ВПЛИВ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ: ВИКОРИСТАННЯ DIGITAL-ІНСТРУМЕНТІВ
Анотація
Стаття досліджує вплив цифрової трансформації на маркетингові стратегії підприємств, акцентуючи увагу на digital-інструментах для підвищення ефективності комунікацій. Розглянуто персоналізацію, автоматизацію та аналітику даних, що сприяють кращому розумінню споживачів, оптимізації бізнес-процесів і зростанню конкурентоспроможності. Окрему увагу приділено big data-аналітиці, штучному інтелекту, CRM-системам, контент-маркетингу, соціальним мережам, email-маркетингу та PPC-рекламі. Попри активне впровадження цифрових технологій, існують виклики: адаптація до швидких змін, інтеграція ШІ, оцінка ефективності digital-інструментів у малому бізнесі та кібербезпека. Омніканальний маркетинг, що об’єднує SEO, SMM, email-розсилки, рекламу й аналітику, створює безшовний клієнтський досвід. Встановлено, що цифровізація змінює взаємодію бізнесу з клієнтами, відкриває нові можливості й підвищує ефективність реклами. Успіх digital-стратегії залежить від технологічних інновацій, гнучкого управління комунікаціями та розуміння потреб споживачів.
Посилання
Боєнко О. Ю. Приклади успішних кейсів застосування брендами цифрової реклами. Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції. Львів : Видав-ництво Львівської політехніки, 2020. С. 18–19.
Бруско І. В., Редчиць М. В. Стратегія цифрової трансформації і цифрова зрілість підприємств як умова забезпечення конкурентоспроможності у XXI столітті. Ефективне управління економікою: інформаційні техно-логії, маркетинг, бізнес [текст] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, 22 квітня 2021 р. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси : ЧДТУ, 2021. С. 21–25.
Лойко Є. М. Діджиталізація маркетингової комунікативної стратегії підприємства. Вчені записки Універ-ситету «КРОК». 2021. № 4 (64). С. 135–142.
Омельянович О. Р., Боб’як А. В. Стратегічне планування маркетингової діяльності діджиталізації підприємств автомобільного транспорту. Причорноморські економічні студії. 2021. Вип. 62. С.73–77.
Чеморда П. О., Васюткіна Н. В. Сучасні підходи до формування стратегії маркетингу соціальних медіа. Бізнесінформ. 2021. № 2. С. 346–351.
Boienko O. Yu. (2020) Pryklady uspishnykh keisiv zastosuvannia brendamy tsyfrovoi reklamy [Examples of successful cases of the use of digital advertising by brands]. InMarketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu(pp. 18–19). Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky.
Brusko I. V., Redchyts M. V. (April 22, 2021) Stratehiia tsyfrovoi transformatsii i tsyfrova zrilist pidpryiemstv yak umova zabezpechennia konkurentospromozhnosti u XXI stolitti [Digital transformation strategy and digital maturity of enterprises as a condition for ensuring competitiveness in the XXI century]. In Efektyvne upravlinnia ekonomikoiu: informatsiini tekhnolohii, marketynh, biznes, (pp. 21–25). Cherkasy: ChDTU.
Loiko Ye. M. (2021) Didzhytalizatsiia marketynhovoi komunikatyvnoi stratehii pidpryiemstva [Digitization of the company's marketing communication strategy]. Vcheni zapysky Universytetu «KROK», 4 (64). 135–142.
Omelianovych O. R., Bob’iak A. V. (2021) Stratehichne planuvannia marketynhovoi diialnosti didzhytalizatsii pidpryiemstv avtomobilnoho transportu [Strategic planning of marketing activities of digitalization of road transport enterprises]. Prychornomorski ekonomichni studii, 62. 73–77.
Chemorda P. O., Vasiutkina N. V. (2021) Suchasni pidkhody do formuvannia stratehii marketynhu sotsial-nykh media [Modern approaches to forming a social media marketing strategy]. Biznesinform, 2. 346–351.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.