0148-2963.

Dvorský, J., Bednarz, J., Blajer-Gołębiewska, A. The impact of corporate reputation and social media engagement on the sustainability of SMEs: Perceptions of top managers and the owners // Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy. 2023. №18(3). С. 779-811. DOI: https://doi.org/10.24136/eq.2023.025.

Fombrun, C., Shanley, M. What’s in a Name? Reputation Building and Corporate Strategy // The Academy of Management Journal. 1990. №33(2). С. 233–258. DOI: https://doi.org/10.2307/256324.

Gasana, K. Crisis Communication and Reputation Management in the Age of Fake News // Journal of Public Relations. 2024. №3(1). С. 28–39. DOI: https://doi.org/10.47941/jpr.1773.

Giesel, H. D., Nobre, F. S. M. Implications of blockchain and transparency for business sustainability: An integrative review // Revista de Administração Mackenzie. 2021. №22(6). С. 1–30. DOI: 10.1590/1678-6971/eRAMD210033.

Humphreys, D., Koay, A., Desmond, D. et al. AI hype as a cyber security risk: the moral responsibility of implementing generative AI in business // AI Ethics. 2024. №4. С. 791–804. DOI: https://doi.org/10.1007/s43681-024-00443-4.

Khawan, S. The Use of Artificial Intelligence Technology in The Organization's E-Services and The Impact on Customer Satisfaction. 2023. Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=4595784.

Mihus, I., Gupta, S.G. The main trends of the development of the digital economy in the EU countries // The development of innovations and financial technology in the digital economy: monograph. Scientific Center of Innovative Research. 2023. С. 23-41. DOI: https://doi.org/10.36690/DIFTDE-2023-23-41.

Tirole, J., Bénabou, R. Individual and Corporate Social Responsibility // FEEM Working Paper. 2010. №23. Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=1573694.

Voorveld, H. A. M. Brand Communication in Social Media: A Research Agenda // Journal of Advertising. 2019. №48(1). С. 14–26. DOI: https://doi.org/10.1080/00913367.2019.1588808.

Yaqub, M. Z., Alsabban, A. Industry-4.0-Enabled Digital Transformation: Prospects, Instruments, Challenges, and Implications for Business Strategies // Sustainability. 2023. №15(11). С. 8553. DOI: https://doi.org/10.3390/su15118553.

Alkema, V. (2024). Methodological approaches to assessing the business reputation of an enterprise: ensuring economic security and sustainable development. Science Notes of KROK University, (4(76), 90–95. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2024-76-90-95.

Cartwright, Severina, Davies, Iain and Archer-Brown, Chris (2021). Managing relationships on social media in business-to-business organisations. Journal of Business Research, 125. pp. 120-134. ISSN 0148-2963.

Dvorský, J., Bednarz, J., & Blajer-Gołębiewska, A. (2023). The impact of corporate reputation and social media engagement on the sustainability of SMEs: Perceptions of top managers and the owners. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, 18(3), 779-811. https://doi.org/10.24136/eq.2023.025.

Fombrun, C., & Shanley, M. (1990). What’s in a Name? Reputation Building and Corporate Strategy. The Academy of Management Journal, 33(2), 233–258. https://doi.org/10.2307/256324.

Gasana, K. (2024). Crisis Communication and Reputation Management in the Age of Fake News. Journal of Public Relations, 3(1), 28–39. https://doi.org/10.47941/jpr.1773.

Giesel, H. D., & Nobre, F. S. M. (2021). Implications of blockchain andtransparency for business sustainability: An integrative review. Revista de Administração Mackenzie, 22(6), 1–30. doi:10.1590/1678-6971/eRAMD210033

Humphreys, D., Koay, A., Desmond, D. et al. AI hype as a cyber security risk: the moral responsibility of implementing generative AI in business. AI Ethics. 4, 791–804 (2024). https://doi.org/10.1007/s43681-024-00443-4

Khawan, Salim, The Use of Artificial Intelligence Technology in The Organization's E-Services and The Impact on Customer Satisfaction (October 8, 2023). Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=4595784.

Mihus, I., Gupta, S.G. (2023). The main trends of the development of the digital economy in the EU countries. The development of innovations and financial technology in the digital economy: monograph. Scientific Center of Innovative Research. 2023. 230p.PP. 23-41, DOI: https://doi.org/10.36690/DIFTDE-2023-23-41.

Tirole, Jean and Bénabou, Roland, Individual and Corporate Social Responsibility (March 17, 2010). FEEM Working Paper. No. 23.2010, Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=1573694.

Voorveld, H. A. M. (2019). Brand Communication in Social Media: A Research Agenda. Journal of Advertising, 48(1), 14–26. https://doi.org/10.1080/00913367.2019.1588808.

Yaqub, M. Z., & Alsabban, A. (2023). Industry-4.0-Enabled Digital Transformation: Prospects, Instruments, Challenges, and Implications for Business Strategies. Sustainability, 15(11), 8553. https://doi.org/10.3390/su15118553.

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-01-27
Як цитувати
Алькема, В. (2025). СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-152
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають